1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee als in : Nee, er is nog niets over bekend of als in : Nee, er zullen geen draken inzitten?
     
  2. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  3. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niets over bekend. Hoogstwaarschijnlijk zitten geen draken in...het is misschien het symbool van de imperial legion (hoogste rank: knight of the imperial dragon), maar draken liggen niet in de stijl van Bethesda...zeker nu ze meer de kant op gaan van Daggerfall / realistischer.

    @Stasko: Ik zei toch dat ze er niet uitzien.
     
  4. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb al zin in de "oude" Morrowind, laat staan Elders Scrolls IV }:]
    Volgens mij wordt ie echt te gek! 8)
    Alleen jammer dat het nog zo lang duurt voordat 'ie er is....
     
  5. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Daarom juist...
    In Daggerfall was het mogelijk met een hack een draak te zien te krijgen. :p

    edit:
    Ik heb het nog even nagezocht.
    Peryite is een van de Deadra lords en ziet eruit als een draak.

    [​IMG]

    En aangezien in het spel op een bepaald moment in Oblivion zal worden afgedaald, zou het best mogelijk kunnen zijn dat je ook de Deadra lords gaat tegen komen.


    Daarnaast kwam ik op mijn kleine zoektocht dit tegen. Ook meer een speculatie van fans, maar toch...
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  6. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb meerdere emails naar Bethesda gestuurd. 2 naar Pete van Bethesda en nog gewoon een email naar Bethesda zelf! Er word niet veel nieuws gezegd maar hopelijk heb je er wat aan Hier de vragen plus antwoorden! Enjoy!

    (alle datums van deze emails zijn van zo ongeveer 27 dec 05 tot 2 Jan.)
    1========================================================
    is it possible that the game is coming mid Februari? And so not, is the game gonna make it too a launch early 06?

    ANTWOORD=
    We're not going to be any more specific than early 06 right now. We'll have more specific info soon enough.

    2========================================================
    When wil the game be released?

    ANTWOORD=
    The game will be out in early 2006.

    You can read a bit more about it here:

    http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=185378

    Thanks for your interest in Oblivion, and thanks for your support.

    3========================================================
    Is it possible that the release wil change again? Too mid 06?

    ANTWOORD=
    We have no plans to change the release date. All I can say right now is
    that it will be out in early 2006. Thanks for your support.

    4========================================================
    When will the game be released in Europe?

    ANTWOORD=
    The game will be out in early 2006 in the US, the game will be release
    shortly thereafter in Europe but I don't have an exact release date for
    you.
    =========================================================
    Nabespreking:
    1
    Het is me opgevallen dat er werd gezegd in vraag 1 dat meer info over de release /soon enough/ zal komen! dat betekent dat binnen een week of 2 de release bekendgemaakt zal worden! Tenminste daar zou ik aan denken.
    2
    Bij vraag twee was de emailverstuurder heel zeker van zijn zaak dat Early 06 de datum zal zijn.
    3
    Bij vraag drie werd er gezegd dat er geen plannen zijn om de Release van Early 06 te veranderen al zeggen ze dat Early 06 het enigste is wat ze nu kunnen zeggan over de release! Mischien toch gee Early 06?
    4
    Bij vraag vier werd er duidelijk gezegd dat de game geplant staat voor Early 06 en dat de game ''eerst'' uitkomt in de U,S, en daarna in Europa! Verschil van 1 week of zelfs een maand?? Kort na de launch in Amerika dus!
    =========================================================

    Ik hoop dat julie hier wat wijzer van worden! En vertel ook wat julie van deze reacties vinden.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Benneke, de talloze planes van oblivion zijn tientallen kilometers lang en breed. Vechten tegen alle Deadra Lords zal wellicht niet mogelijk zijn, en deze deadra is niet echt belangrijk te noemen en komt weinig of zelfs niet in de lore van deel 3 voor..deze fans verwachten natuurlijk dat je tegen al die Deadra zal kunnen vechten, maar de tijd dat het zou nemen om een tiental Deadra te creëren, elk in een unieke omgeving...hmm..en mods wil Microsoft niet op de marketplace zetten
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  8. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Releaselijst van take 2


    Mall Tycoon 3 (PC) : 20/01/2006
    Splat Renegade Paintball (PC) : 20/01/2006
    Torino Winter Olympics (PS2, XBOX, PC) : 27/01/2006
    Zathura (PS2, XBOX) : 27/01/2006
    DT Racer (PS2) : januari 2006
    Project Zero 3 : The Tormented (PS2) : 24/02/2006
    Trapt (PS2): 24/02/2006
    World Poker Tour (PSP, PS2, XBOX, GBA) : 10/03/2006
    NBA 2K6 (PS2, XBOX, XBOX 360) : 10/03/2006
    NHL 2K6 (PS2, XBOX, XBOX 360) : 10/03/2006
    The Elder Scrolls 4 : Oblivion (PCDVD, XBOX 360) : 24/03/2006
    Top Spin 2 (GBA, DS, XBOX 360) : 07/04/2006
     
  9. Negative

    Negative Unknown User

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Oooh man wat ben ik blij dat ik in maart jarig ben er komen wel 4 a 5 games uit die vet zijn ( als ze niet worden uitgesteld ).

    Ik hoop dat Oblivion niet weer word uitgesteld want deze game lijkt me zo vet en ik wil hem gewoon zo snel mogelijk hebben!! :p
     
  10. Nielsje_8

    Nielsje_8 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    @Stasko: Het enige waar je dus achter bent gekomen is dat Oblivion early 2006 uitkomt. Goed zo! Je verdient een koekje... Zal ik je een geheimpje vertellen? Dat wisten wij al een maandje geleden.
    Denk je nu echt dat Bethesda aan zomaar iemand die in een korte email iets vraagt alles uit de doeken zal doen?
    Mijn advies: wacht gewoon rustig af, wat jij ook doet, het spel zal toch niet eerder uitkomen. Ga gewoon Morrowind nog een keertje spelen om alvast in de sfeer te komen. :) In plaats van deze thread te spammen met double en triple posts en Bethesda lastig te vallen, die hebben al genoeg aan hun hoofd.
     
  11. Snatcher NL

    Snatcher NL Cyber Punk

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    De meeste leveranciers die ik op het internet raadpleeg geven een europese releasedatum aan van eind april (28042006). Lijkt mij zelf ook veel aannemelijker.

    US releasedatum ligt waarschijnlijk op eind maart, sommige geven aan 21-3, andere 24-3.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    ToTheGame.com => 28 april in UK

    Dat zei ik 10 paginas terug. 10 paginas voor niets dus...goed zo
     
  13. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een stuk of 20 van die screens teruggevonden! illegaal schijnen ze te wezen
     
  14. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat is het 'm nu juist. Het kan best zijn dat ze dit keer andere Deadra Lords laten opduiken.
    In Morrowind kon je alleen in aanraking komen met: Sheogorath, Molag Bal, Mehrunzes Dagon, Mephala, Boethiah, Azura en Malacath.
    Er blijven nog zat andere Deadra over. Best kans dat Bethesda dit keer nieuwe Deadra aan ons wil introduceren. Het zou zonde zijn als ze het universum dat Bethasda met de 3 spellen heeft gecreerd, niet volledig zou benutten.
    Al meen ik wel al ergens gelezen te hebben dat Mehrunzes Dagon hoogstwaarschijnlijk bij de Main Quest zal horen (ik weet niet meer waar)
     
  15. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Mehrunes Dagon heeft de gates geopend, maar ik weet zelf niet meer waar ik het heb gelezen. ik denk in de onofficiële faq, maar ben niet zeker.

    ook is er geen minimap, crossbows, levitation in Oblivion, wat erg jammer is
    (mensen die geregeld elderscrolls forums lezen, wisten dit allang natuurlijk...)
     
  16. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijdje niet op Oblivion forum geweest, eerst was er daar altijd een hoop gezijk over dat je zou kunnen klimmen, is dat nu al bevestigd?
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    crossbows zitten er niet in omdat Bethesda zich liever verdiept in het perfectioneren van de pijl en boog, ipv verschillende soorten matig uit te voeren

    levitaten zit er niet in omdat Bethesda de steden van de open wereld wil afschermen om de laadtijden te verkorten. als je zou kunnen levitaten zou je namelijk niet kunnen over de muren van de stad vliegen omwille dat dit afgeschermd is....erg erg jammer, want constant effect levitaten was nu het plezantste aan het verkennen in Morrowind

    klimmen gaat wel
     
  18. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die vorige zooi wist ik al een tijdje alleen dat klimmen nog niet.
     
  19. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Geen levitation wist ik nog niet. Overigens maakte ik zeer weinig gebruik van Levitate. Alleen als ik bergen over moest, en ik geen zin had om om te lopen.
     
  20. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik ben niet zo thuis in morrowind maar deze ga ik zeker halen. maar wat is levitation??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina