1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Gast je laat haar toch niet leven? Zij is toch al vervloekt en dat zegt ze ook. Ga aub even terug en dood haar. Bij verre het beste zwaard in de game en ook de meest unieke. Deze kom je echt maar 1x in de hele game tegen hoor. 8)

Haar gear idem dito, maar dat lijkt weer op iets anders. ;)

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ze is al dood, en het is inderdaad zwaaaaar nice armor ja, en zwaard!!! Maar waar lijkt haar gear op dan, ik snap niet helemaal wat je bedoeld :)

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Bijna alle wapens en pantsers in het spel, ook die met speciale krachten of extra veel protectie, zijn visueel identiek aan reguliere pantsers. Zo heeft Umbra een Ebony Armor aan.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Wat Willem zegt. ;):+

Mooi dat je het zwaard nu hebt. Doe het nooit weer uit handen, ook niet als een Deadra daarom mocht vragen. ;)

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Komt helemaaaaaaaaaal goed, ik doe em nooit weg. 12 damage, 22 damage voor een one handed zwaard is fucking nice!!!!

Ik doe nu een sidequest voor Dark Brotherhood

A matter of honor.

Ik moet Alval Uvani doden, er staat in mijn quest log dat als hij Mead drinkt, immobiel zal worden, maar hoe krijg ik hem om dat spul te drinken en waar vind ik dat spul? Tuurlijk kan ik hem misschien ook ergens wel omleggen zonder hopelijk ervoor te moeten boeten door guards, maar dit lijkt me veel cooler.

En waar kan ik een bow vinden die lekker sterk is. die lekker veel damage doet? Heb nu ook ineens 500 gold erbij..ga het maar spenderen aan Potions, is altijd goed en heb er niet genoeg van. Moet een dezer dagen toch maar eens goed een guide doorspitten wat allemaal nog mogelijk is , qua item creation en noem maar op.

Laatst bewerkt: 19 jul 2010
  6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hm, welk level ben je? Nu is 12 of 22 damage misschien wel veel, maar als jouw personage sterker wordt - en de vijanden ook - word je zwaard dat niet. Helaas. Dus straks is het heel zwaak. Ondanks dat, de Soul Trap is ontzettend handig.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben nog maar level 16, goh daar schrik ik gewoon bijna van :).

Ja die soul trap is handig, absoluuuuut. Maar ik snap iets niet, ik zie de hele tijd staan "There is no soul gem in your inventory large enough to capture the soul'

Terwijl ik Azura's Star heb...en niet alleen NPCs afmaak maar ook dieren, dit begrijp ik niet helemaal.

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dan is je Soul Gem waarschijnlijk al gevuld. ;) Wanneer jij een Soul Trap gebruikt (als spreuk of doordat het wapen er automatisch één activeert), zoekt het spel naar LEGE Soul Gems. Dus die melding krijg je omdat je geen lege Soul Gem hebt, of één die niet groot genoeg is. Dan zal je eerst de Soul Gem moeten legen.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Klopt inderdaad, de Azura's Star is al vol, soul: 800pts. Ik dacht dat ik hier meerdere souls in kwijt kon. Niet dus , ok ;)

Ik heb volgens mij alle Dark Brotherhood missies gedaan maar.....

Ik ben erachter gekomen wie de verrader is, en moet dus nu elke week naar het beeld van de Night Mother gaan om weer assassination contracts te krijgen zodat ik die naar de sanctuary kan brengen. Ik neem aan dat je deze 'missies' ook volledig af kunt maken totdat ze stoppen of blijft dit gewoon door en doorgaan?
    Want ik ben van plan net als ik met Fallout 3 heb gedaan alle quests af te maken.

Laatst bewerkt: 19 jul 2010
  10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat word je zwaard dus wel. ;)
    Bij level 8 begint Umbra op iets van 11 qua damage, maar als je de hoogste levels hebt bereikt zit die op 28. Zelfde geld voor alle andere wapens. Armor veranderd ook mee.

Heb jij wel alle patches geinstalleerd?

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66

ALLE QUESTS!? Dan ben je wel ff bezig...succes 8)

12. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Zojuist alle Thieves guild quest gedaan, nu verder met de rest8)

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Succes.

Wat betreft de TG: Ik schoot de laatste keer in een keer raak. ;)

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hm, weet je zeker dat de schade die een wapen toedient meelevelt met het personage? Het is namelijk gewoon episch kut om in een Leather Armr te blijven lopen, als er betere alternatieven zijn.
    Ik ben er overigens zeker van dat als je een zwaard vind met bijvoorbeeld 30 Fire Damage, deze niet meer schade gaat doen als de speler in level stijgt.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nee, enchant schade zoals ik dat noem levelt niet mee. Dit is schade die door een NPC of jijzelf middels een Gem is toegebracht aan het wapen of de armor.

De standaard schade, dus het inslaan van het wapen en of pijl en boog, levelen wel mee.

Neem zelf eens Umbra op een wat laag level, wel fokking veel potions meenemen, en level net zo lang door totdat je op 23 of 23+ zit. Je zult het zien veranderen naarmate je levelt.

Immers: NPC's levelen ook met je mee, waarom items niet? ;)
    Als dat niet zo was geweest, was de game een stuk moeilijker. Zeker tegen Umbra.

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ok, cool, zal ik dat niet meer vergeten. Ik dacht dat de base damage van een wapen niet veranderde. Je doet natuurlijk wel meer schade als je levelt.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Precies en die extra schade komt omdat je levelt, samen met je items en mede NPC's. Dit is namelijk Bethesda's manier om de boel in Balans te houden. Om die reden speel ik Fallout 3 voorlopig niet meer. Die game heeft geen mee level systeem, wat voor de setting begrijpelijk is. Voor Oblivion is dat wat anders, maar daar vind ik de meeste dingen ook beter werken. Mits je natuurlijk alle updates installeert. ;)

18. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Is me nu gelukt om de Finger of the Mountain spell te gebruiken zonder tijdelijke voorwerpen zoals potions, scrolls of doomstones. Mijn basis magicka was maar 200 + 8 sigil stones + Necromancer's Amulet, maakt het totaal van 730 magicka. Voor de Enemies Explode spell moet je 842 magicka hebben, dus daar heb ik wel wat extra potions voor nodig. Blijft toch een van de beste games ooit.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik vind dat toch zo'n achterlijke spell he, 99% van de mensen die hem krijgt kan er geen reet mee :9

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Paar vragen:

1- Waar kan ik Nirnroot vinden? Ik moet 20 exemplaren vinden.

2- Tips voor item creation? Het is waar ik me nog 0,0% op heb gefocust.
    Maar als ik voor alle quests in deze game wil gaan wil ook alles geprobeerd hebben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina