Als het kouder word ga ik de game waarschijnlijk wel weer spelen. 100% Places found in elk geval, denk de poorten van Oblivion niet. En dit keer wel Lucian Lachange in leven laten als die voor het eerst verschijnt.
Of het nu nostalgie is of niet, ik wordt er blijer van om nu weer random rond te banjeren in Oblivion dan Skyrim, ondanks dat ik Skyrim vele tientallen uren meer heb gespeeld. Heeft toch een fijne sfeer, vooral met die graphics-stijl met lekker veel gloom.
Ik heb de PC versie wel, maar daar kan je geen 360 controller voor gebruiken i.t.t. Skyrim. En dat speelt toch een heel stuk fijner dan die klote keyboards soms.
Suit yourself. Je mist wel iets geniaals. Net nog ff een uurtje gespeeld, echt alles ziet er zo professioneel uit. Je zou denken dat het door een professionele gamestudio is gemaakt. Zeer gedetailleerde spelwereld, toffe veranderingen t.o.v. Oblivion, enorm goede inleiding en vooral een fijn RPG sfeertje. Morgen weer verder. Nog een toffe trailer voor de geïnteresseerde: [yt]sTnR7tawIE8[/yt] En ja, er zit engelse ondertiteling in het spel.
Ik heb al genoeg werk en plezier aan het zaaddodende werk van die Poorten en die Plaatsen. Mod ziet er wel leuk uit, maar imo niet zo bijzonder. Trailer is irritant door dat synchro duits.
De mod is duits. Ik vind het wel een leuk sfeertje geven, maar ik kan me inderdaad wel voorstellen dat er mensen zijn die er zich aan storen. Nouja, ieder z'n ding natuurlijk, ik ga morgen weer lekker verder met deze briljante mod. En natuurlijk post ik hier elke dag updates hoeveel locaties ik al heb gevonden. Gnegnegne.
http://www.rpgwatch.com/show/article?articleid=223&ref=0&id=17 Leuk artikeltje over de mod. Nehrim is in heel veel opzichten beter uitgewerkt dan Oblivion. Echt, als je een beetje een redelijk PC, en je hebt weer eens zin in Oblivion, speel deze mod (met 100 uur gameplay)! Nu 7 uur gespeeld, ge-wel-dig.
Dan vraag ik me af waarom ze dit soort mods nooit op de 360 hebben uitgebracht. Liefst met extra achievements!
Deze week denk ik toch maar Oblivion kopen. Wil het toch een keer gespeeld hebben. Ik doe het dan wel met een paar grafische mods.
Naja normaal was ik niet echt van de fantasy, maar toch merk ik steeds meer dat ik Skyrim leuker ben gaan vinden. Zat ook wat YouTube filmpjes te kijken van Oblvion met een aantal grafische mods, en dan ziet die game er nog echt super uit. Alleen die gezichten Heeeeeeeel misschien ooit nog eens Morrowind, maar dat is eigenlijk om eerlijk te zijn toch wel een beetje erg oud aan het worden. Maar de muziek
Oblivion gezichten: http://oblivion.nexusmods.com/mods/43612//? Morrowind overhaul: [yt]d69wYi3_LWo[/yt] Mods. 'Nuff said. Ik moet trouwens zeggen dat ik nog steeds Shivering Isles nog niet heb gespeeld. Als ik Nehrim heb uitgespeeld (sowieso al de beste Oblivion mod ooit), ga ik misschien Oblivion zelf weer eens spelen/modden MET Shivering Isles. Laatst ook al geprobeerd, maar was helaas onspeelbaar. Te veel mods gewoon. Vault-Boy, alvast een waarschuwing, Oblivion is moeilijker om te modden dan Fallout en Skyrim. Oblivion is ook echt zeer moeilijk om te optimaliseren. Maar 't is wel weer een uitdaging.
Jullie weten wel Yellow weer te verleiden die game weer te gaan spelen. Om vervolgens van elke 10 ontdekte plaatsen een nieuwe post te maken en na elke Oblivion gate een compleet verslag, maar ja, genieten doen jullie dan wel of niet?