1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    De wereld is 16 vierkante mijl! In vergelijking met Morrowind (8 vierkante mijl)
    Zul je een fantastisch avntuur gaan beleven!!
     
  2. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, en?:+
     
  3. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    jaaaaah!

    En dan kun je ook je eigen mannetje aanmaken, en kan je met hem rondlopen en zelfs rennen dacht ik !
    Echt super is dat, kun je hem gewoon een eigen kapsel geven !!!



    |:-
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga terug naar de pub idioot
     
  5. Victor

    Victor Guest

    _O_ Omg, keiharde own-actie. Hulde.


    Ik heb de thread niet volledig gevolgd, maar is het nou zo dat er onder andere sneeuwlandschappen en/of gigantische grasvlaktes inzitten.
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen gezeik:) Hier nieuwe verse screens.
     
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    no offence maar sommige zijn van XO5 en de overige zijn al eerder gepost
     
  8. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Er werd tegen mij gezegd dat Oblivion in April zou uitkomen maar op de site van nedgame verwachten ze hem op 15 februari. Voordat julie kritiek gaan geven. Is er al een vaste datum bekend?
     
  9. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige pagina.. ;).
    28 April.
     
  10. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan best zijn maar is dat ook oficieel bevestigd want op sommige grote sites word er toch echt Feb 06 gezegd!
     
  11. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  12. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja,,, Dan hoop ik stiekem toch dat hij in februari uitkomt. Maar ze zeggen early 06 dus eerste kwartaal (eerste 3 mnden) Dus dan is april niet vroeg meer.
     
  13. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond het volgende in die TeamXbox preview:

    "The forests in Oblivion are randomly generated, using the power of the Xbox 360, so settings will be different upon each quest."

    OK, iedereen wist allang dat de wereld gecreeƫrd is geweest met een systeem waarmee de computer willekeurige maps kan maken naargelang de settings van Bethesda. Maar dit is de eerste preview waarin ik lees dat environments ook willekeurig worden samengesteld na het laden van een savegame.

    Dit zou leuk kunnen zijn als je een nieuwe game start, maar toch niet met een savegame...huh???

    Bedoelen ze met 'each quest' gewoon een nieuwe game of een huidig savegame? Dat zou echt dom zijn namelijk
    Dit moet wel een schrijffout zijn, want dit is de eerste keer dat ik zoiets lees en in de rest van de preview staan dingen die al maanden oud zijn.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2005
  14. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk van wel. Each Quest, Elk avontuur,,, Hoop ik.
     
  15. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het een fout is. Het zou toch echt op worst slaan als je twee keer over hetzelfde pad loopt en opeens staat er een boom voor je neus die er een dag geleden nog niet was. (Alsof de Licom Groen toen al bestond :+ ) Daarnaast zullen er dan soms items liggen of plekken onbereikbaar omdat nu de bomen anders staan.
     
  16. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Dze game gaat mijn vrije tijd helemaal volboeken. Hier koop je zo'n apparaat voor. Paardrijden in de bossen en arme boeren afslachten;) can't wait.
     
  17. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog 3 maand=12 weken!! zo'n 100 dagen!! En wat die Radiant AI betreft? Heerlijk! En die trailers ook! Zeker de diepgang van zo'n kerker, De vijand kan gewoon vallen zetten en jij kunt leker sneaken! Aleen sterven de vijanden in de trailers wel vrij snel. Maar ik hoop echt dat dat stukje met die RAI echt is. Dat mensen echt zo afwisselend bezig zijn met dingen zoals boeken lezen en skills verbeteren.

    Jongens en meisjes! De beste game van 2006 komt eraan!!

    Aleen,,, waarom zijn er geen trailers te vinden op marketplace of een demo??? Vind ik maar vreemd.
     
  18. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Er is ook zo'n filmpje dat je opeens zo'n burger begint te slaan, dus ja die boer rende weg. 5 minuten zat ie achtr je aan met een dikke bijl. ECHT VET GEWOON DIE AI.
     
  19. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    ??,,,
     
  20. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    dvd van zo'n magazine;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina