1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje laat hoor van me maar is dit nou een online MMORPG?
     
  2. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Nee, het is alleen offline.. staat ook in de beginpost..
     
  3. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor diegene die de PC-gamer special over Oblivion heeft gemist? Hier de screens!

    Er was veel ophef over deze scans,namelijk Dqat ze ilegaal zijn maar hier toch een link naar de scans! ENJOY! O ja Als je bij de release kijkt van deze special geeft pc-gamer Februari 06 aan. Dat zou mooi zijn.

    http://www.xboxyde.com/forum_1_7736_1_en.html
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede vondst. De screens zien er allemaal geweldig uit. Dat paard ziet er gedetailleerd uit, die buitenomgevingen zien er prachtig uit.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2005
  5. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker weten! Deze game gaat echt tof worden. weer is de game te uitgebreid en te groot! HEERLIJK Zeker hoever die NPC's gaan Fantastisch. NPC's kunnen zelfs tussen dorpen reizen en als jij in een bar staat en er loopt iemand naar buiten? En jij gaat ok naar buiten? Dan zul je na het laadscherm die persoon ook echt buiten zien lopen! Het is alemaal Real-Time.

    En dat is iets wat in nog geen een game ooit is gedaan en zo goed is uitgewerkt. Dan kun je wel zeggen dat GTA-SA vet is, lekker even in SA de boel op stelten zetten en o wat leeft die stad. Maar die NPC's uit GTA zijn nep en de steden zijn saai! DAt kun je niet van Oblivion zeggen (NPC's dan) Ik heb de game mischien nog niet gespeeld maar het zou me niets verbazen dat deze game ook eind 2006 mijn favoriete game of the year is.

    En ook van 2007! OBLIVION KOMT ERAAN YEEEEEEEEEEEEHAAAAAAA~!!
     
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook zeker die preview lezen, want het ziet ernaar uit dat hij de nieuwste beta heeft kunnen spelen. Er komen redelijk veel oude dingen in voor, maar toch ook wat nieuwe positieve opmerkingen. Hij is trouwens fan van de Elder Scrolls serie, dus zijn mening kun je zeker vertrouwen. Om af te sluiten zegt hij zelf dat de beta zo vergevorderd was, dat Oblivion zeer binnenkort gold zal gaan.
     
  7. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je gold zal gaan?

    Maar verders zou die datum ook realistich zijn? Februari06? Als dit een Engelse PC-gamer is zou Oblivion hier dan ook uitkomen rond die tijd.
     
  8. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer hij klaar is om gedrukt te worden, om in productie te gaan.

    En de officiƫle datum is nog altijd het vage 'early 2006', dus ik ga niet meer speculeren.
     
  9. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad! Het heeft toch niet veel zin. Het enigste wat ik weet over de release is dat Bethesda heefd gezegd de game NIET! voor Februari uit te brengen.
     
  10. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Er waren toch ook illegale Oblivion screenshots? Op die TES.ru site? Maar er moet toch een link zijn naar die screens.
     
  11. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^
     
  12. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Die wist ik maar is er niert ergens een forum waar die screens wel aan bod zijn gekomen? Om hoeveel screens gaat het trouwens? Ze moeten ergens op het net staan?
     
  13. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    20-30...maar het boeit niet, want ze waren van slechte kwaliteit.
     
  14. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    ok mar wat waren het voor screens?, wat was er te zien?
     
  15. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een email naar Pete gestuurd van Bethesda softworks en hij wist mij te vertellen dat we snel meer te weten komen over de release van Oblivion dus binnenkort!!

    Ik ben beniuewd,,,
     
  16. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij toevallig nog ee paar va die screens op je pc staan?
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je mijn posts zou lezen, wist je al dat ik geen heb staan. Doe even normaal met die triple posts, de game komt pas binnen een paar maanden uit, chill out.
     
  18. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Even voor je verbetert. :)
     
  19. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb een tijdje de ontwikkelingen in Oblivion niet meer gevolgd.

    Ik kan me wel nog herinneren dat er misschien draken in het spel zouden zitten. Dat was toen nog niet 100% zeker.
    Is hier inmiddels al meer over bekend?
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina