1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 2 mei 2011.

1. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb eigenlijk nog nooit Oblivion gespeeld. skyrim best veel, maar geen Oblivion. Is het wel een beetje een leuke game?

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja, maar minder toegankelijk dan Skyrim. En natuurlijk een stuk minder mooi. Maar als je Skyrim echt goed vond, dan vindt je Oblivion ook tof hoor.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik had te maken met een bug in The Ultimate Heist.

Ik zet het even in een spoiler:
    Was al door de deur heen waar je in de guards slaapkamer beland. Daar werd ik natuurlijk gepakt en sloeg ik op de vlucht. Ik ging de bibliotheek binnen, met het gevolg dat er 6 guards met me door die deur gingen. Gevolg was dat de monks alert werden en ik daardoor met geen mogelijkheid die scroll meer kon krijgen. Ik nog zoeken of dat ding ergens lang, nee. Had inmiddels een quest update gekregen dat de monks alert waren en dat ik weg moest zien te komen. Gebruik je de boots, en krijg je de update over de Gray Fox, maar je hebt de scroll nog niet vanwege die rel in de bieb. Ik terug naar de GF, met in het achterhoofd die quest update, die je normaal alleen krijgt als je de scroll hebt, spreek de GF aan, maar die lult alleen maar dat ik de scroll niet heb. Nu kan ik dus niet de Thieves Guild afronden. :emo:
    En dan de vastlopers nog. Ik heb op Google gekeken en er komen veel bugs en glitches nog voor in de TG quest line. Als iemand een oplossing heeft, zonder gezeik of gebash aub, dan hoor ik het graag. :thumbs:

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Iemand? Ik haat het als ik in mijn favo game ooit zoiets heb. :'-(

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Gewoon lekker de guilds gaan doen in Oblivion. Dat is zoveel beter uitgewerkt als in Skyrim. Wat heeft Skyrim toegevoegd wat Oblivion niet heeft? Crafting? Daar doe ik het niet voor hoor. 8)

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gelijk heb je en het is zeldzaam dat ik dat zo toegeef. :+

Ik denk dat ik trouwens de save ga wegflikkeren. Werd gisteren zo pissed vanwege die bug en ik kan het niet uitstaan als een gamefout mijn hele savegame bederft. Rondgekeken op internet en ik kan er ook al niets meer aan doen. Kwam er achter dat ik per ongeluk gesaved had nadat die bug optrad en dat had ik niet moeten doen denk ik.

Valt nu weinig meer aan te doen. Skyrim had met saves wel een voordeel. Als je daar alles aanzette had je 4 savegames, 3 automatisch en je eigen. Bij Oblivion kun je dat ook aanzetten, maar hou je er maar 2, 1 automatisch en 1 van je eigen ipv 4 zoals bij Skyrim.

En je kan het maar beter aanzetten, zowel in Oblivion als in Skyrim. Fucking vastlopers. 8)

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Late reactie, lees het nu pas.

Maar dat werkte bij mij voor geen meter joh. Had een geniale build bedacht waarmee ik met spells tegenstanders fatigue drainde en daarna iedereen knockout kon slaan. Maar wanneer je meerdere vijanden tegelijk krijgt ben je fucked. :'-(

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dinsdag waarschijnlijk de PS3 versie in huis en dan gaat deze jongen zich even opsluiten. :+

Nu ik een 360 controller kan gebruiken op mijn PS3, begint die console in eens een stuk aantrekkelijker te worden. Onderhand al 5 games gekocht. 2 maal een Uncharted game, 1 maal The Last of Us, Deus Ex - HR en Arcania - The Complete Tale, die wel aardig ruk is.

Zitten er in de PS3 versie van Oblivion ook throphy's trouwens? Ik kan er niets over vinden.

9. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Hoe doe je dat?

Anders word het voor mij ook wel heel aantrekkelijk. Ik wil eigenlijk ook nog een PS3 halen om al die toppers te spelen.

Die next-gen consoles koop ik toch nog niet meteen. Wil eigenlijk nog een PS3 en dan 1 jaar Playstation plus nemen.

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Er zijn een aantal 3rd party controllers die de vorm en sticks hebben als de 360 controller.
    Persoonlijk heb ik totaal geen moeite met de PS3 controller; het wend snel en na een uurtje weet je ook niet beter.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Topic wordt gekickt door Yellow, je verwacht het niet :+
    Ga je ook weer alle poorten sluiten?
    Hoeveelste playthrough wordt dit anyway? 53e?

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Tadaaaa: http://www.jemico.nl/index.php?item...on=article&group_id=10000120&aid=2453&lang=NL \o/

@ MAD 1976: Niks Third Party Controllers. ;)

@ Tyrant: Ik denk dat ik met mijn PT's wel in de tientallen zit, maar 53 nog lang niet. :+ Ik ga zeker proberen alle poorten te sluiten, maar hoofddoel is alle 367 plaatsen weer ontdekken. :D

Heeft iemand toevallig al uitgevonden of er Trophy's in de PS3 versie zitten??? Ik kon het gisteren niet vinden via de bekende website's.

13. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
  14. Seh

Seh Guest

Foutje.

15. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
  16. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Inderdaad, hoe doe je dat? :D.
    Heb er al wel een aantal apparaatje voor gevonden maar die zijn zo'n beetje net zo duur als een normale controller en dat heb ik er niet voor over, ook een kabeltje van 7 dollar op Ebay maar daar valt verder weinig over te vinden.

17. Seh

Seh Guest

Meh, mag best hier. :cool:

Edit: Oh fuck, dacht dat het het skyrim topic was. 8)

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
  19. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Wat is er mis met de PS3 controller dan?

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die vind ik een stuk minder fijn en is mij ook te licht. De 360 controller word ook door veel mensen gezien als de beste en fijnste controller. Check het internet er maar op na en je zult ook zien dat veel mensen dat zo vinden.

Deel Deze Pagina