The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Dat was puur sneak, geen magic of armor. Met een boog kreeg ik vrijwel constant x6 bonussen, dus dat gaat best hard.
    Een hoop van die bosses die mega crap zouden moeten zijn had ik ook echt in een paar schoten dood, vaak zonder te sneaken. Ik had zelf een boog in elkaar gezet, en dan in combinatie met Azura's star. Mijn boog deed van zichzelf al zo'n 50 elemental damage, en daar bovenop nog de damage van de boog + pijlen.

Reken maar uit, 6x75... Dat is dus gewoon 300+ damage per schot

Laatst bewerkt: 5 jan 2011
  2. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb deze game echt meerdere keren gespeeld, en twijfel of ik hem nu weer zal oppakken...Het probleem is dat ik hem enkele keren al gedaan heb en daardoor alle basis missies opzich wel ken en weet wat er gaat gebeuren. Ik ben aan de andere kant nooit doorgegaan op de wat moeilijkere missies...zoals plantjes verzamelen,..shit wat een klus is dat! Denk dat ik nu eerst fallout 3 ga spelen, is beetje zelfde richting alleen andere setting, en hoop op een vervolg van dit grandioze spel!

Denk alleen dat Fallout me minder boeit dan Oblivion.

Laatst bewerkt: 5 jan 2011
  3. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    ik kan oblivion elk moment binnen krijgen :) maar welke class is het makkelijkst om mee te beginnen?

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Een redguard knight met Blade en Restoration is wel een aardig sterke , enigzins allround beginner character.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Idd, daar was ik toendertijd in mijn 1e playthrough ook mee begonnen, erg tof.

6. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    :eek:

zit nu al vast |:-
    ik ben in een soort kerk ofzo, bij Martin. dat is de zoon van die king. maar waar moet ik dan heen en wat moet ik doen?

7. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Probeer deze site eens. Staat vol met informatie en walkthroughs over zo'n beetje alles uit de wereld van TES.

Let op! Het staat wel helemaal vol met spoilers.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Of loop gewoon naar je quest marker 8)
    In Oblivion zit je bijna nooit vast omdat je het niet snapt.

9. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Klopt, maar er staat me vaag iets bij van momenten waarop die Quest marker compleet verkeerd stond. Ofja, in ieder geval op een NPC of plek waar ik helemaal niet moest zijn, maar die wel quest related waren.

10. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    het probleem was dat de questmarker zei dat ik martin moest vinden, maar ik was daar en toen deed die vent niks.
    maar nu is het gelukt volgensmij

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Heerlijk spelletjes, bijna nu de Dark Brotherhood questline uitgespeeld..
    Ik begin alleen een beetje teveel te verzamelen.. Ik verkoop helemaal niks, hebben jullie dat ook? 8)

12. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Same here. Alle items die ik vind die enchanted/epic zijn, stop ik in mijn huisje in Anvil :)

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dat komt natuurlijk omdat je geen geld nodig hebt.

Als je een melee char hebt en de game wat moeilijker zet, garandeer ik je dat je veel zult verkopen. Je moet wel omdat je anders geen potions en repairs kan kopen.

Nu heb ik ook weer zin gekregen.

*start 360 op

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als melee character repareer je toch zelf? Armorer is een onmisbare skill voor een melee personage hoor. En die hamers kosten niet zo veel! Als je wat simpele loot verkoopt kan je er genoeg aanschaffen.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Haha herkenbaar, ik heb 5 kisten, 1tje voor armor (alle enchanted plus 1 setje van elke soort (leather, ebony etc)), 1tje voor wapens, 1tje voor ingredients, 1tje voor boeken, spells en tomes en 1tje voor potions. :D
    Geweldig, maar het is bij elkaar echt onwijs veel waard.
    En ik verzamel het niet in mn huis maar in Dunbarrow Cave (die DLC van de piraten).

Ik ben melee.. En wat Willem zegt, zelfvoorziening is de key. Armorer en vooral Alchemy zorgen ervoor dat je helemaal geen potions nodig hebt. Ik denk dat ik mijn mijn gehele playthrough 0 potions heb gekocht.. Maar 2000 heb verkocht :p.
    Als je bv een grot met Necromancers ingaat, gewoon 20x Silence potions maken, appeltje eitje :cool:

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wat heeft een Silence Potion nou voor zin als je tegenstanders hebt? Hoe gebruik jij ze tegen vijanden? 8) Verder is Alchemy ook echt geniaal inderdaad! Levelt heel snel als je goed rondkijkt in de natuur en ook af en toe bij een alchemist alles ingrediënten inkoopt, er drankjes van brouwt. Verkopen wat je niet gebruikt (verdien je veel op!) en houden wat je nodig hebt.

17. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je pleurt het op je zwaard en geeft een klap aan een wizard/necromancer, die kan dan geen spreuken meer casten neem ik aan :9

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Potions kan je toch niet op je zwaard pleuren?

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    tuurlijk wel

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hoe dan? Dat heb ik nooit geweten... en Oblivion heb ik sinds de launch. WTF! 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina