1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
  2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Thanks man, ja met item creation bedoelde ik o.a. want iemand in deze thread zei een tijdje terug, dat ie een lichtje gemaakt had wat op zijn helm kon. Dat zou ik bijv. superhandig vinden.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Skip dit quest. Ook al heb je dat plaatje op deze pagina, zou hem niet doen. Eerst moet je er 10 vinden, dan 20 en dan geloof ik iets van 40 of 60. Vind deze al net zo erg als het genezen van jezelf als je vampier bent. Ramp quest om alles te zoeken. 8)

O wel een tip voor je: Dicht bij water in de buurt. ;)

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Night Eye heet het. Je hebt dan blauw licht op je scherm en ziet alles beter. Niet nodig als je gewoon je brightness in je optie menu opschroeft. Vind het zonde om elke keer blauw voor mijn neus te hebben.

Dit komt trouwens in de vorm van ringen, loot, enchants en noem het maar. ;)

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Niet alleen night eye want je hebt ook deze!
    http://oblivion.wikia.com/wiki/Light

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    A die ja, helemaal vergeten. Een keer gebruikt in een aantal grotten omdat ik Night Eye niet had. ;)

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Night eye is ook meer bedoeld voor characters die stealth willen gebruiken.

Heb weer zin in Oblivion! Ik ga nu gelijk weer verder met m'n sneaky Breton Marksman!

edit:

Ja hoor, ik ben weer gedegradeerd tot bloemetjes verzamelaar! Het enigste wat ik wou doen was hallo zeggen tegen iemand terwijl ik per ongeluk aan het sneaken was. :emo:

De game maakte ook meteen een auto save. kom op zeg :mad:

Laatst bewerkt: 2 aug 2010
  8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Wees blij dat je niet 20 deadra harten en 20 van iets anders voor de mages guild kick hoeft te doen. Dat is pas kut, maar de truuk zit hem in het vooruit spoelen van de tijd. ;)

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Gister de SI DLC gecompleet, moet zeggen dat ik me er prima mee heb vermaakt. Al ben ik de dungeons echt zat nu, het was dan wel allemaal een nieuw thema het blijft eindeloos dwalen en af en toe wat killen in die dingen. Vind de overworlds veel intressanter gewoon, en dan al helemaal die geschifte bewoners en madgod :+ Alyeid ruins blijf ik wel doen ofc ;) die blijven tof op de een of andere manier, mits ze niet te groot zijn.

Vandaag meteen ff een breton mage geprobeert, bevalt stukken beter eigenlijk :+ Misschien die ook nog ff door de DLC schoppen als ze wat sterker is ;)

Trouwens, als je een nieuwe ranged dmg spell maakt kun je er voor maar 1 extra magicka 30 Light in 30 ft ofzo erbij gooien :thumbs: werkt top!

Laatst bewerkt: 3 aug 2010
  10. SirJokeer

SirJokeer Guest

Dupe glitch?

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nee, puur wachten tot de winkels in de IC weer een nieuwe voorraad hebben. Je moet na iedere wachtperiode wel iedere keer de winkel in en uit omdat binnen wachten niet geld. ;)

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Die vond ik juist erg simpel.

Bloemetjes verzamelen was ook erg goed te doen thx 2 the internets! De eerste keer dat ik het deed was zonder hulp en toen stond ik 24/7 voor winkeltjes te wachten :emo:

Binnenkort maar eens de downloads opnieuw downloaden. Er zijn nog een paar spells die ik nodig heb die niet in de standaard versie zitten :F:

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Vergeet Touch of Rage niet he. ;)

Ongestraft mensen kunnen laten doden door Guards en andere bewoners. :+:9

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Kan ik geen Frenzy bow maken? Dat lijkt me wel lachen!

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik geloof het wel, maar dan pakken ze je alsnog omdat de pijl de NPC raakt en de spell niet. Die beinvloed de NPC alleen maar. ;)

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Das geen probleem voor me hoor. Het is meer bedoeld tegen bandits.

17. elviroi

elviroi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook begonnen met het spel, het lag hier al langer maar toen heb ik het snel weggelegd. Nu ben ik gewoon beginnen spelen zonder al te veel na te denken over hoe ik het moest spelen enzo. Maar al die mogelijkheden die je hebt in het spel, wow! Tis soms moeilijk de juiste keuzes te maken!

Zijn er zo dingen die je als beginner zeker moet weten? Of gewoon zien wat er op me afkomt? ;)

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Wat is de deal met die Azura Star? Is ie gewoon bugged ofzo? Vaak captured hij geen souls, zelfs geen petty...

Ben nu lvl 10 op mage en al m'n soulgems zitten vol maar die azura neemt maar heel af en toe een soul, vaak krijg ik gewoon te horen dat ik geen soulgems heb.

En waar valt trouwens nog een beetje fatsoenlijke caster gear te scoren? Krijg & vind alleen maar crap :+

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dan is Azura's Star waarschijnlijk al gevuld met een Soul, of deze nou klein is of niet. ;) Je kan niet bijvoorbeeld twee Petty Souls in de Star doen.

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hij is leeg ofc ;)!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina