1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het niet mee eens ;)

@Yellow: Divine Divinity is ennkel voor op de PC, maar Divinity II Ego Draconis kan je zowel op de PC als op de Xbox spelen en ik heb hem op de Xbox gespeeld en is fun!!

Hyperlinks? > http://www.larianstudios.com/
    Of zoek eens via Google?
    Succes!
    ;)

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ziet er opzich niet slecht uit voor een oude game.
    Het is alleen dat ik de laatste Divinity niets vond.
    Deze game kan dan nog zo goed zijn, als de manier van spelen mij niet trekt houd het toch op.
    Wist tot voordat je het zei ook niet dat het om de Divinity serie ging zoals er nu ook een deel van is op o.a. de Xbox 360.

Heb BTW nu wel Morrowind op mijn PC staan, plus alle uitbreidingen. Kan dus nog wel even vooruit. Hopelijk snap ik het over een maand of wat net zo goed als zijn opvolger Oblivion. ;)

4. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Yellow,

wel ik vermoed dat jij meer valt voor het type game alla Oblivion en niet zoveer de Divinity-reeks.
    Tja, ieder z'n ding hé? :)
    Mij bevalt o.a. Risen en Oblivion minder goed dan de Divinity-reeks.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik zou ook eerder Div spelen dan Risen hoor. Jezus, wat erg die game. 8)

6. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    @ yellow
    Als je nog een andere oude game wilt spelen moet je even Suikoden II spelen, die game is geniaal, al is een origenele disc krijgen voor de playstation lastig kost je zeker rond de 100euro. Maar een echte rpg fan mag deze game natuurlijk echt niet missen, ben nu weer een keer opnieuw beginnen en merk gewoon weer dat ik een big smile op me gezicht heb als ik door mijn grote trots loopt wat ik voor elkaar heb gekregen.

Style: Chrono Trigger
    Battle System: Chrono Trigger, Final Fantasy/Fire Emblem/zo'n oud dragonball z spelletje
    Leveling System: Non Grinding, Catch up
    Other comment: Een beetje pokemon van alles verzamelen

Gewoon spelen dus!

7. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Voglensmij ken ik dat spel. Is dat niet Pokemon Rood?:9

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dan word ik wel de Keizer! :+

Ik ga maar eens opnieuw beginnen aan Oblivion. Ik wil een soort van heavy armor fighter die zichzelf kan healen. Ben ook van plan om de game op hard te proberen(heb ik nog nooit gedaan iig).

Ik twijfel tussen zwaarden of blunts, welke is beter? Ik ga one-handed spelen btw. (met een shield dus he, doordenkers :+ )

9. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Ja maar dan een stukje uitgebreider spannender gezelliger leuker en beter, maar pokemon games zijn sowieso top :D

Monk is veel cooler ;)

Maar dan zou ik blunts nemen omdat axes gewoon veel gaver eruit zien, al zijn swords beter in het spel.

Laatst bewerkt: 24 jun 2010
  10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    WTF ik word gewoon gepwned door ratten... Fuck hard XD

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Hmm, weet iemand waar ik de GOTY (oid.) kan halen? Heb hem wel een tijdje op de PC gespeeld maar lijkt mij ook leuk om op de Xdoos te hebben.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Gamemania heeft meestal wel een of twee op voorraad.
    Zou Nedgame en DimPlus ook proberen als ik jou was. ;)

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Oke, zal eens rondkijken :thumbs:

14. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Ok, ik heb net de main quest afgemaakt...
    WHAT THE FUCK!!!! Dat was het meest epische eindgevecht ooit!!!!! Serieus, ik schrok mezelf te pleures toen Mehrunes Dagon ineens spawnde, maar toen met die fucking draak, en.. WTF!!!

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik heb echt nog nooit de main quest uitgespeeld lol.

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    :lol: Zou ik maar's gaan doen dan, het is best nog goed te doen ook.

17. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Nu ik erover nadenk heb hem ook pas 1x gehaald, terwijl ik toch al zo'n 20 characters gemaakt heb waarvan zeker 10 meer dan 50u erin heb zitten, zou geen eens meer precies weten hoe die mainquest liep, binnenkort maar even character maken en er doorheen lopen.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Wat doe je dan nog in dit topic. :+

Serieus: Je moet hem echt afmaken, want zolang duurt het verhaal nu ook weer niet hoor. Ik sjees er ook in 7 uur doorheen. :cool::+

19. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Shit hé, ik heb vandaag 150 MS points vernaaid aan 'The Wizards Tower'. Ik las op internet dat bij die plug-in een merchant zit die 2000 bij heeft en een Mercantile van 6. Leek me wel een goede manier om van al die tering zooi af te komen die ik nog in de kast had liggen. Kom ik daar aan met al mijn enchanted spullen, blijkt dat dat wijf geen armor en wapens koopt 8). Hoppatee, 150 MS points voor een quest betaald. Ik heb uiteindelijk maar de Fighters Stronghold gekocht aangezien daar wel een merchant in zit met 2000 gold die armor/wapens koopt. Heb vandaag alleen al even 70 000 gold verdient aan alle rotzooi die ik nog had :D, maar tegelijkertijd wel weer 300 points uitgegeven. Is niet veel, maar daar had ik bijna een leuke arcade game voor kunnen kopen :9.

Laatst bewerkt: 1 jul 2010
  20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Wizards Tower is handig hoor, goede tuin met allerlei shit.
    Al is 150g beetje teveel :p.

En de beste merchant zit toch in Dubarrow's Cove? Die piratengrot, daar verkoop ik alles aan.
    Maar ik heb de rare eigenschap dat ik elk enchanted dingetje bewaar 8). Dus ik heb voor 100.000 gold shit liggen in meerdere kisten :p.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina