1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, je hebt geen bewijzen en die mensen in dit artikel wel. Een gerespecteerde site en Walmart. Developers hebben nog maanden nodig om multithreading te benutten. De launchgames zullen maar 1 thread gebruiken, waardoor de graphics van Oblivion 360 onrechtstreeks slechter zullen zijn dan die van de PC versie.
     
  2. edding3000

    edding3000 Guest

    hmz, ik dacht toch ergens gelezen te hebben dat een programmeur had gezegd dat ze even mooi zouden worden?
     
  3. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Idd of je moet een super comp hebben.. maar the inquirer is een krant toch? Wel een hele goede maar naar mijn mening hebben ze niet echt veel verstand van gamen.. dat is meestal zo in kranten dat er onzin word geschreven ook in de 'gerespecteerde' nederlandse kranten
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Op de Xbox 360 verschillende demo's gespeeld van spellen idd. GEEN Oblivion!
    Maar ik bedoel dus, dat het met de graphics van de Xbox 360 wel goed zit,aangezien dat artikel anders beweerde.
     
  5. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van mening dat vele xbox360 games qua graphics gaan tegenvallen omdat die screens/movies allemaal gespeeld zijn op een HD tv. En aangezien de meerderheid geen HD tv heeft zal het allemaal wat tegenvallen.
     
  6. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ben ik niet met je eens.. aangezien de meeste van de filmpjes allemaal van mindere kwaliteit omdat de tv zelf is gefilmt denk ik niet dat je veel verschil zal zien met die filmpjes..
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja ik heb er zelf toch op gespeeld een half uurtje dus ik kan goed inschatten hoe de graphics zijn :)
     
  8. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    De PU heeft de Xbox 360 review kit dus daar zullen ze binnenkort wel zeggen hoe het zit met de grphx op de 'gewone' tv
     
  9. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 29 okt 2005
  11. edding3000

    edding3000 Guest

    ik snap niet waarom het op een niet hd-tv minder mooi moet zijn.
    Je kunt toch ook realistische beelden tonen op een gewone tv?
    Ik bedoel, zet de tv aan en je ziet beelden die echt zijn, waarom kan een console dit niet reproduceren dan?
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik hoop het niet, want dit wordt de game die ik bij de launch moet hebben!
     
  13. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Op HDTV is alles in hogere resolutie / gedetailleerder en het kleurenpallet is ook veel groter volgens mij.
     
  14. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    overal staat er nog gewoon holiday's dus ik geloof het pas als het officieel door bethesda is gezegd
     
  15. edding3000

    edding3000 Guest

    je snapt de vraag niet?
     
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt, realistische beelden reproduceren...ja natuurlijk is het op een gewone TV mooi, maar bij HDTV ziet het allemaal nog vele malen beter uit...:{
     
  17. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    lol ik word sowieso gek van dat gezeik over die hd tv, ik hoef zon ding niet veels te duur. en als ik het geld er wel voor had.... zou ik um mischien wel kopen;)
     
  18. edding3000

    edding3000 Guest

    je snapt het dus echt niet :')
    maar dat heb je wel vaker, dus ik neem het je niet kwalijk.
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja of jij stelt gewoon onduidelijke vragen... of weet niet wat een HDTV inhoud.
     
  20. edding3000

    edding3000 Guest

    wel. jullie zijn te dom.

    Ik zeg dat het geen fuck uitmaakt of je het hdtv draait of niet, omdat dat niks te doen heeft met het level van detail en kleuren etc
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina