1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    je kan skills trainen, bij bepaalde npc's

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ok, maar je kunt toch allebei kiezen?
    Je hoeft niet per se of of te doen.
    Maar aangezien je Warrior bent zou ik Blades doen.

Om eerlijk te zijn train ik nooit bij NPC's.

3. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb niet zo veel geld, dus daarom vroeg ik wat het beste was om eerst te traine.
    maar bedankt ^^

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Je kunt ook gratis trainen.

5. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    waar is dat trainen dan eigenlijk goed voor? :eek:

6. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Als je te lui bent om zelf te gaan trainen, kun je skill points kopen bij zo'n trainer. Als je gewoon gaat questen en een beetje rond gaat lopen level je snel zat.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Klopt, maar het verschil in level wat je maximaal kan halen met of zonder veel trainers training, dan is bijna niks. Ik heb ook, met veel gekochte training, een keer level 40+ gehaald. Daarna deed ik het zonder al teveel trainingen en toen haalde ik level 46.

Met trainingen kopen, koop je sowieso teveel. Tegenwoordig zou ik het wel veel gebruiken, maar dan alleen tot level 23 ongeveer. Dat is het level wat je nodig hebt om alle quests te kunnen doen. Voor die tijd zijn ze nog niet beschikbaar namelijk. ;)

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ok even snel mijn character:

Laatst bewerkt: 16 jan 2011
  9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Duidelijk de Athleet en Alchemist. :9

Zitten hele nette stats tussen. Je levelt bewust, dan kan ik zo zien. ;)

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Als ik Oblivion speel is m'n Alchemy altijd binnen een paar uur op 100. Veruit de makkelijkste skill om te lvl'en. Ik vraag me wel af hoe lightarmor zo hoog is. Armor vond ik altijd erg kut om te trainen.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Ik weet helemaal niks van mijn skills in Oblivion, enige RPG die ik na al die uren nog steeds niet echt snapte. Meer dan 120 uur gespeeld en snap nog steeds niks over spellmaking, enchanting en praten (met dat rondje met humeur, omkopen enzovoort). :+

12. Jimbo NL

Jimbo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee waar je "Repair" skills kunt kopen/trainen?

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ik gebruik alleen maar Light Armor. En aangezien ik dat balkje net over de helft heb, krijg je echt heel veel tikken te verduren :+

@Yellow: Athleet? Dat train ik helemaal niet.. Speed 100 komt puur door Light Armor.
    Nu ben ik btw bezig om Heavy Armor wat meer te trainen. Maar Master in Light Armor is echt lekker :).
    Inmiddels is mn Armorer 35 (magische wapens repareren bij Battlehorn! _O_) en Alchemy 75 (potions galore!)

Zit nu middenin Mehrunes Razor. Even een pauze van allen quests.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Heel veel vechten he. ;)

O en tegenwoordig is Security met een DLC en de Skeleton Key erbij de makkelijkste skill. In een half uurtje op 100. ;)

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Armorer is idd een lastige skill om te trainen. Je kunt eigenlijk pas vanaf lvl 50 beetje goed trainen, aangezien je normaliter met allerlei Enchanted stuff rondloopt.
    Daarom loop ik momenteel in een Orcish/Ebony unchanted armor pakketje, kun je ten minste nog repareren.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Dat vond ik ook verrot in Oblivion. Een van de weinige dingen die ik niet leuk vond aan de game. Ze kunnen het repareren van magic items beter over laten aan magic classes en die van gewonere skills meer aan de gewonere classes. Iets meer diversiteit lijkt me. Nu moet elke class wachten tot die 50 in een dergelijke skill is voor er meer verandering inkomt. Aan de andere kant is het verschil in de skillleveling enorm groot. Leg Alchemy maar eens naast Speechcraft. Of Security naast Speechcraft. :emo:

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Speechcraft gaat ook best rap hoor, je moet gewoon iedereen aanspreken. Enige probleem dat ik had, was dat ik het spuugzat was, en dat ik echt hárd moest zoeken naar mensen om mee te praten. 8)

18. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik deed was gewoon een random guard aanspreken en dan alleen maar buttonbashen.
    Hoe die kerel over je denkt maakt verder toch weinig uit en ze lopen volgens mij ook nooit weg uit een gesprek. :D

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Hoe werkt die cirkel sowieso? Het is mij nog nooit gelukt die 'minigame' te completen. :+

Sloten openmaken daarentegen is echt makkelijk als je het geluidje kent.

20. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Ik ben nu ongeveer 10 uren onderweg met de shivering isles. Echt top hoor, kan niet wachten op Skyrim !

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina