1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Oh, ik doelde eigenlijk op de laadtijden in-game, als ze iets moet worden geladen terwijl je speelt (zoals bij graslanden, volgens mij).

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Popups?

Ook dat valt reuze mee..
    Bepaalde gebieden bij Anvil hebben er alst van :p

@Yellow: ja leuk voor 2 dagen, naar 250 uur spelen kun je die artworks wel dromen :+

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die zijn minimaal als je hem op de HDD hebt geinstalleerd.

De laadtijden als je ergens naar binnen gaat of fast travelled worden wel steeds langer naar mate je meer speelt (omdat je save steeds groter word omdat je steeds meer in de game hebt veranderd)

maar als dat irritant land word maakt even de cache opschonen ze weer korter :)

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Merci beacoup voor de snelle antwoorden. Tijd om echt te beginnen (eerst geinstalled op de HDD). Ik hoop op een dope intro, mits die er is natuurlijk.

5. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Nee, die 72 uur gaat in vanaf het moment dat je 'gebeten' word. Je hebt waarschijnlijk met een vampier gevochten en daarna 72 ingame uren doorgebracht en daarna gaan slapen. Het is nu dus:1. verder spelen als vampier. 2. een oude save laden(die quest raad ik je echt af)

@Delano De intro is zeker tof! enyoi!

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    De intro voor de character creation was idd tof. Ik heb gekozen voor een Khajit. Spelen als een dier is awesome.

7. Forty

Forty Guest

Spoiler???

VInd het altijd grappig als het bekend word dat er een sequel komt van een spel en dat veel mensen het weer gaan spelen.
    Vooral omdat het nog maar iets van 8500 uurtjes duurt voordat het spel uitkomt :p

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Wat is daar nou een spoiler aan :emo:

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik loop nu alweer vast 8). Ik ben
    dus de Sewer uitgekomen, en ik had toen een grot ontdekt. Iets van Stone nog wat volgens mij. In de grot zijn allemaal imps, en die heb ik gedood. Uiteindelijk moet je in de grot door het water en kom je bij een deur, wat onder een waterval staat. Hier ben ik ingegaan. Uiteindelijk kom ik bij een troonzaal-achtig iets met een throne in het midden en een dood persoon. Najah, ik loot dus wat shit, en ik ga weer verder. Dan kom ik bij een deur, en sta ik op een ladder boven het watergedeelte waar ik eerst was...Vanaf daar loop ik dus vast. Alles lijkt geblokkeerd te zijn door rotsen...

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Gewoon beetje verder dolen! Gebruik je map.

Je komt nooit ergens vast te zitten :p
    En niet gelijk vragen ;)

11. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Bedenk wel dat niet iedere grot 2 in/uitgangen heeft!

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, nadat de ingang was geblokkeerd had ik toch wel een gevoel vast te zitten. Ik heb voor mijn gevoel de hele grot doorgelopen, maar ik vind maar niets. Ik heb geprobeerd te slapen, met het voorgevoel dat er vampieren oid kwamen en ik heb op de troon gezeten omdat ik dacht dat er dan een ''oude kwade koning'' oid zou spawnen. IIG, de sfeer is er wel. Echter wil ik liever in het daglicht nu zijn en wil ik er zo graag uit :'-(.

Ik zal morgen wel de map gebruiken, want ik keek er eerst niet naar eigenlijk....

Hmm, mkay. Ik zal het onthouden.

E: Ik moet wel zeggen dat ik het hotkeyen niet zo lekker vind, eigenlijk :mad:. Het gaat nogal vaak mis met de diagonale hotkeys.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    @ PowerLines: Dat is nu de reden waarom ik een guide gebruik. Tyrant zijn commentaar is ook waar. Map scheelt een hoop. Wat betreft de guide: Vast nog wel, bij GameMania ofzo, een CE versie te krijgen met ook alle DLC erin. Je gaat die guide net zo tof als de game vinden. :9

14. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Het is gelukt ik ben geen vampier meer. Ik had nog de Vile Lair DLC en daar kun je de vampirism disease genezen:emo:

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.026
    Is Shivering Isles nu nog de moeite waard? Was helemaal gek op Oblivion maar deze nooit gespeeld..waar is ie het goedkoopst?
    Kan me nog herinneren dat mijn character paars is, lame kutbug. 8)

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Je had beter ff kunnen checken naar de GOTY versie. Die heeft de 2 grootste DLC erin zitten.

SI is zeer de moeite waard, maar die moet je niet spelen als je pissed bent op het een of ander. Je word hier en daar knettergek, vooral van The Madgod himself.

Hele leuke wereld opzich, maar naar mijn idee veel te veel heuvels en moerassen. Quests zijn origineel en je bent er, als je Yellow niet bent, ongeveer 20 tot 30 uur mee bezig. ;)

17. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Waar moest ik nou ook alweer saven zodat ik SI niet helemaal overnieuw hoef te spelen voor die 2 achievements?

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Ik moet de game weer eens verder spelen. Ben laatst nog Arena champion geworden, toen ben ik begonnen voor de Dark Brotherhood, maar die missies zijn best pittig om lekker stealthy te doen.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Als je de keuze moet maken tussen Mania en Dementia, in de kerk waar de Madgod is en nog een stel andere gasten. ;)

20. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Nadat je de gatekeeper hebt verslagen dacht ik

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina