1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    nou dan heb je wat gemist..boots of blinding speed + constant effect levitate geenchant op een exquisite amulet of ring = nooit last van vijanden (behalve mijn lievelingen, de cliff racers). het enige constant effect ik nog miste was chameleon, want dat kon niet...

    levitation = vliegen
     
  2. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah boots of blinding speed, ik speel nu nog Morrowind en die dingen heb ik echt altijd bij, zo chill als je heel de map hebt discovered.
    Maar ff ontopic zal het soultrappen er ook nog steeds zijn om je items te enchanten?
     
  3. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat weet ik wel. Maar ik vond het juist leuker om over land te reizen en wezens tegen te komen om tegen te vechten. Als ik tijdens het reizen geen zin had om iets tegen te komen gebruikte ik wel een van de vele fast travel mogelijkheden.
     
  4. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 35 screens van die Russiche site AG.RU terug weten te vinden maar heeft iemand er nog meer? Ze zijn illegaal trouwens en nergens te vinden op het web dus als iemand nog meer op zijn pc heeft staan?
     
  5. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    the elder scrolls ownt de steelpan uit .

    morrowind heb ik echt gruwelijk lang gespeeld
    en oblivion word helemaal ziek
     
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, soultrappen kan nog altijd, en er zijn nu ook elven power crystals te vinden in Elven ruins. die crystals verhogen de enchantcapaciteit van je ring, amulet, kleren etc.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  7. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok, zit het dan weer zo van hoe sterker de enemy die je trapt, hoe sterker je crystal?
     
  8. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    ik neem aan dat hetzelfde systeem wordt gebruikt...hoe sterker, zeldzamer de enemy wordt, hoe groter de soulgem moet zijn..
    en die crystals zijn gewoon power-ups voor je soulgems, het zijn geen nieuwe soort soulgems
     
  9. KINKY

    KINKY Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je klimt moet je wel iets hebben om op te klimmen??? DUS kan je dan ook in bomen ofzo klimmen op gebouwen, stijle berg of over muurtjes ofzo....ik snap het effe niet meer:confused: ????
     
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn excuses. Ik had het verkeerd gelezen. In de Unofficial Oblivion FAQ staat bij de 'no list' climbing vermeldt. Wat betekent dat klimmen er dus niet in zit.

    Waarom staat bij de no-list trouwens 'dual-wielding'? Het was toch allang bekend dat dit wel kon? In de faq staat een beetje verder zelfs dat je geen stealthmoves kan doen wanneer je aan het dual-wielden bent...
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  11. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik meen juist ook ergens ooit eens gelezen te hebben dat dual-wielding niet erin zou zitten.

    Maar we zullen zien. Het is best mogelijk dat er hier en daar foutieve informatie wordt opgepikt. In positieve, danwel in negatieve zin.
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    "As the magical barrier weakens, portals to the planes of Oblivion will open, and you can venture in those alternate dimensions to try and find the heir or perhaps attempt to get some Daedric loot? The choice is yours! This is a completly open ended game. You can even try and find the lost Dwemer race."

    Dit is het punt waarop Jagrum Bagarn en de dwarves worden geconnecteerd met het verhaal van Oblivion. Ik hoop dat dat niet zomaar een gok is van de thread starter, maar dat we werkelijk kunnen ontdekken wat er nu eigenlijk met hun is gebeurt. Ingame npc's in Morrowind zeiden dat ze naar een andere realm zijn verdwenen, misschien is een Oblivion plane de locate, wie weet...
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  13. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik moet eerlijk bekennen dat dat een van de weinige quests is in Morrowind die ik nog niet heb gedaan. En aangezien m'n xbox kapot is, kan ik hem voorlopig ook niet doen. Maar nu wil ik zeker voordat ik Oblivion ga spelen (waar ik overigens ook nog een xbox360 voor nodig heb), die quest gedaan hebben.

    Bedankt voor weer een mooi feitje of speculatie Chil. :p
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de main quest gedaan hebt, dan weet je toch al het antwoord...en alles staat nog es vermeldt in die manuscripts/boeken

    EDIT: check die unofficial FAQ voor speculaties over wie de heir zal zijn. er zit 1 bij dat zegt dat de bastaardzoon van king helseth (tribunal expansion) de heir wordt en dat hij zogezegd afgezonderd leefde omdat hij achtervolgd werd door bounty hunters vanuit Mournhold...deze bastaard zou zich verscholen hebben in Cyrodiil.
    In het begin van chapter 4 worden beide zonen van de emperor vermoord en in de training van het main character wordt de emperor een kopje kleiner gemaakt.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    jammer dat de game weer uitgesteld is tot 2e kwartaal
     
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar bij de vorige bekendmaking van de cijfers hadden ze Oblivion ook al genoteerd voor het tweede kwartaal...waarom denk je anders dat bijna alle websites hem in maart/april zagen uitkomen. Er is eigenlijk niets veranderd. Alleen dat hij nu ook in mei/juni/juli zou kunnen uitkomen...
     
  17. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah Dwemer, :p daar heb ik nog een hoop boeken over lopen doorspitten, vraag me af hoeveel boeken er deze keer wel niet in zitten..
     
  18. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    400 in totaal, 150 nieuwe, maar of Bethesda bij boeken ook notes en brieven rekent...dat weet niemand.
     
  19. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    24 maart is toch gewoon 1e kwartaal?
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn financiƫle kwartalen. Het 2de financiƫle kwartaal van TakeTwo begint in februari en eindigt in juli. Hoogstwaarschijnlijk komt de game nu in plaats van in april in mei/juni uit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina