1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Gister begonnen met Knights of the Nine en heb me er opperbest mee vermaakt. De armor is ook erg cool imo. Ff vraagie omdat ik gehoord had dat The Shivering Isles een stuk moeilijker is. Ben opnieuw begonnen en heb nu dus best goede gear en ben level 9. Verstandig om nu al met shivering isles te beginnen? Of kan ik beter nog wat grotten leegroven voor ik de portal door ga?

2. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het zelf niets uitmaken met welk level ik naar Shivering Isles ging. Maar je zult anders even moeten wachten op het verdict van Yellow.:9

3. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Nou, alwetende Yellow. Kom der maar in :+ Ik speel btw op een vrij hoge moeilijkheidsgraad. Balkje staat voor ongeveer 90 procent naar rechts.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ligt er aan hoe hoog hij speelt. Afgaande op mijn stand zeg ik level 1. Afgaande dat hij hoger speelt, meesten hier, zeg ik dat hij er wel in kan. Je kunt uiteindelijk altijd nog de stand weer lager of hoger zetten.

De Hond: Ik zeg doen! :+:thumbs:

5. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Van wat ik me nog herinner, was Shivering Isles iig niet makkelijk. Tenzij je natuurlijk op makkelijk speelt, dan loop je er zo doorheen.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Klopt, maar als het even tegen zit moet je niet meteen een oudere save laden. Nee, het is heus geen schande de stand ietsje lager te zetten. Al was het maar tijdelijk.

Kan me een stuk herinneren in een quest daar die echt kut is. Overal uit een plafond vallen dan brokken steen en weet ik wat. Zodra je 1x geraakt word ben je de helft van je health al kwijt, ook op makkelijk. ;)

7. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Op moeilijk ben je dan direct dood ;)

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Kijk en juist daarom zeg ik dat het geen schande is hem tijdelijk lager te zetten. Met zo'n massieve game als deze is het wel fijn als je niet steeds vast blijft zitten op dezelfde plek. Als je eenmaal door dat instortende gebouw bent, dan zet je hem toch weer hoger? ;)

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    90 procent naar rechts? Op lvl 9? Wtf, wat voor een character heb je man? 8)

Zoiets moet ik niet proberen met m'n warrior. Dan doe ik 0,00003% schade per hit.

10. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Ok, 90% is misschien iets overdreven, maar staat zo rond de 75 á 80% naar rechts. Sterkere tegenstanders zijn ook echt een sicke uitdaging, maar daar hou ik wel van :+ Heb erg goede wapens en gear, dus dat wil ook wel helpen. Speel Shivering Isles wel iets lager aangezien de tegenstanders daar naar mijn idee toch wel echt een stukje sterker zijn.

Vind de sfeer tot nu toe echt helemaal top. Ook die hele sane en insane factor maakt het helemaal briljant. Kreeg door de vreemde flora en fauna ook een beetje het Morrowind gevoel terug. Vind Oblivion toch ietwat te clean en middeleeuws aandoen.

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja klopt, shivering islands lijkt inderdaad veel op Morrowind. Ook veel creatures uit Morrowind die een comeback maakte. Vraag me wel af wat je verstaat onder "erg goede wapens en gear"... Umbra zeker?

12. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Niet iedereen wilt het spel zoals jou spelen, sommige zoeken ook een beetje uitdaging. En voor je weer terug komt met een leuke praatje dat het wel uitdagend is op jou manier. tl;dr, komt me een beetje de strot uit, no offence.

En als je goede gear hebt, kun je alles in oblivion, welke stand dan ook, daarom vind ik het niet zo tof als Morrowind.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik ga ook niet terugkomen met een leuk praatje. De laatste posts van mij waren gewoon eerlijk. Ik weet hoe je uitdaging kan opzoeken, waar die ligt op bepaalde standen en ik weet ook hoe je het jezelf makkelijker en moeilijker kan maken.

Probeer voor anderen die vragen hebben over dit soort dingen alleen maar te schikken. So what's your point? :+

14. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Heb moeilijkheid nog niet aangeraakt, dus zal wel op normal staan dan lijkt me.
    Heb met tegenstanders geen problemen mits ze niet meteen met 3 tegelijk zijn (en ook maar wat andere vervelende beestjes summonen).
    Heb redelijk goeie zooi in mijn inventory, geen umbra maar wel andere goede zwaardjes (oa Daedra Claymore, Longsword of the Blaze, Escucheron (zoiets?) of Chorrol schild)
    Ik heb ook drie keer de ring of perfection, jammer dat je die maar 1 kan aandoen :D

Heb tot nu toe niet echt veel problemen gehad in t spel. Behalve dan in Oblivion Gates waar ik drie Xivillai tegelijk tegenkom die allemaal iets summonen waardoor het meteen 6 vs 1 is, dat is minder prettig.
    En de quest waar je de diefstal van een schilderij moet oplossen in een kasteel heb ik nog niet gefixt. Geen idee hoe ik dat moet aanpakken.
    Verder wijst alles zich vanzelf eigenlijk wel. Ben trouwens level 27 Imperial.

En dan is het nu tijd om mezelf eens uit de Forbidden Grotto te knokken.

15. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Ah die quest met dat schilderij heb ik ook een keer problemen mee gehad was niet bepaald sterk genoeg, en wist niet van de speciale potions af die ik gekregen had dus misschien je inventory checken ;)

16. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, je geeft wel vaak (goed) advies en heb daar wel respect voor, maar vaak kom je aanzetten met, zet em gewoon op z'n makkelijkst, hoef je niet voor te schamen toch? Ik denk ik zeg er eens iets van, ik kan best de enige zijn, maar vind het een beetje krom. Ik lees deze thread best vaak want vind het altijd wel leuk om de verhalen te lezen over de game, maar daar val ik steeds over.

17. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Denk dat jij een andere quest voor ogen hebt.
    Degene die ik bedoel heet Canvas in the Castle volgens mij, en er is een schilderij gestolen van de countess waar haar man op staat geloof ik.
    Je moet dan iedereen ondervragen enzo en clues zoeken.
    Heb wat dingen gevonden maar weet nu niet waar ik nog meer moet zoeken.
    Maar ik kom er vast wel eens uit als ik die quest nog ooit eens af ga maken.

Heb gisteravond eventjes de wereld gered van meneer Dagon\o/

18. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Ah ja zat inderdaad met een andere in me hoofd, weet al wel welke je bedoeld. Ik kon toen 1 hint niet vinden en heb uiteindelijk wiki gebruikt volgens mij want had iedereen al 20x gesproken. Irritante booze drinker en zo'n rare vrouw |:-

Uit me hoofd was er iets van een vlek ofzo ergens te vinden of iets in die richting, maar is al weer paar jaar terug dus kan er naast zitten

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Is je goed recht, maar wat ik dan weer lees is dat sommige echt een bitch hebben aan een bepaalde quest en dergelijke. Of van die gasten waar je 100 goud moet betalen voor je langs ze mag. Als mensen daar zo'n moeite mee hebben en de stand niet lager zetten, dan moeten ze hier natuurlijk ook niet gaan klagen of posten. Juist als ze er zo'n moeite hebben wijs ik ze erop dat het heel makkelijk te veranderen is. Als ze dat dan niet doen, moeten ze zelf weten, maar loop dan ook geen advies van Yellow uit te lokken. Sommige denken het altijd beter te weten. :+:cool:

20. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Maar echt advies is meer tips and tricks, en dan kun je wel meer verzinnen dan gewoon stand omlaag zetten toch?

Gaat ook nergens over dat ik er over begin. Ontopic, aub, je mag het laatste woord, ik killde de thread.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina