SI was inderdaad niet zo tof. Het enige leuke was dat als je Morrowind hebt gespeeld dat je dan een aantal creatures herkend. Ook een enorm saaie questline, het vertelde wel veel over de lore van TES, dat dan weer wel. Nog steeds met die gekke woodelf van je? Zelf ben ik een echte character hopper. Ieder z'n ding, zo blijkt maar weer.
Ja man, ideaal dude . Ik heb de moeilijkheidsgraad ook best hoog staan dankzij het slimme leveling.. Alleen ging ik vanavond die Bruma Gate missie doen in de Main Quest, waren alle dudes al dood voordat ik uberhaupt in de Plains binnen was, er stond 1 Xivelai voor de gate . Geniaal.
Heb de quest gedaan, viel achteraf nog wel mee. Dat verzamelen was wel te doen, het was alleen ongelofelijk irritant dat je het alleen 's nachts kon doen.
Gast, ik heb 2 normale Oblivions, toen alle DLC gekocht, toen de GOTY en allebei de guides . Beetje eng dit.
Waar kan ik de GOTY versie nog vinden voor de 360? Ebay bijna niks of redelijk duur, marktplaats zijn ze zo goed als weg...
Ze hebben bij Nedgame nog een gebruikt exemplaar liggen voor €14,99. EDIT: Dat is alleen niet de GOTY, sorry.
Stone, geef hem een bitchslap voor ongeoorloofde uitspraken. We spreken hier nooit kwaad over Oblivion. Zij die het spel gespeeld hebben vinden hem tof en anders hoor je hier niet thuis. Punt, zo simpel is het.