1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Eindelijk iemand! Ik heb hem ook als tip gekregen van iemand, maar weet niet wie. Hij is erg super, maar soms wat buggy. Heb hem ook wel eens geprobeerd, toen rende die persoon weg, doodde ik hem en weer ik aangehouden door guards. Normaal gesproken moet je die mensen kunnen doden zodra je de spreuk gebruikt hebt en dat rode om hun heen ziet. Of ze nu wegrennen of niet, straffeloos doden moet dan wel kunnen. Wanneer dit niet het geval blijkt te zijn, dan zijn er nog kleine dingen die Bethesda hier en daar kan verbeteren.

    Mehrunes Razor, de grot dan, is de tweede keer ook een drama van jewelste. Het maakt niet eens uit van welke kant je de grot dan in komt. Jammer dat ze dit in al die tijd nog niet aangepast hebben in tegenstelling tot Fallout 3 DLC. ;)|:-
     
  2. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    ik kon ze gwn doden zonder dat de guards achter me aan kwamen hoor8)
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat is heel goed mogelijk, maar het is een klein probleempje dat ik een aantal keren geconstateerd heb met verschillende poppetjes. ;):9
     
  4. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een vraag: (ik hoop dat hier nog wel eens mensen komen, want ja het spel is al mad oud) Ik heb vandaag eindelijk de cure voor vampirism gehaald en toen moest ik naar Castle Skingrad voor die count. Dus ik praten met die Hal Liurz en toen moest ik hem volgen. Maar ik was nog vampier en toen we buiten kwamen wist ik niet hoe hard ik de dichtbijzijnde open deur moest bereiken, jezus wat ging dat snel. In het voorbijgaan riep Hal nog even dat de count binnen wacht en dat ik hem niet te lang moet laten wachten. Echter, toen ik weer gehealed en wel was, stond het groene pijltje nog steeds op Hal. Als ik naar hem toe ga zegt ie weer hij wacht binnen bla bla. Maar ik weet nu dus niet waar binnen! Ik hoop dat dit geen bug is dat ik deze quest niet kan voltooien, dat zou heel zuur zijn na al die vampier narigheid.

    Oja, ik heb geen savegames van vlak voor het gebeurde, ik weet het stom, weet ik veel dat die hagedissenlul naar buiten gaat.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    al even 24 uur gewacht bij de troon in de main hall van Skingrad?
     
  6. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb deze game net besteld:)
    Kan niet wachten.
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Iemand een GOTY kopen? Stuur me maar een pm.

    Toen ik de game aan het spelen was, merkte ik dat ie me niet meer boeit. Mrja, ik heb hem ook al op de pc uitgespeeld, en 2 keer op de xbox.
     
  8. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Daar komt die Count nooit, want het is een vampier, hij zit altijd in zn prive vertrekken die op slot zitten
     
  9. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    klinkt miss stom maar lock picken?:eek:
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat hangt er toch vanaf hoe ver je in de quest bent?

    als die bediende zegt dat je moet wachten komt volgens mij de count zelf naar je toe
     
  11. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Nah die bediende was me ergens naartoe aan het brengen tot ik voor de zon vluchtte de dungeon in, en sindsdien staat ie in de main hall te vertellen dat "the count waits within" met een groen pijltje boven zijn hoofd, iets anders zegt ie niet. Ik ben bang dat ik met dat vluchten een bug getriggered heb, maar ik ga nu de gate buiten closen, als het goed is zal ik de count dan ook te spreken krijgen.
     
  12. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij had/heb ik het zelfde probleem als jou, het is gewoon een bug. Maar als het goed ben je geen vampier meer toch? Alleen krijg je dat geld niet. Volgens mij is er geen oplossing voor, wel jammer. Gewoon weer verder gaan met andere quests:+
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2009
  13. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    ja gvd heb ik net die gate gesloten treedt de volgende bug op. Omdat die count nog steeds op mij zit te wachten voor die cure kan ie niet gehaald worden om mij hulp toe te zeggen die ik krijg nadat ik die gate gesloten heb. Oftwel, ik kan waarschijnlijk een heel stuk overnieuw gaan doen waaronder die gate die echt gruwelijk moeilijk was :mad:
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    wil de uitbreidingen wel van je kopen, maar weet niet of die op 1 disc staan met oblivion zelf
     
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Beste RPG op de Xbox 360 imo :). Echt meer dan 100 uur plezier van gehad.
     
  16. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    nej, het is een apparte disc, je instaleerd de DLC en speelt daarna met de gewone disc
     
  17. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    wtf, wat is dit voor een game, ik word de hele tijd aangevallen door een guard ik had iets gestolen en toen heb ik het weer gedropt maar ik word nogsteeds aangevallen:mad:
    En ik kan ook niks kopen of verkopen:mad:
    En het is ook onmogelijk om zoon guard te verslaan,nogal frustrerend.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2009
  18. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Moet je wegrennen, dan 4 dagen wachten, als het goed is, is hij het dan 'vergeten'.
     
  19. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Maar ik wil mijn stuff ook kunnen verkopen.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :| dingen je je jat vallen niet in de categorie " jouw stuff "

    Tenzij je natuurlijk een heler weet te vinden :D (hint hint thieves guild)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina