1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Maar je kon wel terpentine vinden ergens, die kon je gebruiken om je zwaard te besprenkelen. Dan waren die trollen makkelijker te verslaan, alleen dat effect was zo snel uitgewerkt. :'-(

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Jah tering die trollen missie was denk ik wel het moeilijkst, had eerst geen idee van die terpentine dus elke troll koste me dik 5 minuten met kiten en rondrennen en firespells casten (was paladin toen).
    Toen ik bij de laatste was en's ging kijken voor poison ofzo omdat het toch wel erg lastig was, en zag toen die terpentine :emo: Mja was wel voldaan toen ik het haalde iig.

Er zijn trouwens echt oneindig veel sidequests, ben er echt zoveel tegen gekomen gewoon niet normaal, zelfs op heb meest afgelegen stukje bos kun je zo weer een paar quests vinden 8)

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    De vetste side quest vond ik met die kisten.. Die ging dus geeneens via je menu, maar er waren 4 kisten met schatkaarten..
    Wie hebben die gevonden? :+

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb géén idee. Geef 's Wikia link! :eek:

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Pffff, daar vraag je me wat.. Het was tijdens die quest dat je in een grot een oud Akaviri harnas moest halen uit een ruine.. Effe zoeken hoor!

Ik heb hem gevonden!
    Hier
    Tijdens de missie Lifting The Vale kom je in een gebied Pale Pass.. Hier liggen 4 kisten. In de eerste kist ligt de sleutel voor de 2e en daarin ligt de sleutel voor de 3e enzovoort. In de laatste kist zit een chille ring!
    Spannend he! :+ Undocumented quests zijn awesome.

Laatst bewerkt: 10 jun 2010
  6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dude, ik heb het helemaal niet over moeilijkheid.

In die quest zitten welgeteld drie trollen. Je kunt er twee vermijden, geloof me maar. 1 is toch wel te verslaan of niet? :+

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Nou ik heb tijdens die quest aardig wat liter potions zitten drinken weet ik nog wel :+

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Eh 3? Toch zeker 6! ;)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik heb er echt maar die geteld. Je kunt, geloof me nou maar, een boel vermijden.

Tuurlijk zullen sommigen een hoop potions moeten drinken. Ik weet ook wel dat trollen en die halve apen lastig te verslaan zijn. Ook op easy heb je ze niet in een keer dood.

Probeer het maar eens stealthy dan, misschien dat je er dan beter omheen komt.

Er zullen er vast en zeker 6 inzitten, maar ik ben er nog nooit 6 tegengekomen. ;):thumbs:

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Mja ik speel ook met het difficutly balkje rond de 65-70% en die painted troll fat was me teveel waard om niet te killen, aangezien dat het enigste plekje in het spel was waar je die kan halen.

En ik zou er ook geen 6 zijn tegen gekomen als ik non-stop door de levels knalde zonder ook maar en keer stil te staan om een mannetje fatsoenlijk te killen 8)

11. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Dit, ik heb zelfs gehad dat ik er 2 te gelijk had, die beesten zijn zo snel en sterk niet relax. Ook al had ik toen geen sterke items, ik had zelfs met de terpentine veel moeite mee, ben nog nooit zovaak dood gegaan.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Wat ik de allereerste keer ook had tot level 12. Toen werd ik, mei 2006, vampier en begon ik overnieuw, ditmaal lekker makkelijk. Dat is altijd zo gebleven.
    Wat ook lekker creapy is als je niet dood wil gaan. De standardsettings en dan de eerste keer door het bos lopen geen npc zien.
    Wat was ik blij met die gouden uitspraak van The Imperial Legion: If you have to travel...!? De rest kun je dromen. ;)
    Het blijft een zalig manier om te spelen, ieders totaal verschillend van de ander.
    Dat maakt deze game ook zo goed. Je kan helemaal tot in de puntjes bepalen hoe je wilt spelen.
    Ik heb echter ook een behoorlijke ervaring met hogere moeilijkheidsgraden in games. Ik weet ook wel hoe het is met deze game, als bijvoorbeeld de settings nog op de helft van de balk staan.

Mijn hoogtepunt was Ace Combat 4 op dat gebied. Op alle standen zeker 2x uitgespeeld. Hence my name Yellow 13. Aan het einde van de game ben ik pas echt dodelijk.

Normaal ben ik helemaal niet zo'n goede gamer, maar bij bepaalde dingen kan ik me wel meten.

Ieders zijn eigen talent, ieders zijn eigen motoriek. De mijne is heel grof, anders had ik qua motoriek en inzicht waarschijnlijk veel meer 1000/1000 gehad dan nu het gevall is.

Ik lul teveel, maar Oblivion en Ace Combat 4 zijn echt mijn terrein. 8):b:

13. haenkie

haenkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmm wat is dat kiten toch wat iedereen de hele tijd zegt. Vast de stomste vraag van de dag \o/

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Net als een vlieger (kite in het engels) iemand steeds voorblijven.

Dus je schiet iets op een mannetje en blijft voor hem lopen zodat hij je niet kan raken maar jij wel je afstands aanvallen kunt doen.

Aangezien vijanden niet kunnen springen kun je ook vaak op een rij stenen gaan staan, schieten, wachten tot hij bijna bij je is en dan naar beneden springen, als hij dan weer bijna bij je is spring je weer op die rij stenen/muur en loopt hij weer helemaal terug in een soort U vorm naar je toe.

Het is wat werk maar soms kan het gewoon niet anders aangezien vijanden ook meer health krijgen als je je balkje hoger zet, of je zit gewoon zonder magicka

15. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik vind het geen domme vraag! :) Ja, WAT is "kiten"? Dit is een nederlandstalig forum, maar soms lees ik er heel wat vreemde woorden op, vooral engels ;)
    Dat vind ik wel oké, maar als ik het woordje "kiten" opzoek in een woordenboek... kan ik niks vinden ... :p

Edit: je was me voor hahaha ... bedankt voor de uitleg DroKz ;)

Laatst bewerkt: 11 jun 2010
  16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Logisch toch?

Ik doe in deze game altijd precies hetzelfde, bij de weinige keren dat ik een boog gebruik. Helaas heb ik nog wel eens dat die NPC's niet een berg kunnen beklimmen, maar wel kunnen ophuppelen met razende snelheid. Het is gewoon dolkomisch omdat te zien in deze game. Heeft wel iets, maar bij TES V moet dat echt uitgesloten zijn. ;)

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Er is gewoon geen nederlands woord voor ;) zoals veel game termen is bijna alles gewoon engels.

18. haenkie

haenkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha bedankt! En ook voor de vriendelijke uitleg. Soms voel je je even iets te oud worden als je een bepaald woord niet helemaal begrijpt :thumbs:

Hmmm ik denk dat ik automatisch deed, Wegrennen, mezelf helen, terug komen, weer halfdood en dan de andere pop dood.

Alleen kan ik me die trollen niet als heel moeilijk herinneren. Zal ze wel eerst magisch wat zwakker gemaakt hebben dan ofzo...
    Ach die trolfat was wel handig.

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Mwah het is echt dat je een vijand die eigenlijk te sterk is voor je om normaal te verslaan en hem daarom een (lang) stukje meeneemt en hem lopend en snel om draaiend te killen.

Net zoals die Flesh Atronach in Shivering Isles enzo ;)

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    SI is qua tegenstand moeilijker dan de originele versie van Oblivion.
    Ook knights of the nine is een stukje moeilijker, maar weer makkelijker dan SI. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina