1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :{ Maar we moeten de troonopvolger zoeken... Dat kan niet wachten tot maart. 8)

Ik kan nog wel even wachten. Ik vermaak me zolang wel met de games die ik tot dan heb.

EDIT: Sorry, dubbele post.

Laatst bewerkt: 17 nov 2005
  2. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    tot maart houw ik het wel vol:cool: en dan mede door in gedachten te hebben dat ze alles "perfectioneren"

3. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
  4. KINKY

KINKY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ga meteen kijken!
    Je zal zo wel mijn mening te zien krijgen.

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ga ze NU ook kijken.
    Ben namelijk wel erg benieuwd wat ze nu gaan laten zien.

Post straks wel reactie, voor de mensen die het filmpje NIET kunnen zien ofzo....

7. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik ga ook lekker kijken :)

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ziet er goed uit.
    Maar het viel me op dat er in dat bos hier en daar nog pops waren, en net 2 seconden daarna zei degene die Oblivion presenteerde dat ze daar nog aan werkten. Gelukkig!

9. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    het ziet er zeker goed uit.. wat een graphics.. en natuurlijk alle dingen je kan doen.. geweldig.. jammer van die pops idd maar ze werken er nog aan.. en dat ze in 1 week de laadtijden met 400% hebben verminderd zegt ook wel dat het goed is dat ze er nog aan werken..

10. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Mja, weinig nieuws maargoed, het zag er weer mooi uit :)

11. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je kan waarschijnlijk niet op een paard, of heb ik dat mis. Dat heb ik uit niks kunnen opmaken..het lijkt me echt leuk om op een paard door Tamriel door te rijden :9

12. Victor

Victor Guest

Je kan wél op en paard rijden, het is alleen nog niet zeker of dat buiten de steden ook kan (:{).

13. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het me toch iets anders voorgesteld. Dat ze aan de pop-up werken, oké. Maar die vuurbal, dat is echt zo'n statische beweging. Alsof je een pistool bij Wolfenstein 3D afvuurt. Daarnaast vind ik de actie ook wat langzaam en stroperig. Ik wil lekker kunnen strafen en iets vloeiender kunnen slaan. Dat heb ik hier toch gemist. Voor mij is dit een kleine teleurstelling moet ik zeggen.

14. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Dat is al wel zeker.. je kan niet in steden rijden zeiden ze iig in die filmpjes.. als je een stad binnen gaat komt je paard in een stal te staan.. Bovendien werd er in 1 van de laatste filmpjes gezegd dat er horse-armour komt als downloadbare content dus lijkt me dan wel logisch dat er paarden zijn :)

15. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is net andersom. In de dev quotes kun je lezen dat ze moeite hebben om de paarden in de steden vlot te laten lopen. Vrij vaag weliswaar

En mensen, ga nou niet zeuren over effecten etc...Morrowind zijn sterkste punt was zeker niet animaties en graphics...die boeien niet in zo'n uitgebreide game. Kijk maar naar Sid Meier's Civilization.

Laatst bewerkt: 22 nov 2005
  16. sungod

sungod linkin park!!

Leuk Bevonden:
    0
    WTF.. DIT IS KK MOOI!!!!:eek::eek::eek::eek:

/Mod Let aub even op je taalgebruik. - Volkoren

Laatst bewerkt door een moderator: 22 nov 2005
  17. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Kan je niet normaal praten.. wat domme taal sla je uit zeg.. aap

18. Valorite

Valorite Information = Power

Leuk Bevonden:
    0
    Die gast had een soort enchantment op z'n zwaard lightning ofzow :confused: en toen die laatste enemy dood ging zag er wel vet uit toen ie zo van de muur tegen grond dood viel _O_

19. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben het wel over de Xbox 360 hé... :D

20. Ereinion

Ereinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het helemaal met je oneens :)
    Ik vond die vuurbal er echt fantastisch uitzien. Vergeleken met Morrowind lijkt de magie veel effectiever en mooier. De combat is sowieso heel erg verbeterd. Het werd me trouwens niet echt duidelijk of die downloadable content nou gratis was of niet? Waar ik me wel aan irriteerde, er mocht nog 1 iemand een vraag stellen, en van al die dingen die je graag wil weten, vraagt hij of beesten ook schoenen kunnen dragen :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina