Jezus...ik heb echt een bril nodig, er staat verdomme idd echt poison....lol. Souls trappen kan alleen met een zwaard die die kracht heeft toch? Dan zal ik maar sterkere vijanden zoveel mogelijk pijnigen met een sterk zwaard en hun beindigen met de Umbra.
Mn favo poison was altijd een verlammings poison en als tweede effect damage. Op een pijltje doen, schieten en rustig wachten
Zo dat klinkt echt vet, dat heb ik dus bijvoorbeeld nog nooit uitgeprobeerd. Ga ik straks even proberen. Even kijken waar ik die poisons kan vinden. Waar zijn die te vinden of moet ik die zelf maken met...alchemy? Ja klopt,maar ik had niet door hoe ik die moest gebruiken. Maar ik heb ook begrepen van de Bethesda forum dat je iemand bijvoorbeeld kan raken met de Umbra, en dat is al genoeg voor de soul trap, je kunt hem dan gewoon doden met een sterker zwaard.
Ik moet alleen nog eentje zien te vinden die Damage health doet, heb alleen de Nightshade kunnen vinden. Oh en een ingredient die paralyze doet ook trouwens nog...volgens de Wikia zou de Milk thistle seed paralyze moeten doen maar die geeft alleen maar 'light' . En dan heb ik Vampire dust en die geeft silence,maar als ik daar een potion van wil maken kan het niet...ik kan niet create doen, how come?
Je alchemy lvl moet dan hoger. Hoe hoger je lvl des te meer eigenschappen ingrediënten hebben. Je kan ook altijd langs de alchemist voor je potions.
Ik heb me amper bezig gehouden met alchemy, dus dit is echt nieuw voor mij. Geweldig, na zoveel uur in de game en nog steeds dingen die ik kan leren en niet ken.
Dat is het heerlijke aan spellen van Bethesda, maar eigenlijks elke studio die dergelijke toptitels ontwikkelt.
In het begin hebben planten maar 1 eigenschap, je moet 2 verschillende planten met dezelfde eigenschap vinden voordat je een potion kan maken. Na een tijdje wordt je steeds beter in alchemy, op eindnivo hebben planten 4 eigenschappen en wordt het veel makkelijker om potions te maken. Voor damage planten moet je trouwens zo'n hell portal (ben naam vergeten) ingaan, daar stikt het van de planten met coole eigenschappen Oh en hoe beter je alchemy equipment hoe beter de effecten van je potions
Ja het grootste minpunt aan de main quest vond ik, maar nu kom ik erachter dat ik geen gates meer tegen kom volgens mij, of heb ik dat mis?
Ben weer eens opnieuw begonnen. Full magic dit keer. Als sterrebeeld The Arconach (ofzo) gekozen, 150 magic bonus, maar je krijgt over tijd geen Magicka meer terug. Hoe houd ik dit toch makkelijk op pijl? Want het is best wel lastig zo.