1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prioriity

Prioriity Guest

Ik woon in Zuid Holland.
    en ben nog niet 18 dus geen zin om te Ov'en (nieuw ww)
    of om een lift van mn ouders te vragen.
    en bij de lokale GM hebben ze m niet.
    zelfs de normale versie niet.

Edit:
    http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=000000000000019501

ik ga toevallig binnenkort naar mn oom en tante en die wonen in Zwolle dus als ik geluk heb is ie er dan nog en dan haal ik m wel ff ;)
    bedankt voor je reactie anders was ik de site niet gaan checken.

Laatst bewerkt door een moderator: 6 jul 2010
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    In dit topic ben ik daarvoor. ;)

(C)

3. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Je probeert het topic levende te houden.

4. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Maar dat moet ook want dit spel is simpelweg baas. Kort geleden een nieuwe char gemaakt. Nu die Oblivion gate gesloten voor Kvatch. Ondertussen wel al Arena Grand Champion :9 Dacht dat het moeilijker zou zijn op die default difficulty. Was ook bezig met Benirus Manor, maar xbox bleef hangen en moet nu een awful lot overdoen. Straks maar doen dan :9

5. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    931
    Probleem waar deze game last van heeft is dat de main story retesaai is om te spelen in tegenstelling tot de sidequests. Hier had Morrowind naar mijn inziens geen last van, alles in die game was tof. Morrowind vind ik dan ook absoluut de betere van de twee.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Zoals dat hoort met geniale games.
    Geen game, zelfs wow niet, die mij zo heeft weten te pakken.
    WoW komt er wel dicht in de buurt, samen met Mass Effect, maar ze redden het niet. Dat te bedenken dat ik als shooterfan ben begonnen met FPS in gaming. ;)

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    *Is de game na een lange tijd weer eens aan het installeren.

Eens ever de Arena afmaken (als dat lukt) en daarna de fighters guild doen. :cool:

8. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Morgen maar weer eens een grot onderzoeken denk ik.
    Lange tijd niet gedaan, lange tijd de game niet gespeeld.

Zo nu en dan weer oppakken voor een uurtje:9

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    uurtje? :+

10. Prioriity

Prioriity Guest

Vind ik niet hoor.
    Ik vond de Main quest van Oblivion leuker dan die van Morrowind.
    Maar dan moet ik ook weer toegeven dat ik in Morrowind meer alleen de mods en de cheats deed om lol te maken :p

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    PC? Die cheats zijn gewoon gaaf. Ik probeer er nu een inhaalslag mee te maken. Ik moet alleen nog flink wennen aan de inventory en de manier van menu's openen en dingen kiezen. Het vechten is zo een eitje. Cheats zou je eigenlijks niet mogen gebruiken, maar ik mag natuurlijk niet teveel achterlopen. :+

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.764
    Gisteren nog even een aantal gevechten gedaan in de Arena en ben nu 'Champion' :cool:
    Vanavond maar even tegen de Grand Champion vechten, maar ik begreep dat als je z'n quest hebt gedaan je niet eens tegen hem hoeft?

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Hij rent op je af en stopt vlak voor je. Je zult hem moet dood meppen zonder verweer wil je het beeindigen. ;)

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.764
    Ik weet niet of ik dan ga winnen, hoor. :+

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Gewoon doodmeppen man. Het is even zielig, maar beter dan dat je daar loopt te wachten tot sluitingstijd. :+8)

16. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    De aantrekkingskracht van oblivion is ook meteen een groot nadeel voor mij: namelijk dat ie echt super uitgebreid is. Ik ben een grote RPG fan dus hoe uitgebreider hoe beter, maar als je een paar maandjes deze game niet meer speelt is de drempel om weer te gaan beginnen extra groot. Ik heb nog steeds de main story niet uitgespeeld, maar het is nou eenmaal geen game die je ff oppakt.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nee inderdaad. Toen ik eenmaal ruim vier jaar geleden op gang begon te komen met deze game speelde ik ook achter elkaar door. Heb weet ik veel hoeveel uren, dagen, maanden besteed aan deze game. Ik kan, als ik mij best doe, wat ook al eens gelukt is, alles doen in 3 maanden tijd. En nog andere dingen doen ook. Beetje ziek misschien, maar zo heeft de game mij in de afgelopen 4,5 jaar vaak genoeg bezig gehouden. ;)

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hmm vind ik toch niet, meestal zit ik er weer helemaal in na 15 minuten spelen, maar om er echt in te komen de eerste keer duurde wel even.

Het enigste wat mij nu tegenhoud is dat de Shivering Isles stijl me totaal niet bevalt, het is allemaal net iets te freaky en onpasselijk. Past gewoon niet in de game, imo.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat van SI had ik op het laatst ook. Niet echt mijn DLC en behoorlijk irritant op het laatst. Nog steeds te duur in mijn ogen ook voor degene die hem nog niet hebben gespeeld.

Knights of the Nine vond ik bijvoorbeeld heel erg gaaf. Heb je die al gedaan? Jammer dat daar geen achievements bij zitten.

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Mja heb al die Shrines bezocht maar aangezien ik Thief ben heb ik niet zo gek veel aan die items :+ M'n paladin wel natuurlijk maar die is helemaal afgeladen met items en zooi dat ik toen ik die ging uitzoeken meteen geen zin meer had.

SI is het wel waard denk ik qua content, de wereld is echt gigantisch groot en er zit echt heel veel in. Ze hebben het gewoon in het verkeerde jasje gestoken ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina