1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    dus we hebben volgens jouw de kans ,dat de game pas met kerst komt:'-( ....dat is niet 3 dagen langer maar 22 dagen ....owwh shit da's minder:confused: we zullen wel zien;)
     
  2. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    nou da is nie echt slim ofwel :confused: ......
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als er 5 paarden-rassen zijn, hoop ik dat ze allemaal hun eigen voor/en na-delen hebben. En de kleur zal dan ook wel verschillen, want ik wil natuurlijk een 'mooi' wit paard...
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dat staat toch in dat artikel, ik speculeer niet graag, dus dat uitstellen mag je niet in mijn schoenen schuiven.
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Hij wil weer wit :p .
    Maar idd, ik hoop dat ze ook verschillen qua rij gedrag, snelheid en meaby spring vermogen ofzo?
    En dat je ook bepaalde rassen pas kan berijden als je ZOVEEL experience punten hebt ofzo. Dus niet dat je al meteen op het snelste paard kunt stappen.

    @ Robin
    Ik denk dat hij niet bedoeld, van "Ik haal een Xbox alleen om deze game". Maar meer van, WoW, deze game doet mij onderandere een Xbox 360 aanschaffen.

    Ik denk wel dat hij er al optijd is, en niet pas met kerst. Maar dat is meer gewoon mijn gevoel :)
     
  6. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ik wil een bruin paard O-) :p

    en ik hoop ook dat ie er met kerst is want deze wil ik snel kunnen spelen op me 360 :D
     
  7. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk zou het uitstellen voor mij kut & beter zijn.
    want ik heb eigenlijk nog niet genoeg gespaard tegen 2 december ( of precies het bedrag:'-( ) door al mijn dure aankopen van de laatste tijd.
    en dat bedrag heb ik 100% wel, als ie wat uitgesteld word. ( wat ik uiteraard niet hoop;) :p )
     
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Hahahaha, het geld heb ik al LANG, klaar liggen gek :p! Zelf nog POEN om dus deze game te kopen en een surround set. (als we het doen, gaan we het ook goed doen ;))
    Dus ik hoop echt dat hij gewoon 2 december er is. Veel slimmer, aangezien dat ook voor sinterklaas en Kerst is.
    Ga je hem na sinterklaas launchen, verkoop je er denk ik al een HEEL stuk minder.
    Achjah, zolang hij VOOR 2006 uitkomt is het wel oké. Alleen zit ik dan gewoon één maand met een Xbox 360 zonder Xbox 360 game. Mjah, Splinter Cell CT en Halo 2 zijn ook leuk ;)
     
  9. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben bang dat de uitgevers van Oblivion niet veel rekening gaan houden met Sinterklaas....

    Het zal namelijk in heel Europa tegelijk uitgegeven worden (iig niet per land een andere datum). En voor de rest viert geen ander land Sinterklaas (of belgie misschien ?!). Dus heeft niet veel nut om em alleen voor ons klein kikkerlandje eerder uit te brengen

    Bottom line: Reken gewoon op kerst...kan alleen maar meevallen dan (hoop ik toch *) )
     
  10. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    nee zo bedoel ik het ook niet:p
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Lees het artikel net nog eens goed, en idd.
    Er staat dat hij gewoon in December komt. Wanneer is gewoon nog niet duidelijk, maar dat zal nog wel komen.
    Ga er idd, maar gewoon van uit dat hij met Kerst komt, dan valt het alleen maar mee, als hij 5 december in de winkels blijkt te liggen.
    De PC-versie staat ook gewoon voor die dagen? Zo rond kerst? of komt deze wel eerder?
     
  12. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Tja.. het word hopen dat hij gewoon de 5e er ligt dan is t maar 3 dagen wachten.. ivm mijn tentames is het mssn wel handig dat t ff langer duurt mja.. ik ga er toch wel van uit dat ze de 5e redden aangezien ze dat tot voor kort hebben volgehouden.. toch wacht ik liever nog een paar weken als het de game ten goede komt..
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Tuurlijk, als het de Game ten goede komt. Dan heb ik liever dat hij uit gesteld wordt jah.
    Toch vreemd, heb je zo'n Monster op je kamer, zonder een Monster Game :)!
    Maar er staat December. Ik hoop ook natuurlijk 5 December. Maar de Kans dat hij pas met Kerst komt zit er natuurlijk ook dik in.
    Mjah, speculeren heeft geen zin meer, we zien het wel :p. Totdat er iets bevestigd wordt!
     
  14. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Bethesda heeft vaker aangegeven dat ze luisteren naar op of aanmerkingen van fans (Amras heeft ook eens namens ons een mail gestuurd).
    Waarschijnlijk dat veel personen hebben laten weten dat speren best wel nutteloos waren. Persoonlijk zal ik ze ook niet missen, aangezien ik ze ook nooit gebruikte.
    Hoewel het aan de andere kant natuurlijk wel tussen de rest van de Middeleeuwse wapens hoort.
     
  15. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.facegen.com/demos.htm

    Dit is de software die gebruikt wordt bij Character creation in Oblivion. Is leuk wat je allemaal kan veranderen.

    In het programma moet je bij de eerste tab even 'shiny' aanvinken en dan op de foto de linkermuisknop ingedrukt houden en vervolgens je muis slepen. Mooie lighting.

    Omg, bij de laatste tab kan je zelfs pasfoto's importeren, hij laad de foto in en vervolgens kun je dat in 3d aanpassen.

    [​IMG]

    een voorbeeld
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2005
  16. Robertione

    Robertione Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Shiiiiiiiiit dat is toch niet jouw face he?? 8)
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon wat uitgetest, oneindig veel mogelijkheden.

    [​IMG]

    Snel even een karikatuurtje van een jap.

    Check trouwens volgende link voor meer info over de releasedate.

    http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=174596

    Volgens een duitse site komt de 360 versie nog voor kerstmis uit. Bethesda heeft 3 weken extra nodig om de game af te werken. De PC versie komt op 2 december.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Damn, meisjes zijn moeilijk te maken met die shit
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2005
  18. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb de makers van oblivion volgens mij ook last van. Ik vind de vrouwen in de game meer man-wijfen dan echte vrouwen.
     
  19. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Vind ik wel meevallen. Vergeet overigens niet dat die hoofden geen haar hebben. Dat scheelt echt wel.
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 16 okt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina