Morrowind heeft ook gewoon fast travel, alleen niet zoals in Oblivion, dat je van elk willekeurig punt kan vertrekken. In Morrowind betaal je dan een bedrag wat bepaald werd door hoe ver je reist. Gewoon zoals taxi's vandaag de dag werken. Silt Striders heette die beesten waar je mee vervoert word. Ook is het zo dat je niet alle bestemmingen zomaar kan kiezen. Dus wanneer jij van de meest zuidelijke stad naar het meest noordelijke dorpje wil, moes je 3x overstappen en ook gewoon 3x betalen.
Dan heb je in Morrowind ook nog bootjes in de haventjes liggen, die kunnen je op dezelfde manier vervoeren alleen aan de buitenkant van Morrowind. Dus niet het land in.
Ook hebben ze Propylon Chambers, wanneer je die eenmaal geactiveerd heb kan je daartussen travelen.
Ook is er in elke Mage's Guild in Morrowind een bepaalde wizard die je voor een bepaalde prijs kan teleporten.
Ik ben wel van mening dat travelen in Morrowind > travelen in Oblivion.
Maar wanneer mensen gaan zeggen dat er geen fast travel in Morrowind zit twijfel ik of ze de game wel gespeeld hebben.
Edit: Met noob bedoelen ze dan waarschijnlijk dat je niet uit elke valley die je zat bent kan fast travellen. Je moet op de map ff de dichtstbijzijnde settlement vinden, daar naartoe lopen en dan daarvandaan je reis bepalen. Tja, mede hierdoor heb ik wel meer spelplezier gehad aan Moorowind
Laatst bewerkt: 25 sep 2011