1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mja heb je bewijs dat het ook op de 360 zo is dat 1 save game 100 mb zou zijn. Lijkt me nogal overdreven. 3 mb is voor een savegame al veel.

2. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    }:]

En van die savegame kan best kloppen. Morrowind sloeg wel een hoop op heh? Grote main storyline, alle sidequests, véél npcs en meerdere gebouwen die uitpuilen met je spullen enz. enz.

3. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    100 mb in morrowind lijkt mij heel sterk,

in oblivion kan ik me het best voorstellen aangezien ze een hoop bij moeten houden in je savegames ook ivm de radiant a.i. enz.

4. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer Morrowind BC wordt met de 360, wil ik op de savegame spelen die op mijn xbox memory card staat. Bestaat er een manier om dat savegame op mijn 360 te krijgen? Volgens mij niet, maar weten jullie iets meer?

5. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat ze nu andere memory cards gebruiken, dus volgens mij niet. Is het dan wel zeker dan morrowind bc word?

6. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft zei dat de best verkochte xbox titels voorrang kregen op alle andere titels. Morrowind werd meer voor de xbox verkocht dan voor de PC, dus dat zegt al veel. Als ik titels als Barbie Horse Adventures in de BC list zie staan, heb ik soms toch mijn twijfels bij Microsoft...

7. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik vind het ook vreemd, want volgens mij is PGR 2 ook niet bc en dat was tog zeker wel een goed verkocht spel. Mja, je weet maar niet, en tegen de tijd dat morrowind misschien bc wordt, is Oblivion als het goed is al lang uit en dan ga ik echt niet meer Morrowind spelen...

8. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Valt wel mee, hij komt pas op 28 of 30 april uit in Europa. Morrowind zal binnenkort wel BC zijn. Alleen boeit het niet echt meer, want je kan je savegame niet overzetten...

9. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 17 dec 2005
  10. Robertione

Robertione Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Valt toch wel mee met die lage kwaliteit?!

Maar dit is tot nu toe de enige game waar i kmet smart op zit te wachten voor de xbox 360. Enige reden waarom ik hem vooralsnog zal aanschaffen.

11. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe Dev diary

Ze praten over hoe de effecten van de fire-, shock- and detect life- spells zijn geevolueerd en hoe deze effecten deze keer ook kunnen getweaked worden door modders met de devkit. (jammer dat deze niet in de 360 versie zit)

12. KINKY

KINKY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een vette screens zeg, niet de beste kwaliteit, maar dat bos ziet er zeker creepy uit zo in de nacht en die skellettemonsters ook wel: DEZE GAME MOET Ik hebben8)

13. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    wie weet wat de release datum is??/ ik het wel graag willen weten :)

14. Robertione

Robertione Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht maart halverwege maart

15. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    28 april in Europa

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    28 April staat nu ook in de beginpost.

17. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    de bossen vind ik er zo veel vetter uit zien dan de steden op de screens, hoop dat er ook nog wel mooie, vette steden in zitten, maar ik maak me geen zorgen, want die ene stad met die kerk zag er wel relax uit. De bossen, ze zijn gewoon te mooi.

Misschien leuke variatie voor de bio-les: lopen in de bossen van oblivion (of hoe die wereld/dat land ook heet)

18. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas kun je geen Xbox savegames op je 360 krijgen. Je zult dus weer opnieuw moeten beginnen als Morrowind BC wordt.

19. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game komt toc in maart uit? deze game is zo vet! DIe zal ook zomaar uitverkocht zijn.

20. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    releasedate is 100x gepost geweest........28 april

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina