1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.105
    Nee, bij lange na niet 8)

2. Jimbo NL

Jimbo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    120 uur Oblivion erop zitten! Heb bepaalde gebieden nog niet eens verkend. Het gebied tussen Bravil en Leyawin ben ik zelfs nog helemaal niet geweest,...echt geweldig! Wat een geweldige ervaring is dit :thumbs:

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Dat gevoel ken ik. :9 Ik had er toen echt m'n zomervakantie mee verpest. Misschien was dit wel 1 van mijn leukste game ervaringen.

Misschien moet ik 'm nog maar eens op de kop tikken. Ik heb Shivering Isles en de andere dlc gek genoeg nooit gespeeld.

4. Seh

Seh Guest

Mmm, ik zit te twijfelen of ik weer een keer aan Oblivion ga beginnen.. Ik heb de hoofdverhaallijn nooit helemaal uitgespeeld en van de ''grote side quests'' (ofzo) alleen de fighters guild niet.

Aan de andere kant heb ik ook wel zin om te beginnen met Morrowind, zelf heb ik deze game niet erg veel gespeeld toen hij uit kwam en dus twijfel ik om daar aan te beginnen in plaats van Oblivion.

Wat raden jullie me aan? En vooral, waarom. :D

5. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Morrowind.

Omdat:
    1. Je hebt hem nog heel weinig gespeeld. (zeg je zelf iig :))
    2. Hij is beter dan Oblivion.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zeker een keer doen. Zelf vind ik Knights of the Nine erg goed, maar Shivering Isles is ook wel leuk voor een keertje. Laatste alleen om de achievements en 1250/1250 te kunnen krijgen.

De kleinere DLC zijn ook erg vet hier en daar. Iedereen hier weet wel welke ik dan ga noemen. Nee, niet de Horse Armor Pack Modder. :+

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nou dan denk ik dat ik mijn volgende vakantie weer aan Oblivion ga verneuken. :+

Ff de GOTY editie zien te bemachtigen.

8. Seh

Seh Guest

Wat is er dan precies beter aan Morrowind?
    En, wie heeft er toevallig wat texture packs en andere handige/leuke mods?:)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zo hoort het! :+:thumbs:

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ben tegen mn principes in gegaan en heb Rosenthal Manor gekocht.
    Nu de zware taak om al mn stuff te gaan verplaatsen, ben ik wel een dagje zoet mee 8)
    Gelukkig kan ik 10 feather potions tegelijk nemen :p.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dump gewoon alles in het waterfrontkasteel. :+

Waar staat die manor ook alweer? Als dat die van Skingrad is kun je beter niet alles daarheen brengen. Meende dat er een dienstmeisje rondliep die wel eens spullen verplaatst of jat. Zo'n verhaal heb ik toen in dit topic een keer gelezen.

Zelf dump ik alles in het Waterfrontkasteel, maar dat doen er dan ook velen met mij. De rest zijn eigenlijks buitenhuisjes.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Zucht... heb je zelf nou door dat je alleen maar onzin aan jet verkondigen bent Yellow? Ik heb het gevoel dat je zoveel mogelijk wil reageren in zowel dit topic als in het Skyrim topic... En vervolgens onwijs veel dingen gewoon zit te verzinnen, puur om je posts te vullen.
    Ik word er iig een beetje moe van, want dit verhaal over een dienstmeid die je gear jat is ook totale bullshit. Voor een zelfbenoende Guru verwacht ik toch wel correcte info...

Dit is btw niks persoonlijks maar iets wat me al een tijdje opvalt...

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Klopt. Zijn helemaal geen dienstmeisjes in het spel. Laat staan dat mensen spullen uit je huis gaan jatten.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
  15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Naja in dat huis van Skingrad wel Willem:
    http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Helping_Hands

Maar om te denken dat er een glitch is waar een programmer van Bethesda per ongeluk (?) een compleet script heeft geschreven waar een NPC spullen verplaatst is dan wel onzin :p.

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Toch weer even nog posten he Yellow:+

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Oké, true. Was niet aan het opletten. Wat ik wilde zeggen, is wat jij net beschrijft hier.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    UESP heeft altijd goede bugreports. Als het daar niet bij staat bestaat het gewoon niet :p.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gewoon een domme fout van mijn kant. Toegeven, maar daar ben ik ook niet bang voor. Vreemd alleen dat Tyrant er als enige echt van geniet. :+

Wacht wel tot iemand weer een vraag over een quest heeft. :p

20. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gebeurde het wel af en toe dat die NPC je spullen van de tafels afstootte of iets dergelijks waardoor je ze kwijt kon raken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina