1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook geen potion maar een Silence poison :9
    Foutje van Tyrant :b:

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Poison bedoelde ik, hoop toch wel dat dat duidelijk was 8)
    Maar anyway, een Silence 15 sec poison is heel simpel te maken. Je doopt er je pijltjes in (hotkeyen!) of je zwaard, schiet op een Necromancer (al heb je nog een enchanted bow + enchanted pijl + sneak bonus heb je misschien nog instant kill ook), dan kan die Necromancer helemaal niets. Vaak lopen ze alleen rond met een unenchanted mace of dagger..
    Zo heeft elke soort zijn eigen weakness... En er is altijd de hele simpele Damage Health poison. Al ben je dus een beetje beholpen met Alchemy is het leven een stuk makkelijker.

Vandaar ook dat ik erg blij ben dat in Skyrim je zelf kan koken, woodchoppen etc :D. Dat je alleen nog maar de stad hoeft om een paar dingetjes te verkopen, en je verder alles zelf maakt.

Laatst bewerkt: 9 jan 2011
  3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wow, wtf... dat wist ik helemaal niet. En wat jij een poison noemt, noem ik een potion met negatieve effecten. En ik dacht dat die poisons, alleen maar op jezelf werkten... omdat het 't resultaat is van een zelf gebrouwen potion! :eek: Wist dus niet dat, als je ze gebruikte, je ze kon aanbrengen op je wapen. :lol: En heb dat spel zeker met dan 150 uur gespeeld. :+

4. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou heel tof zijn inderdaad als je gewoon buiten de steden kan overleven en alleen maar af en toe naar de stad hoeft. Een beetje role-playing is nooit weg ^^

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Geniaal 8)
    Hoe dacht jij die poisons te gebruiken dan? :+

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wist niet dat poisons bestonden... dacht dat het gewoon potions was met alleen negatieve effecten, omdat je ingrediënten met negatieve effecten bij elkaar gooide. 8) Weer wat geleerd. :cool:

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Het leuke eraan is dat je bepaalde wapens vaker kunt dippen. Al moet je wel de vorige poison overtreffen als ik me niet vergis.

Een wapen dat kan soul gemmen maakt dan niet uit.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Wat voor nut heeft dat? Dat is gewoon zonde en dom 8)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Nee, want als je een betere poison hebt die de andere overtreft, dan heb je er alleen maar profijt van. ;)

10. Jimbo NL

Jimbo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm,...ligt het nu aan mij of is Oblivion op technisch gebied rampzalig. Wanneer ik indoor (Caves, Temples enz.) ronddwarrel dan loopt het spel perfect, maar wanneer ik buiten ben is het echt een ramp.

Zo krijg ik constant een loading area in beeld waarbij het beeld enkele tellen stil blijft staan en er een behoorlijke hoeveelheid pop-up ontstaat. Tempels en gebouwen die dan echt enkele meters voor je neus op-poppen. Ook wanneer er veel op heb scherm gebeurd, kakt de framerate behoorlijk in. Hick-up is ook een probleem.

Ik speel op een Xbox Elite van 1,5 jaar uit. Zou het aan mijn systeem liggen of is het gewoon de engine van de game? Met Fallout 3 had ik nergens last van :confused:

11. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Game installeren zou moeten helpen tegen dat "loading" bericht, de brakke framerate en de lange laadtijden als je eens stad in wil.
    Pop-up en lelijke waas over dingen in de verte is niks aan te doen en hoort gewoon bij de beperking van het spelen van deze game op de 360.

Problemen vielen me bij de release niet eens op, maar het is nu voor mij de voornaamste reden geworden om gewoon te wachten op Skyrim en Oblivion gewoon een mooie herinnering te laten...

Laatst bewerkt: 10 jan 2011
  12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Wat bedoel je nou precies?
    Een poison is maar 1x bruikbaar.. Dus waarom zou je dan proberen te overtreffen?

Leg het wat duidelijker uit want volgens mij snap je het principe van poisonen van je zwaard/pijl totaal niet.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Was er niet zo'n trick die hielp wat betreft de framerate problemen? Dat je (A) ingedrukt moest houden vanaf het Bethesda scherm als je hem opstartte.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je kan beter zelf even je cache legen. Dat zou de laadtijden ook ten goede moeten komen.

Al zijn deze ook deels afhankelijk van de complexiteit van je save game , een save met 200+ uur erop waarin vanalles in de wereld veranderd is duurt wat langer dan een New game

15. Jimbo NL

Jimbo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die tip om je cache te legen lijkt me erg handig. Dus tijdens het opstarten gewoon de "A" button ingedrukt houden. Ik ga hem proberen! Thx

Wat een waanzinnig mooie muziek trouwens in dit spel! Misschien de beste in-game muziek die ik ooit in een spel heb gehoord.

Laatst bewerkt: 11 jan 2011
  16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik ben verder gegaan met Oblivion! :eek:
    De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Ben nu bezig met de Dark Brotherhood questline. Die is echt tof!

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Bewaar The Thieves Guild wel voor het laatst he. Die word door de meesten hier gezien als de beste van alle guilds. ;)

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Haha toevallig man!
    Ik heb die line gisteren uitgespeeld :D. Heerlijk.
    Morgen maar eens aan de Thieves guild beginnen. Fighters, Arena en Mages had ik al gedaan. En uiteindelijk ooit nog eens de main quest dan :p.

Alleen door een bug geen Shadowmere gekregen :mad:.

@Yellow: ik vind Dark Brotherhood beter dan The Thieves Guild questline.

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind Thieves Guild ook wat beter dan de Dark Brotherhood, maar samen laten ze de ander Guilds en de Arena wel ver achter zich qua kwaliteit. Fighters Guild is zó saai!

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Is The Fighters Guild echt zo slecht? Ik ben al wel lid van de Fighters en Thieves Guilds (al heel lang geleden eens de entry quests gedaan). Die entry quest van de Thieves Guild voorspelt iig veel goeds.

Hoop eigenlijk dat ik deze game nu opeens net zo vastpak als toen met Fallout 3. Die heb ik echt een lange tijd niet aangeraakt omdat het me niks meer deed. Daarna echter aan 1 stuk doorgespeeld.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina