1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Bijna 1250/1250 nog 1 achievement :). Ongeveer 50 uur over gedaan. Shivering Isles is echt tof, die gespleten persoonlijkheid van Sheogorath wat je ook terug ziet in de wereld met Dementia en Mania. En daar tussen een keuze maken.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Wow, jij gaat echt snel! Ik zit ook al op 40 uur, maar zit nog laaang niet op de helft.. Level 13 atm.
    Maar die 1250 komt bij mij ook wel :).

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik kan jullie verzekeren dat het gewoon een kwestie van spelen is en wat geduld, 1250/1250 is een eitje in dit spel. Tenzij je niet op tijd saved als je een keuze moet maken in Shivering Isles, kan je net als ik de hele uitbreiding weer door. ;):)

4. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    931
    Hola!

Even een vraagje, ben nu net Shivering Isles opgelopen, maar heb nog lang niet de main quests en laat staan alle side quests op het standaard spel gedaan. Is het verstandiger om eerst dat af te maken? Of maakt het geen drol uit?

Moet nog wel even wennen aan de setting van Shivering Isles trouwens! Doet me beetje denken aan America McGee's Alice :D

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Als je een beetje overzichtelijk alle achievements wil halen wel. Mocht achievements je geen reet boeien, met uitspelen haal je ze wel allemaal, dan kun je gerust je gang gaan.

Over SI: Vergeet niet te saven voordat je een keuze moet maken, anders kun je wel eens de lul zijn; zie post van mij ergens hierboven. ;):)

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb nu mn GOTY dan, maar ik ging spelen en ik vraag me 1 ding af: Hoe start ik de Knights of the Nine en de Shivering Isles?

7. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je gewoon te zien in je Questlist.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    KotN moet je eerst wat vragen over Pilgrimage.. Echt elke boer heeft dit ding in zn topics, dus dat is niet moeilijk. Wel super irritant 8).

9. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    931
    Wel eerst even de expansions installleren als je dat nog niet gedaan hebt! Gewoon de dvd in de 360 en klaar :)

10. Leoni

Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    23
    Shivering Isles start je bij 'A Strange Door' ten oosten van Bravil. Eerst wat wauwelen met die mensen daar, dan die deur uit laten praten en hoppa!

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Zeg gewoon: Wachten en verder niks. ;):)

12. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    en genieten, want
    mooi is het aan de andere kant zeker ;)

13. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is die mages guild questline eigenlijk saai zeg.. ik wil de game eindelijk een keer op 1000/1000 hebben maar ik val bijna in slaap :lol: Van de fighters guild kan ik me eigenlijk alleen nog de missie met die ratten herinneren dus die questline zal waarschijnlijk wel beter bevallen :)

14. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Als je je character helemaal gebaseerd hebt op melee, dan speel je die mage guild quest line binnen een half uur uit.

En ja, de fighters guild is veel leuker.

15. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik vond de mage questline leuker als de fighters guild :+. Ze zijn beide wel véél saaier als de thieves en the dark brotherhood. Heb hem nu 1250/1250 :). Ga nu weer verder met Fallout 3, Oblivion in de toekomst.

Laatst bewerkt: 27 mei 2009
  16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, klopt. En als magiër speel je de Fighters Guild veel sneller uit. 8) Als iemand zich afvraagt, hoe kan dat nou? :eek: Nou, dat het kan, écht waar. The Mage Guild questline bevat namelijk veel vijanden die sterk als magiër zijn en zich ook tegen magie kunnen verweren met andere magie, maar verder weinig voorstellen. En bij de Fighters Guild is het dus veel krachtvertoon, maar zwakte tegen magie. Best lame. :+

17. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    w00t ben nu lvl 10, heb skeleton key draag mithril met elven bow, umbra en elven shield en heb helaas maar 1 (groot) probleem, ik wil de TG afmaken maar ben nu bij de quest: Arrow of Estraction, en moet naar de Gray fox in een huis, hij geeft keurig aan in m´n journal en op de map dat ik daar zijn moet maar eenmaal binnen wordt 'het map ding' groen en toch is er niemand...

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik deel je mening, maar omdat het een mening is kun je dat andere, ik ook niet, gewoon niet aan het verstand krijgen. Ieders zijn eigen denk ik dan maar! ;)O-)

19. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    ahh heb op oblivion wiki gevonden wat het is, mot gwn naar ander huis8) (tis een glitch)

20. jessed

jessed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Oblivion bijna helemaal uitgespeeld, buiten enkele grotten en ruins dan.
    Nu heb ik shivering isles aangekocht, maar voor ik met deze uitbreiding wil beginnen had ik graag geweten of er nog verborgen missies of 'moeilijk te vinden' missies zijn in de gewone wereld (tamriel).

Een voorbeeld hiervan is de missie in imperial waterfront waar je in die boot moet slapen, en wnr je wakker word een missie moet voltooien.

Zijn er zo nog? \o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina