The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bethesda zelf heeft nog niets aangekondigd, calm down dear. Lees mijn vorige post nog maar eens.

Laatst bewerkt: 1 nov 2005
  2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mja blijft voor mij nog genoeg leuks over bij de launch, Amped 3, PGR 3, Perfect Dark, Madden, NBA onder andere

3. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat kun je toch opzeggen of niet? Zou ik dan in ieder geval wel doen. Ik weet zeker dat de prijs van de nieuwe xbox na de feestdagen al fors zal dalen. Bij de huidige was dat ook het geval. Hij kwam uit in maart en in mei was de prijs al bijna gehalveerd.

Overigens maak ik me er niet zo druk om dat hij wordt uitgestelt. Dan hebben ze tenminste weer extra tijd om bugs te zoeken en eruit te halen. Want hoe zeer ik ook op dit spel wacht, ik verwacht wel dat er net zoals bij Morrowind hier en daar nog wel wat bugs in zullen zitten.
    Eigenlijk ook te verwachten. Het is (neem ik aan) een stuk moeilijker om een spel dat zich afspeelt in een wereld van meer als 25 vierkante kilometer volledig te testen, dan een spel dat zich afspeelt in een x-aantal losse levels.

4. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    de winkel neemt ze niet terug, dus of je bent je 40 euries kwijt of je haalt hem binnen 2 dagen geloof ik.

Liever te laat en klaar dan op tijd en afgeraffeld. Al dat geld dat ze in die game stoppen en wat ik erin ga stoppen moet wel goed worden besteed :p

De line-up verkleint wel met de week, er zullen nu nog op zn meest 15 titels zijn, das minder, maar dan heb ik weer meer tijd om te sparen, want 2006 wordt een duur jaar, met oa SC 4, GoW, TES oblivion en Halo 3 (mogen we wel verwachten).

5. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Wel balen man, ik had me net zo verheugd op dit spel. Van de andere kant kan ik nu wel even wachten met m'n hdtv dan, die stel ik dan ook maar uit totdat philips met die aptura lcd komt.

6. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Denk je dat dat ook is bij deze 360? Sorry dat ik het topic dat dit behandeld niet kon vinden. Maar ja, eigenlijk wilde ik dit spel plus pgr3 bij de launch kopen. Als deze weg valt.. is 460 euro om Pgr3 te spelen wel erg veel:eek:

Als op in januari de prijzen dalen zou ik hem dan kopen... weten jullie hier iets van?:confused:

7. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    "Take-Two also forecasts reduced first quarter net sales of USD 300 million - 350 million, due to delayed releases of PC and Xbox 360 RPG The Elder Scrolls IV: Oblivion and the Japanese version of Grand Theft Auto: San Andreas. The Elder Scrolls will now launch between February and April next year, while a Japanese release date for San Andreas has yet to be announced."

Dit werd net op Gamesindrusty.biz gepost en ik verwacht dat Bethesda het nu echt gaat aankondigen. De site van Bethesda wordt alleen op vrijdag geupdate, dus dit kan misschien nog wat langer duren.

8. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Waarom niet. Na de feestdagen hebben ze dik omzet kunnen maken. Door het ding af te gaan prijzen zullen weer meer mensen een xbox kopen. Hij zal echt niet altijd 460 euro blijven kosten.
    Overigens schat ik eerder in dat hij rond maart zal zijn afgeprijsd.

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    460 euro?

10. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met het spel erbij natuurlijk..

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Of wat hij ook gaat kosten bij de launch.

12. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    nou dan hoop ik dat ik me geld nog terug kan krijgen. ben speciaal voor de 360 1 maand niet uitgegaan voor dit spel en een xbox. en dat is dan helemaal voor niets.. lekka dan:'-(
    mjah dan koop ik wel een xbox360 als oblivion dan nog perfecter gaat worden_O_

13. B*u*LL*e*T

B*u*LL*e*T Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe Bedoel Je Nog Perfecter???????:confused:

14. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    dat is overdreve bedoeld kerel... relax daarmee wil ik duidelijk maken dat ik dit spel fantastich vind

15. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Damn, vind het wel vervelend.
    Eerst Ghost Recon 3 en nu Oblivion.
    Hoezo ik tref het niet! :p
    Rest van de Games boeit mij eigenlijk niet heel erg, alleen PDZ heeft wel iets vind ik.
    Toch meaby gunstig jah, was erg vervelend geweest, als was gebleken dat er nog erg veel BUGS inzaten.
    Nu wel zo prettig dat het allemaal wat opgepoetst wordt.

16. B*u*LL*e*T

B*u*LL*e*T Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ha alex, balen he oblivion maarja, dan word het alleen maar leuker tot de releasedatum:p *) Gr roel. OBLIVION RULEZZZZZZZZ

17. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ah joh niet zo aanstellen :)
    kanje een beetje aan je 360 wennen tot je aan dat monster spel begint !

19. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Haha lol, je hebt wel gelijk :)

20. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja je kan je wel druk gaan maken maar dat schiet niet op.
    Als je echt alleen een 360 wil voor dat spel ...dan ben je zoiezo een raar figuur.

want wie betaald er nu 399 +69 om 1 game te spelen en vervolgens geen andere spellen te kopen?

Om je honger naar dat spel te stillen kun je lekker andere games spelen.
    Neem bijvoorbeeld kameo...houd mij wel zoet tot Oblivion uit is :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina