1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://files.filefront.com/QuickCompletionMorrowindavi/;4581896;;/fileinfo.html

Eergisteren ergens een link gevonden naar een filmpje waarin een gast in 7 minuten Morrowind uitspeelt (main quest). Ik had al een idee hoe je het kon doen voor ik de video bekeek... je moet dus snel lopen naar de locatie van de falling wizard om die scrolls of icarus te kunnen gebruiken...niet zo moeilijk wat hij doet, maar hij heeft wel snelle reacties.
    Ik kon de link niet terugvinden, dus ik heb hem ff snel geupload naar Filefront...hopelijk heb jullie geen wachttijd :/
    Let wel, dit is enkel boeiend voor degene die morrowind hebben gespeeld:)

2. Nielsje_8

Nielsje_8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn twee filmpjes hiervan, beide spelen Morrowind op een andere manier heel snel uit (eentje in 7 minuten en eentje in 14 minuten).
    Orginele filmpjes zijn hier te vinden:
    http://speeddemosarchive.com/Morrowind.html

3. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee joh discussie's moeten kunnen het is tenslotte een forum

4. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de site waar ik die video haalde, maar ik had geen tweede zien staan..
    Overigens vet filmpje.

5. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Man lachen om die game zo snel uit te spelen. Ik ga hetzelf ook uns proberen, gwoon voor de lol.

6. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    waneer komt deze game trouwens uit??

7. Victor

Victor Guest

28 APRIL!

Hoe vaak heeft CHiL dat al wel niet gezegd?

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Té, btw ik wist niet dat jij deze thread volgde Victor.

9. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog steeds niet uitgekeken op de filmpjes van IGN
    En dan wel de high quality he :)
    Ik had eerst nog goede hoop dat hij met de launch van de 360 zou komen.
    Helaas mocht het niet zo zijn. Maar ik wil hem in april toch echt wel in mijn
    handjes hebben anders word ik helemaal gek.

/offtopic
    Een dieper fantasy verhaal dan die van middle earth bestaat er niet.
    Dat gaat allemaal vele malen dieper dan "The elder scrolls"
    Als je alleen al de silmarillion, nagelaten vertellingen en The lord of the rings
    leest is dat al overduidelijk. Natuurlijk is er nog veel meer, maar als je alleen die
    5 boeken leest is het al overduidelijk. Ik zal hieronder een paar links plaatsen
    waaruit het toch wel duidelijk zal worden.

Een complete site met uitleg over schrijven, uitspraak en grammatica
    van Tengwar, de elfen taal van middle earth (even simpel gezegd)
    http://at.mansbjorkman.net/

korte vragendraad op thefellowship.nl forum
    the fellowship

10. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Zo net ff deze heel thread doorgelezen 8) (deel2) En ik moet zeggen dat ik er ook heel erg zin in heb. Ik heb op dit moment nog steeds een beetje moeite met Morrowind. Maar dat komt onder andere door de vele teksten die je moet lezen. De boeken vind ik wel leuk om te lezen maar al die teksten van npc's wordt ik moe van :9 Hoe zit dat in Oblivion? Als je daar een vraag stelt krijg je dan tekst of echt alles uitgelegd wat ik natuurlijk hoop. Dat zou heel vet zijn. (en fijner) _O_

11. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alles is gesproken dialoog, maar er is altijd ondertiteling. Als je sneller kan lezen dan de NPC's kunnen praten kun je altijd met 'A' verderskippen. I.p.v een dialoogvenster kijk je nu recht in de ogen van de NPC in real time. Als je al over een bepaald onderwerp hebt gesproken, dan staat dit onderwerp in het grijs.

12. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Damn dat is relax zeg _O_ Want ik vond dat bij morrowind zo vermoeiend. Mooi krijg ik denk ik ook meer zin om de boeken te lezen in de game. En worden denk ik de queste iets duidelijker omdat ik de teksten niet skip :+

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zolang het combat-systeem nu maar in orde is, dan vind ik het allemaal best, ik vond die namelijk wel zo bagger in Morrowind, vreselijk, je had totaal niet het gevoel dat je uberhaupt de vijand raakte, vreselijk slecht en 0,0% fun.

14. Victor

Victor Guest

Doe ik al zo'n beetje vanaf het begin. ;) Ik wist niet eens dat jij het ook volgt. 8)

En je vond de animaties wél goed?

15. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Staat in Gameinformer (gelezen op ElderScrolls forums)

"You can punch the Blades in the back of the head, helping the emperor so they wont do anything.(at least the first time)"

"You compete with others to become a member of the theives guild(in ather words, you and fellow members go after the same object...its on a first come first serve basis.)"

"Bars and inns can be found on ships and according to gameinformers experience after a rest was pirated and they strode out onto the ships maindeck to help(took place in Vilverin) end of presentation."

"Various weapons and spells can be hot keyed to the d-pad"

"An enemy's strength will scale to your level"

Dat competen met andere dieven in de thieves guild missies klinkt alleszins veelbelovend.
    Ook heb ik hier en daar quotes gelezen uit andere magazines en blijkbaar zijn er nu een stuk minder missies, maar is er meer variatie en kun je op vele verschillende manieren iedere missie voltooien.

Laatst bewerkt: 15 jan 2006
  16. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me afvraag is tot hoever kan je je character customizen?

17. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met talloze sliders kun je je gezicht aanpassen. Download de demo van FaceGen om zelf alles even uit te testen.

- 10 rassen.

- 10 standaardklassen of je maakt zelf je klasse die bestaat uit 7 major skills en 15 minor skills.
    Combat skills, Magic skills en Stealth skills.

- Tenslotte kies je 1 van de 10 birthsigns.

Laatst bewerkt: 15 jan 2006
  18. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    In oblivion moet je nu toch zelf blocken? Of doet hij dat nog steeds automatisch net als in Morrowind? Ik vond dat namenlijk niks aan in Morrowind. Volgens mij is het nu zo dat je gewoon zelf kan blocken met schild of zwaard zelfs. Maar ik weet niet zeker :9

19. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan zelf blocken met de linker trigger, maar het aantal damage dat je absorbeert wordt nog altijd bepaald door je 'Block' skill. Je kan met eender wat je in je handen hebt blocken, dus niet alleen met een schild, maar ook met een zwaard of met je blote handen.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Is dit niet alleen maar voor de pc:confused: ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina