1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt erop dat ik een vrij gevaarlijke bug heb verholpen in Oblivion. De bug werd waarschijnlijk 'geïnstalleerd' toen ik Shivering Isles aanschafte. De bug zorgt ervoor dat level ID's opraken en er dus steeds gekkere dingen gingen gebeuren. Het komt er op neer dat er dan bijv. items uit je inventory verdwijnen en je in winkels ziekelijk achtervolgd wordt door de eigenaar. In een vergevorderd stadium kan je character zelfs veranderen in een level 1 Imperial zonder vaardigheden.

Maar na het installeren van een patch lijkt het vooralsnog te zijn verholpen. Mag ook wel, want 115 uur gameplay naar de knoppen is niet zo leuk.

2. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Ik heb in oblivion gates ook wel deadrci warhammers gevonden. met een waarde van 5000 coins. Deze had een attack van 15, volgens oblivion wiki zou deze een attack van dik in de 20 moeten hebbe :confused:

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Shadowrend en je andere Blade zijn Quest items, vandaar redelijk sterk.

4. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Ja dat snap ik, maar een normale blade heb ik ook al va 28-29 attack, dus het blijft vreemd. En is er anders niet een sterk blunt quest weapon.

5. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Wat jij waarschijnlijk hebt is een Dremora warhammer, die is zwakker maar ziet er verder hetzelfde uit.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Sowieso misschien wel de beste side quest in de game. Ik bewaar hem altijd voor het laatst, maar meestal lukt het me niet.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Pf, net Mehrunes Razor gedaan, beetje lame ass loot gehad.. Om de zoveel tijd respawnt alles toch?

Ga nu maar weer verder met The Thieves guild.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ja. ;):9

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Startte net Oblivion op, en kreeg een update! 8)

Nu lijkt alles veel donkerder... Kan iemand dit verifiëren?
    Of komt het omdat ik nu via de GOTY disc 1 speel?

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik denk dat ze de setting die je hebt ingesteld gereset hebben. Heb het al eens bij een eerdere update, paar jaar geleden, gehad. ;)

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Tuurlijk niet, dat is onzin.
    Heb mn settings ook nog gecontroleerd.

En waarom zouden ze een update van 10mb doen om je settings te resetten.. :F:
    Iemand die het ff kan checken?

12. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Waneer heb je hiervoor voor het laatst oblivion gespeeld? is misschien wel handig voordat je hier om hulp vraagt

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Eind januari. 8) Zie 4 posts boven....
    Maar dat was normale Oblivion.

14. Forty

Forty Guest

Is gewoon omdat je de GOTY disc gebruikt, dan activeren ze alvast wat stuff en zijn de bugs al gefixt in de GOTY content.

15. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    De game ook maar eens aangeschaft, loop de hele middag al een beetje doelloos rond. :D

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Dat is ook zo verleidelijk. Rondkijken en je vergapen aan al het moois. ;)

17. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Heb ik ergens de uitleg gemist van hoe je moet lockpicken?
    Ik snap er bar weinig van.. 8)

18. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Unfriendly Competition?

Dat is toch van die ene Woodelf die met spotgoedkope prijzen in de Markt District staat?

Waarom vind je die zo gaaf? Ik vond het wel meevallen namelijk.

19. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Je moet die 5 staafjes omhoog duwen, en precies als ze boven zijn moet je op A drukken. Tip: Na een hele snelle komt altijd een hele langzame, dus als je moeite hebt met lockpicken, gewoon net zo lang dat staafje omhoog duwen totdat er een hele snelle komt, en dan kun je bij de langzame makkelijk timen.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik vond hem op de een of andere manier wel gaaf. Vooral ook hoe het afloopt met hem en die andere handelaren in de stad.

@ Baukehimself: Ben je al level 10? Ga dan even naar Nocturnal's Shrine en doe die quest. Als je die hebt voltooid krijg je van die Deadra een sleutel, Skeleton Key genaamd, die onbreekbaar is en die je veel verder op weg kan helpen. De Shrine ligt tussen Arpenia (Alyeid Ruin) en Blankenmarch (Settlement) in. Het is allemaal even ten Noord Oosten van Leyawiin, via het pad dat rechts van de stad naar het noorden loopt. Op een gegeven moment moet je van dat pad af en dan vind je de Shrine wel waar je die Skeleton Key quest kan doen. Vanaf Leyawiin een paar minuten lopen als je het nog niet ontdekt hebt. Hoop dat dit helpt. Succes!!! :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina