1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Laten we zeggen dat je als je een snel levelende warrior wilt ik je man ben. ;)

Ook als je level 80 wil halen ofzo. :)

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Levelen heeft niks met de moeilijkheidsgraad te maken ;).

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Als je snel wilt lvl'en kan je een beetje kloten met de moeilijkheidsgraad. Voor Blade, Blunt en Marksman moet je hem hoog zetten en ga je knokken met zombies. Wanneer je Light/Heavy armor en Block wilt trainen zet je hem heel laag en laat je je eigen de hele tijd slaan door een groep ratjes. 8)

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Weet ik, stoute dingen doen en gearresteerd worden wel. :) :9

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Spelen mensen deze game nog wel of hoe zit het?

Iemand nog advies, tips of uitleg nodig?

Schande dat jullie dit topic zover hebben laten zakken. :+

6. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    ik heb hem nog liggen, moet alle sidequest voor de achievements nog doen, dit wil ik zo snel mogelijk doen.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Sidequests hebben geen achievement. Ik neem aan guilds?

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat bedoeld die ook. ;)

9. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Guild zijn echt tof, de verhalen daarvan zijn nog best goed geschreven. Alleen ik vond het einde van de Fighters Guild een beetje vaag,
    met die boom :{

Ik zou de Dark Brotherhood als eerst afmaken. In het begin kun je de wapens die je daarvoor krijgt echt heel erg goed gebruiken.

EDIT: Ik had het woordje 'nodig' gemist in je vraag :9

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zijn mensen momenteel niet druk met Gothic of Two Worlds?

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben echt benieuwd naar een volgende Elder Scrolls. Ik hoop dat ze dit keer een goed werkende third person view erin doen, en net als bij games als Gothic en Risen een vette sfeer in de dorpjes. NPC's die allemaal een beetje hun eigen ding doen, volgens mij zat dit niet echt in Oblivion. Maar wel al sinds Gothic I in een RPG :), of misschien zelfs eerder.
    Sowieso kunnen al deze RPGs wat van elkaar leren vind ik.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    FP view beviel mij anders stukken beter. Heb het altijd gebruikt en alleen als ik iets niet kon zien schakelde ik even naar TP view.

13. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Laatst de Game of the Year Edition opgepikt voor een tientje. Nooit de uitbreidingen gespeeld en vooral The Shivering Isles bevalt erg goed :) Misschien een idee om een Walkthrough te schrijven alwetende Yellow :+

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Of de bijbel zelf kopen. O-)

Ik heb hem altijd bij de hand als ik de game speel. :+

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik speelde zelf vaak third person wanneer ik buiten liep. Binnen was het altijd first person. Zelf nooit last van het feit dat de game niet geweldig in third person eruit zag. Snap eigenlijk niet waarom mensen hierover zeuren.

Dingen die ik in de volgende TES wil zijn craften, resources zoeken, beetje realestate(gebouwen bezitten, niet alleen je huis maar ook winkels, brotels etc. puur bedoeld om meer winst te maken en extra quests), grotere guilds die ook politieke conflicten met elkaar hebben zodat je partij kan kiezen, random quests die niet van te voren zijn gescript. En natuurlijk geen level scaling meer.

De GFX zo mooi mogelijk, de AI van Oblivion en de diepgang/moeilijkheidsgraad van Morrowind. Dan ben ik dik tevreden! :thumbs:

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ondanks dat ik hem op zijn makkelijkst speel vind ik niet dat dit eruit moet.

17. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    edit: nvm

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Jij hebt sowieso niks te zeggen over dit onderwerp. :cool:

Die stomme bar is vervelend. De enigste reden waarom ie erin zit is om het slechte game design te verbergen(underleveling). Als de omgeving niet meer met je meelevelt dan heb je die bar ook niet meer nodig. Vind je het te moeilijk worden? Doe je gewoon een andere missie totdat je wel sterk genoeg bent. Dit geeft meer voldoening imo.

Je kan nog steeds proberen om op een laag lvl de moeilijker quests te doen om meer uitdaging te krijgen. Dat vind ik beter dan ff naar options gaan en de moeilijkheids graad hoger te zetten. Het verpest de game ervaring. Bij Oblivion heb ik meer het idee dat ik in een neppe wereld rondloop als in Morrowind.

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wow, had het niet beter kunnen uitleggen! Met name die laatste zin vat het zo perfect samen. Oblivion, geweldig spel als het is, bevat zo veel facetten die het spel ook weer naar beneden halen. In vergelijk met het Morrowind voelt het inderdaad heel nep aan, alsof de speler het voor niets doet, er niets mee opschiet. Wat is er leuk aan om sterker te worden wanneer de tegenstanders dat ook worden? Wat is er leuk aan om sterker te worden wanneer het vechten alleen maar moeilijker wordt? Met een level 35 personages is het soms moeilijk om twee van die Wraiths (bepaalde rang, weet niet meer welke) te verslaan. Heb je als speler daarvoor dan al die moeite gedaan? Ik vind het spel veel leuker als ik mijn skills ontwikkel, maar niet Level Up ga.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je zou natuurlijk ook een insomnia char kunnen rollen. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina