1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Misschien hadden SI en KOTN precies andersom moeten zijn? ;)

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Qua stijl wel jah

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Hmm, dus dat is geen aanrader voor Modder wanneer ie eindelijk eens in deze game zit?

Overigens ben ik in deze games (ook bijv. in Morrowind en Fallout :cool: zo bang om fouten te maken, door de vrijheid. Maar aan de andere kant is dat stom, omdat je eigenlijk niet een fout pad kan kiezen in de game.

4. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Klopt heb ik ook wel, omdat er in games als deze en bijv mass efffect of dragon age altijd een goede en slechte kant is ga je automatisch eerst goed en daarna slecht (of andersom) spelen, af en toe moet ik echt mezelf herinneren om gewoon te doen wat ik wil dus goed EN slecht, en niet op de ongeschreven regeltjes te letten..

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    heb ik ook, ik save erg veel daardoor (maar laad ze eigenlijk nooit:+). Zat laatst op m'n 652ste save 8)

Mja of het een aanrader is of niet weet ik niet, het is echt gigantische veel wat je erbij krijgt maar of je van het sfeertje houd kan niemand voor je bepalen natuurlijk, ik zou ff wat Youtuubjes kijken voordat je er je geld aan uitgeeft iig.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik zou het toch een keertje oppikken. YouTube bied uitkomst. De eerste keer is wel gewoon erg gaaf, maar daarna word het vervelend. Sowieso moet je een behoorlijk stuk overnieuw doen om alle achievements te kunnen halen. ;)

7. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Shivering Isles wel tof.:cool:

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    SI, was qua story en quests wel leuk maar vond de wereld ook niet zo tof. Uitgespeeld en was toen klaar met Oblivion, begon precies twee jaar met SI nadat ik de laatste achievement van Oblivion had gehaald. Was er toen wel klaar mee. :+

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ieders zijn eigen.
    Vond hem 1x leuk om alle shit te halen enzo, maar nu installeer ik hem niet eens meer als ik een nieuwe char heb. ;)

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ben nu bezig om die Amber armor te verzamelen, kun je die nog extra enchanten eigenlijk?

Die matrixes zijn wel kut te vinden zeg :mad: heb enkel shield nog gevonden.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Alles kan je zo'n beetje enchanten.

Ik raad je aan er eens een sigil stone op te gooien. Krijg je 2 goede dingen voor terug: Meer waarde en een boost van een bepaalde stat. Pas wel op dat je niet onzichtbaar word, dan vind ik nogal kut spelen. ;)

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Jah chameleon is echt ruk 8) heb dat enkel gebruikt voor de laatste Thieves Guild missie.

Zal ff een baal van die Sigil Stones verzamelen dan. aangezien ik boven de 23 ben en dus Amber armor het beste is zo'n beetje wat je kunt krijgen afgezien van die losse items.

Waar kan ik matrixes een beetje vinden dan? In mijn game lagen er bij die servants of lady mania :'-(

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Matrixes zou ik zo gauw niet weten.
    SI ben ik niet zo heel bekend mee.
    Heb die DLC wel een stuk of 5x doorlopen, maar voor de rest niet zoveel mee bezig gehouden.

Ik weet wel dat als je die sigil stones gebruikt of wat voor armor dan ook, je een behoorlijke waardeboost plus een nieuwe stat krijgt.

Misschien ff alle Oblivion poorten sluiten. Zijn er een stuk of 60. 8)

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Oooowh maar 5 keer, ja dan heb je je er idd totaal niet mee beziggehouden 8)

Mja lees net dat je armor maar 1 enchant kunt geven, is dat bovenop degene die er al opzit ?

Laatst bewerkt: 8 jul 2010
  15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik geloof het wel, maar weet het niet heel zeker. Probeer het eens uit op armor die je niet gebruikt. ;)

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Zonde van de tijd :+ ik save wel gewoon ervoor;)!

FrostcragSpire ftw, mage guild is voor prutsers!

Kan niet dus, je kunt maar een enchant op armor doen(wel meer op wapens).

Nou ik vind het goed zo :+ ff 5 grand souls ergens vandaan proberen te halen en dan gaan, geen zin om al die planes af te lopen.

Laatst bewerkt: 8 jul 2010
  17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Je kunt ook Black Soul Gems maken he als je de mages guild tenminste gevolgd hebt. :+:cool:

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Heb er net een paar gebrouwd, scheelt een hoop werk :) Nu ff die Azura stone

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Azura is zo simpel. Zelfs op lage levels. Will o the wisp vlak bij Azura zelf. Balletje op afvuren en dan hopen dat die niet wegrold. Snel looten en dan naar Azura brengen. Is wel een leuke quest met wat diepgang. ;)

20. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Er is trouwens nu ook zo'n grote duitse mod gereleased. Waar je ong. 50 uur mee bezig bent. Het stond in de pc gameplay. Ik zal de site even opzoeken. En momenteel is hij alleen nog in het Duits maar een Engelse versie komt nog.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina