1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    De advies prijzen van de spellen zullen tussen de €65,- en €70,- liggen.
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Wow!
    als ik bij Bethesda Studios zou werken zou ik trots zijn :D
     
  3. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    maar wat is er nu mooier dan op een koude winter dag het is koud,zon sfeervol spel te spelen als oblivion? en dan kan ie wel lekker uitkomen in de zomer maar dan mis je wel die sfeer die je in de winter heb met zon spel. ach jah het is erg jammer, maar zal zeker niet de enige zijn die het kut vind;):)
     
  4. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Goed punt bonafide!
    Vond ik ook bij morrowind. Het wa gewoon het leukst als ik met een dikke joggingsbroek , trui en sjaal om op de bank het spel zat te spelen :)
     
  5. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is alles gelijk gezellig hoor, niet alleen bij games, als je begrijpt wat ik bedoel.
     
  6. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    maar de sfeer van morrowind en oblvion is ongetwijfeld lekkerder als je vakantie heb en het is hartje winter. je loopt door die bossen en je hoort dat lekkere achtergrond muziekje... heerlijk
     
  7. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    maar morrowind is sowieso al leuker als je echt de tijd hebt. Als je ff een half uurtje wil gamen kan je beter iets anders gaan doen.Weet iemand hoe het geregeld is met de ladtijden? in morrowind 3 was het zo dat de begin tijd heel lang was. Daarna ook als je een keer naar binnen ging, maar daarna eigelijk helemaal niet meer. En zit er nog verschil in als je wel een Hd hebt?
     
  8. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    en dan loop je zon hut of huisje binne waar van die gasten naast een openhaard staan en je hoord dat knisperende geluid terwijl jij met je snowboots , sjaal en muts net een glas warme chocolademelk achterover aan het tikken bent. heeerlijk :D
     
  9. KINKY

    KINKY Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0


    IS ie alweer weggehaald???? :confused: :'-(
     
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ haha het is een oudbollige gedachte maar wel erg gezellig en sfeervol;)
     
  12. B*u*LL*e*T

    B*u*LL*e*T Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel schandalig dat we steeds weer te horen krijgen dat het uitgesteld is. Voortaan moeten ze maar een beetje negatiever zijn over de datum want dit is egt een slap in mn face:mad: |:- .Ik vind dit wel een nadeel van 360
     
  13. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    Oblivion en full auto zijn toch de enige die zijn uitgesteld de andere komen gewoon later.
    en van deze 2 kan alleen Oblivion mij echt interesseren
     
  14. darkflame

    darkflame dodge this

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    het is idd heel jammer dat oblivion is uitgesteld, maar op die manier kunnen ze de bugs en zo er nog uithalen. Maar nu moet ik wel een andere launchgame kopen voor de 360, ik kan toch moeilijk een 360 hebben zonder games.
    En "oude" xbox spellen heb ik niet want ik heb geen xbox :)
    het zal dan maar perfect dark zero worden denk ik, dat is dan ook een mooie afwisseling op oblivion, als ik dan effjes vast zit bij oblivion eens een potje gaan knallen of zo :)
    ik zie de 360 al volledig zitten :)

    greetz darkflame
     
  15. KINKY

    KINKY Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
  16. the_xbox_men

    the_xbox_men xbox 360

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ie uitgesteld is is zeker jmmr maar zoals darkflame zecht hoe langer het duurt hoe beter het wordt
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Althans, dat hopen we dan....

    Maar het zal idd wel zo zijn ja, heel wat meer tijd nu om alles te testen en nog eens door te kijken.
    Nu verwacht ik dan ook wel van dit spel, straks een nette versie. Niet eentje, die alsnog vol met BUGS en andere ongein zit, waardoor ik de gedachte krijg, dat het uitstellen voor niets is geweest.

    Maar dat verwacht ik niet :).
     
  18. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Je speelt het spel toch gewoon vanaf het moment dat hij uitkomt tot winter 2006, ik verwacht hem niet voor die tijd te hebben uitgespeeld:p ;)
     
  19. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
  20. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Lol nu ik hoor dat ie uitgesteld is heb ik Morrowind (GOTY) maar voor de PC gekocht...toch maar 7 eurie *)

    En dat terwijl ik em ook al 2 keer heb voor de Xbox (de gewone EN de GOTY editie)

    Moet ik mijn koppie nou eens gaan laten nakijken??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina