Oh thanks, overheen gekeken . Die zag ik dus ook al, vind de PS3 controller zo z'n voordelen hebben en die van de Xbox ook, niet dat ik een veel beter vind ofzo dus dan haal ik wel een PS3 controller voor minder .
Ah zo'n ding. Dat is echt voor 1 controller maar neem ik aan? Het zal heus wel wennen zijn een PS3 controller, maar als je eenmaal jaren al een Xbox 360 controller gewend ben. Die dingen zijn echt heerlijk man.
True, maar na jaren de 360 controller gewend te zijn en met deze mogelijkheid erbij ga ik niet om die reden terug naar de PS3 controller. Ik zal ook als de One en PS4 een tijdje uit zijn uitkijken naar een adapter om eventueel op de PS4 zo te spelen, mocht ik ooit besluiten die te halen. Voorlopig heb ik echter genoeg aan wat ik nu heb. Met de Xbox One wacht ik ook wel tot die een euro of 100 tot 200 is afgeprijsd.
PS3 versie alweer verkocht. Gestoorde framerate en kennelijk is die PS3 versie nooit gefixed ofzo of een heel slechte port. Die PS3 versie is heiligschennis!
Inderdaad, maar misschien gaan we de 360 versie nog wel een keer starten. Ik was op een ander account al begonnen waar alleen mijn topgames kans krijgen. Misschien dat ik daar ook wel voor 1250/1250 ga.
Oblivion is nu 6,24 op Steam. Ga hem denk ik nu wel halen. Wilde altijd nog deze game een keer spelen.
Nee zeker niet, maar dat is het punt ook niet. Het kost rete veel tijd, eigenlijks net zoveel als iets korts proberen op Insane bijvoorbeeld. Had voor de aardigheid eens de balk helemaal naar rechts geschoven. Niet te doen. @ Vault-Boy: Zeker doen, ben je minstens zo lang zoet mee als Skyrim. Dit komt imo vooral door de wereld, dungeons daar gelaten. En 10.000 pompoenen naar beneden laten flikkeren is gewoon leuk.
Omdat ik het gewoon leuk vind. Beetje zoals member Vegeta van hier, of Vegetom inmiddels. Die had ook zo'n account waar alleen de topgames op kwamen en die probeerde ze ook altijd 100% te halen. Is hem met Dragon Age Origins tweemaal gelukt.
Heeft iemand Nehrim wel eens gespeeld? Echt een geweldige mod voor Oblivion. Nouja, mod, het schijnt minimaal 50 uur gameplay te hebben, dus het is eigenlijk gewoon een full game. Net de begin dungeon uitgespeeld, het begint al zoveel beter dan Oblivion. Voor degene die de pc versie hebben, en zin hebben in een toffe RPG: [yt]Q4aATYTCjvo[/yt] http://www.nehrim.de/indexEV.html Spelen die shit! Yellow, jij ook.