1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep die zoek ik,,,
     
  2. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    @STASKO: voor uptodate release datums kan je altijd het beste http://www.tothegame.com checken..
    Hier hebben ze hem op 28 april staan (Uk release) en de game zal dan waarschijnlijk ook niet eerder in de winkel verschijnen...
     
  3. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het niet mee eens. Want ik heb gelezen dat Take2 de game op 24maart gaat uitbrengen! En die datum staat op zoveel sites aangegeven! En waarom zou die site gelijk hebben? Alles zou nog kunnen al heeft Take2 24 maart aangegeven als nieuwe releasedata.
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2005
  4. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de 28 april bedoel je dat hij op die datum in Amerika uitkomt? Het kan zijn dat ze geen wereldwijde launch hebben. Vaak is het zo dat bijv. in februari misschien in dit geval een game uitkomt in Amerika, en in April in Nederland. (europa)
     
  5. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee,,, dan is het geen early 06 meer. Ik denk dat de game 24 maart komt. Al zegt Nedgame Februari! Terwijl dat een profesionele gamewinkel is.
     
  6. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Microsoft heeft een wereldwijde launchgames systeem beloofd. Dan vind ik wel dat ze zich daar aan moeten houden.
     
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    maar take2 heeft al jaren onofficieel data vrijgegeven, zelfs nog toendertijd met Morrowind, geloof me dit is speculatie. Bethesda is co uitgever maar geeft nooit zelf release data omdat deze altijd wijzigt...er staat op de officiële site 'early 2006' en hoe vaag dat ook klinkt, er is geen specifieke officiële datum...
     
  8. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een email naar Bethesda Softworks gestuurd en heb op de vraag waneer de game uitkomt in Europa het volgende antwoord gekregen.

    The game will be out in early 2006 in the US, the game will be release
    shortly thereafter in Europe but I don't have an exact release date for
    you.

    You can read a bit more about it here:

    http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=185378

    Thanks for your interest in Oblivion, and thanks for your support.
     
  9. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    duh, dat is wat de mods constant antwoorden op de fora, wat dacht je, het staat in de faq vermeldt en aan jou gaan ze een specifieke datum geven, dacht et niet
     
  10. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Weetik ook wel maar kon het proberen. Mara nu weten we tenminste dat de game Niet early 06 hier in Europa uitkomt! Want US early en europa daar achteraan.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2005
  11. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Dat weet je niet.. er staat shortly after.. dat kan ook een paar dagen zijn dus early 06 kan ook hier hoor ...
     
  12. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Take2 (Uitgever Oblivion) Heeft vandaag de releasedatum van verscheidene Xbox360 games aangekondigd en zoals al verwacht werd zal Oblivion op 24 maart 06 hier bij ons in de winkels liggen!!
     
  13. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    link......staat niet op take two website/bethesda website.....en op de forums zie ik niet meer activiteit dan anders.....
     
  14. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee inderdaad. IK dacht dit nieuws ook al 2 weken geleden gehoord te hebben. Maar deze keer kwam het van Evilgamerz.nl Maar het zou me niets verbazen als deze datum met de eer gaat strijken!
     
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Evilgamers is ook een lekker betrouwbare site... als je die troep daar begint te geloven ben je niet wijs :)
     
  16. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee okmaar geen een site kun je vertrouwen als het om releasedates gaan.
    Trouwens de Draw distance? Word die goed in Oblivion?

    En Wat betreft de groote van Oblivion zie link:

    http://oblivion.gumininjahq.hu/pictures/others/tamriel_lg.jpg

    Oblivion is toch een!! keer groter dan morrowind? Waarom is Cyrodiil dan 3 keer zo groot als Vvardenvell??
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
  17. Robertione

    Robertione Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het niet heel Cyrodil wat je kan spelen, maar ik kan het ook fout hebben
     
  18. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    LOD, level of detail bv. drawdistance was de reden voor het uitstellen van Oblivion. Bethesda zei onlangs nog in een dev diary dat ze verder waren met testen en optimaliseren dan ze waren met al hun vorige games. In de X05 build hebben twee beheerder van een Russische Oblivion fan site als enige de training uitgespeeld en hebben vele screens genomen van de omgevingen (die in deel 1 reeds werden gepost). Op die onofficiële screens kon je ongeveer maar 40m ver zien. En als je nog vragen hebt, lees dan eerst diagonaal eens het vorige en/of dit deel door.

    En wat betreft mapsize: http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=186541&st=0
    Als je in die thread je antwoord niet vind, dan is het nog niet bekend. Uit de screens en filmpjes kun je dat niet afleiden, dus het zou me verbazen.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
  19. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik die screens bekijken??
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Bethesda heeft de site verplicht ze van het internet te halen. Als iemand ze heeft opgeslagen, wil die persoon dan even de screens uploaden? De screens waren overigens van zeer slechte kwaliteit want die gasten hebben ze verkeerd gecompressed.

    www.tes4.ru

    hier nog 2 screens die ze blijkbaar niet hebben verwijderd: screen 1 en screen 2
    En deze misschien ook nog
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina