1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Ik had de difficulty gewoon in het midden. Bovendien ging ik voor elke bonus bij de guilds, omdat zo vet is :+

2. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Ik geniet echt weer van die game, ben de game ooit verloren, en heb em sinds kort weer. Knight of the nine in 1 keer uitgespeeld, nu iets rustiger aan het spelen in de wereld van de shivering isles. echt tof, kan nu al niet meer wachten op skyrim.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Je moet er een keer doorheen. Hele gave wereld, alleen van de levende wezens en het alom bekende grottensysteem word je gek. Zelfde van de god in SI zelf. Voor de rest zijn de quests leuk, verhaallijn evengoed als het origineel en bovendien heb kom je soms hele aparte dingen tegen. Destijds 2400 MP op Live, maar dat was hij me ook wel waard. Daarna zelfs nog de GOTY gehaald voor 59,99 toen die net uit was. :9

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nou, volgens mij niet. Als je op lvl. 1 Umbra haalt, is ie veel zwakker dan wanneer je hem op lvl. 50 haalt. En items levelen niet mee wanneer je ze eenmaal bezit, helaas. :+ Althans, volgens mij is het zo.

EDIT: Wacht, op de Elder Scrolls Wiki lees ik nu dat het voor Umbra niet zo is. Maar voor bijvoorbeeld Mehrunes Razor wel. :9 Weet ik alleen nog niet of het ook zo geld voor de wapens in Shivering Isles. En dat moet iemand me even vertellen, want wil mezelf niet spoilen door te kijken op de Wiki.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    eigenlijk maken wapens niet zo heel veel uit, zorg gewoon dat je veel reflect damage hebt.

Ring of the Iron Fist (33% Reflect Damage)
    Necklace of Swords or Amulet of Axes (33% Reflect Damage)
    Escutcheon of Chorrol is a leveled item that you can acquire as a reward for the quest Sins of the Father; do the quest when you're at least level 25 to get the 35% Reflect Damage version.
    The Raiment of the Crimson Scar is a leveled item that you can obtain by purchasing all the upgrades for Deepscorn Hollow; wait until level 25 if you want the 35% Reflect Damage version.

met deze items kom je boven de 100% reflect damage dus elke klap die een tegenstander uitdeelt doet hem meer damage dan jou

en aangezien jij meer HP hebt (en zelf ook indien nodig nog wel een tik kan uitdelen) ben je zo goed als onverslaanbaar

Laatst bewerkt: 3 jan 2011
  6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Umbra blijft het sterkste wapen in de game. ;)

Op mijn broertjes profiel heb ik van de week Umbra gehaald. Echt een focking zwaar gevecht. Was gewoon een kwartier bezig haar neer te meppen. 8)

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat weet ik allemaal wel. Ik ben ook alles behalve een Oblivion noob, heb het spel heel veel gespeeld. Maar geef nou gewoon ff antwoord op me vraag. Zitten er in Shivering Isles unieke items die sterker zijn wanneer je een hoog level bent, ja of nee?
    Zo ja, dan wacht ik nog even. Zonde om unieke wapens met een design dat wél interessant is, te laten liggen omdat ik er niks aan heb tegen de tijd dat ik lvl. 35 ben.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja die zijn er (Dawn/Duskfang bijvoorbeeld)

je moet lvl 30 zijn om de sterkste versie te krijgen

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ok, thanks, dan ga ik ff doorspelen tot level 25. :+

10. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    JA, klikme!

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nah, ik ga niet op links klikken die naar uesp.net gaan. :+

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je moet voor 1 uniek item trouwens zorgen dat je niet TE sterke wapens bij je hebt. Dat is wel iets om even rekening mee te houden als je alle unieke shit wilt verzamelen.

Het gaat om dit wapen

http://www.uesp.net/wiki/Shivering:Shadowrend

dat kun je dus alleen krijgen als je NIET iets in je inventory hebt wat op dat moment al beter is.

edit:// omdat je niet naar de wiki wilt even een klein stukje wiki in een spoiler

How to Get It

Shadowrend is obtained in the quest Symbols of Office. When you reach the Grove of Reflection, you will have to battle with a shadow version of yourself.
    You must retrieve the blade/axe after defeating your clone, but he/she will only drop it if it is the weapon equipped and unsheathed. It would be easier if you silenced the clone to stop it from summoning a weapon, and so preventing you from collecting Shadowrend (and use Dispel to dispel any summoned weapon, or wait long enough for the Summon effect to wear off). It helps to save before you fight your clone, in case it does not drop Shadowrend. However, the Skull of Corruption glitch in combination with the Staff of Worms may be used to retrieve it.
    Your clone possesses all the spells you have, and if you are wearing invisible armor, it too will be invisible.
    If you have a weapon in your inventory that the game considers better than Shadowrend, then the clone will use the other weapon and not drop Shadowrend when defeated.

Laatst bewerkt: 3 jan 2011
  13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dankzij een bug kun je dat wapen, als je cache niet alle updates heeft, toch gewoon krijgen.

Heb dat wapen al meerdere keren gehad en loop bijna als wel met Umbra in mijn inventory.

Die quest is dus bugged, maar wel in het voordeel van de gebruiker, eerlijk of niet.

14. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Even compleet een ander onderwerp, wat voor soort build speelden jullie eigenlijk het liefst mee? Want ik heb m'n character volledig gebaseerd op Sneak/Marksman, en ik durf eigenlijk wel te wedden dat dit de beste build is.:9

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Echt niet, Marksman levelt vet traag. Alleen als je pijlen enchant wordt het echt heel sterk. Sneaken kan je ook niet altijd gebruiken. Mage is duidelijk het sterkst, je kan zoveel buffen! Hierdoor kan je echt super veel sterke spreuken gebruiken.

16. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Het kwam er bij mij op neer dat ik praktisch gezien onzichtbaar was. Ik kon Sneak attacks geven in de Arena... Ik had daarnaast ook nog een vrij hoge Blade, dus ik kon complete dungeons doorkomen zonder geraakt/gezien te worden.

17. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Altijd melee met een vleugje range :9

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Is dat puur met sneak, of gebruik je ook magie/armors die je helpen (gedeeltelijk) onzichtbaar te zijn? Want dan is het de mage (Mage) waardoor je goed bent. Puur melee of puur sneak en ranged vind ik echt matig. Het is heel sterk, maar in weinig situaties écht handig.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Als je sneak skill hoog is ( wat wel snel gaat) kan je echt overal sneaken. Dan is een stealth personage zeker wel heerlijk sterk.

20. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruikte altijd een sneak personage met een aantal items met het Chameleon effect op, dan ben je bijna altijd onzichtbaar

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina