1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    T..winken? Ik neem aan dat je daarmee bedoelt items naar elkaar toe sturen?

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Black Hand Robes vind ik veel toffer. Die zien er zo duister uit. :cool:

Daarnaast ook nog eens betere stats.

Via de postduif zeker :+

Laatst bewerkt: 11 jul 2010
  3. Prioriity

Prioriity Guest

i droeg altijd shrouded armor met zo'n overpowered bow die zo'n gastje van die guild verkocht+overpowerde arrows die ik geduped had en das bijna iedereen 1 hit killde als ik sneak crit had :D
    Dupe glitch verpest spel wel maarja. (als je het gebruikt dan)

4. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Weet ik niet zeker, ik kreeg 'm bij de Shrine of Sheogorath quest. Die Shrine zit wel in de originele wereld, terwijl het character Sheogorath wel van SI is.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee joh, je moet die ene dragen die je in de Vile Lair krijgt

http://oblivion.wikia.com/wiki/Raiment_of_the_Crimson_Scar

Raiment of the Crimson Scar fortified zowat al je stats :)

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ok! Ik ga de Vile Lair maar eens snel spelen dan :p.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nee, maar via een Auction House achtig systeem zoals ze bijvoorbeeld in Forza 2 hadden. Of gewoon als een gift item, zoals je gifted cars had in Forza 2. Om die reden vind ik Forza 3 ook minder, omdat je daar qua handel bijna niks meer kan. In de nieuwe TES zou dat daarom wel fijn zijn. Niet dat iedereen van level 1 dan gelijk met Deadra gear rond moet lopen, maar als vrienden alleen dingen sturen als je 1 of 2 dingen te kort komt. En natuurlijk bieden op items. Lekker rijk kunnen worden door veilingen. Ik heb dat altijd al gezien als een zeer grote must voor hedendaagse Westerse RPG's. ;)

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Het systeem is juist in Forza 3 handiger, want je hoeft niet steeds auto's up te loaden. In FM2 moest je elke dag een auto bouwen en online zetten. Met Storefront hoeft dat niet meer.

Plus je voorkomt dat mensen zoals jij paints van anderen stelen en verkopen met winst. Wat ik echt smerig vind. :mad:

9. Prioriity

Prioriity Guest

What's next?
    TEs met free roam MP?
    alhoewel :p

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Helaas heb je geen unieke items in Oblivion. Een Auction House zou pas goed werken in een game zoals Borderlands of Diablo. Want zeg nou zelf, jij hebt toch ook alle items die je wilt hebben? Deadra gear is nou niet bepaald moeilijk om aan te komen. Zelfde geldt voor alle quest related items en beloningen.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Persoonlijk vond ik dat helemaal niet smerig, maar dat is dan mijn ding. Een AH in een game als deze is leuk, maar ik bedenk mij nu ook dat zowat de hele serie dan op zijn kop moet omdat er in te kunnen laten passen. ;)

12. Prioriity

Prioriity Guest

hoe bedoel je?
    maar dan moeten ze gewoon zo'n plek maken net zoals de arena( qua groote) en daar gewoon zoiets doen.
    yup...

13. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Heeft er hier ooit iemand iets gekocht in winkels??? Behalve dan alchemy stuff en troep, heb namelijk zelf nog nooit armor of wapens nodig gehad om te kopen in deze game dus dan lijkt het me niet bepaald nooit om een action house te hebben. Ook zoals hierboven iemand zei dan moet je ook veel meer rare items hebben dat je alleen maar sets kan krijgen door via te action house van anderen te kopen, of mega mega veel uren in de game stoppen tot dat je zelf alles van dezelfde hebt.

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Had ik aan het begin ook :lol: had ooit's zo'n potion genomen om te kijken wat het was en toen een beetje wat wezen pielen met m'n inventory en spells daarna werd ik gebeld ofzo en toen ik terug kwam duurde het wel ff voordat het kwartje viel :+

:eek: Hoe heet die boog?

Idd, vooral naar je eigen chars ;) Vaak vind ik een uber item die dan best weer handig voor m'n paladin is, suckt een beetje als je die dan moet verkopen terwijl je paladin met een crappert in dat slot zit.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Het kan in World of Warcraft wel, maar alleen als de items niet Soulbound zijn. ;)

16. Prioriity

Prioriity Guest

ik dacht Daedric bow of curses maar weet niet zeker ben namelijk weer opnieuw begonnen en als ik opnieuw begin verwijder ik alle saved games 8)

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Even opgezocht ,volgens de Wiki bestaat er niet eens zo'n bow! :eek:

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Misschien wel als je er een enchant opgooit, maar niet een met een officiele naam ofzo. Wiki heeft ook niet alles hoor. ;)

19. Prioriity

Prioriity Guest

Ik zei ook ik weet niet zeker.
    sorry.

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Wat een geweldig spel! Ik ben eergisteren begonnen en het is weer zo vet! Alleen jammer dat The Shivering Isles 2400 (P) kost, dat is gewoon veels te duur 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina