1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Nee joh! Wist ik niet eensch :lol: binnekort maar's proberen dan klinkt best overpowered iig, dat zou betekenen dat je maar een paar klappen hoeft te blocken/ontwijken/incasseren van vijanden.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Zelfde is toch met de boog?
    Als je een pijl schiet en je verdwijnt weer in de schaduw, heb je ook meerdere sneak damages.

Het is volgens mij nogal logisch dat een mega groot zwaard en sneak niet goed samengaan. Voor het rollenspel-gedeelte gebruik ik dan liever daggers ja.

3. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Als je je sneak op 100 hebt zitten kun je aan blijven vallen zonder dat je tegenstander merkt dat je er bent. Dan kun je zelfs in de Arena iemand binnen 30 seconden met alleen maar sneak attacks afmaken. :9

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Zeg gast: Ik benoem je tot assistent Goeroe. Tevreden? :+

5. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Heb gisteren Oblivion weer in mijn xbox gefrot. Wat een mooi spel toch.

Ik heb 'vroeger' met een andere savegame het verhaal al eens uitgespeeld en ik kan me herinneren dat ik zo'n Imperial Palace guard helmet had (zon felgrijze met pluim die bij het imperial palace in 't midden van the imperial city ronddwarrelen), en zon zelfde helm maar dan van zo'n 'gewone' Imperial watch.
    Die wil ik nu graag weer maar ik weet niet hoe ik er aan kwam...

Misschien (spoiler voor verhaal):
    Door de laatste missie van het verhaal te spelen waar je in de Imperial City tegen al die Deadra moet vechten dat daar een Imperial Palace guard dood ging en ik die geloot heb?

Iemand andere suggesties?

In de tussentijd ga ik wel nog wat sidequests doen die nog open staan :)

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat moet een toevalsbug of zoiets zijn. Ik heb sinds ik begon te spelen vanaf de release nog nooit zo'n helm of ander stuk gear gehad van die gasten. ;)

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Is dat niet die helm die je krijgt als je The Thieves Guild uit heb gespeeld?

8. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Zie jij al de guard met de muts van de Grey Fox rondlopen? :D

Ik weet zeker dat ik zo'n helm had. Ik dacht van allebei de soorten guard, maar sowieso van eentje.
    Heb toenstraks geprobeerd een Palace guard dood te maken om zijn spul te looten, maar je kan inderdaad zijn armour niet stelen.

Ik las ook ergens dat je ze inderdaad nergens kunt krijgen.
    Toch weet ik zeker dat ik er met een andere savegame ooit eens eentje had.
    Dan doe ik het maar met een gewone legion helmet.

Was met de storyline gestopt bij de aid voor bruma missie. Ik wil de verdediging van Bruma pas doen als ik van iedereen reinforcements heb, maar dat sluiten van die gates is zoooo vermoeiend.

Ik vecht liever tegen bandits, dremora's, necromancers of weetikveelwatvoor soort persoon, dan tegen steeds die storm autronouch dingen (hoe je dat dan schrijft), dinosaurusbeestjes, uit de kluiten gewassen krokodilbeestjes en weetik wat ik allemaal voor troep in zon gate tegenkom.

Nu begin ik met het afslachten van die dingen, maar op den duur heb ik daar geen zin meer in en dan ga ik maar gezellig onzichbaar langs iedereen door om die sirgil stone uit dat vuur te halen en klaar is Kees.

Heb dan wel weer zin in die missie met de grote gate bij Bruma. Dat is mooi gemaakt als je de stadspoort uit komt met al die inwoners en soldaten geloof ik.

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
  10. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Sneak eens naar binnen bij de imperial armory in het prison district ;)

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maar dan krijg je toch nog steeds de standaard imperial armor? De palace armor zul je nooit krijgen.

12. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Dat is wat er te krijgen is tenzij hij het over het Tiber Septim armor heeft(waar geen pluim op zit) die palace guard armor heeft een vinkje bij unlootable in the construction set.

13. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Nee daar heb ik het niet over. Ik heb het gewoon over een helm van de Imperial Palace guard (rond om en in dat paleis) of een helm van de Imperial guard (rondlopend en bij de poorten van de Imperial City).

Nouja ik weet het ook niet meer hoe ik er aan kwam.
    Ik denk dan nog steeds wat ik in mijn eerste post hierover neerzette misschien wel het geval was. Ik zal eens kijken als ik binnenkort dat level weer doe.

Toch bedankt allemaal.

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nee... sneak is kut in Oblivion. Vind mage het leukst in Oblivion.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zo heb ik het ook altijd gedaan. Enigste verschil is dat ik invisibility gebruik. Echt lachen hoe iedereen in paniek gaat zoeken naar waar ik zit. :lol:

Vlak daarna sterven ze meestal door m'n poison, geniaal!

16. Forty

Forty Guest

Ok rustig aan.

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dit is al de 2de keer dat ik je niet snap :eek:

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    WTF. Kan iemand mij deze post uitleggen? :{

Wat hij quote is toch geniaal of niet? :{

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Sneaken is het beste van oblivion :eek:

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik moet het eens zijn met Willem helaas voor jou. In Fallout 3 werkt het ook voor geen meter. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina