1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de basissoftware voor character generation in de game, pc en xbox...
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Gaaf, maar hopelijk heb je ook haar in Oblivion:) .
     
  3. KINKY

    KINKY Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag, op dit moment zit iedereen te praten in andere forums over de preview van 'game informer', maar heeft iemand van jullie de scans ervan??? Omdat in geen enkele forum de scans zie en ik zit ze nu al een uur te zoeke maar kan ze neit vinden......?????:confused: ;)
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou ,nee.
     
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    [​IMG]

    Voorkantje :9 Maar bedoelde je die? Die is al best oud :{ Mercenaries staat er nog boven.

    Ow en hier stonden nog wat screens die ik niet eerder gezien had.

    http://www.fragland.net/news.php?page=1&id=9972

    Vooral die 2 nieuwe screens van die straatjes vind ik geweldig :)
     
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    http://img3.imageshack.us/my.php?image=oblivion13wg9pu.jpg

    http://img3.imageshack.us/my.php?image=oblivion28fc9gc.jpg

    http://img3.imageshack.us/img3/4900/oblivion32vo5gs.jpg

    http://img3.imageshack.us/my.php?image=oblivion46ba9ll.jpg

    Het panorama op de laatste scan ziet er echt FANTASTISCH uit, dat is het bewijs dat de draw distance daadwerkelijk 20x verbeterd is t.o.v. Morrowind. Ik moet eerlijk toegeven, het is al 10 jaar dat ik game, en ik ben nog nooit zo enthousiast geweest over een game, deze gaat me een jaar bezighouden.

    EDIT: die fragland screens zijn echt oud.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2006
  7. KINKY

    KINKY Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0

    Heel chill van je dat je ze op het internet gezet hebt....alleen ik kan ze niet openen???:'-( Misschien dat als jij ze wel kan openen dat je ze gewoon op de forum kan zetten???:p Zal chill zijn chill;)

    LAAT MAAR HET LUKT AL!*)
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2006
  8. KINKY

    KINKY Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
     
  9. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Heb ik iets gemist? Welke preview bedoel je? Link?
     
  10. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    is er al meer duidelijkheid over de release datum ik heb er niet veel meer over gehoord :confused: ...en wie vind dat deze game slechter dan final fantasy omdat oblivion niet online kan ( is gewoon een vraagje? ) _0/
     
  11. KINKY

    KINKY Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    ALs je nou een paar posten naar boven kijkt zie je 4 links, allevier uit het blad Gameinformer....;)
     
  12. KINKY

    KINKY Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikke niet.....vind online maar klote...sowieso hou ik niet van de combat uit de final fantasy series

    Nog steeds geen nieuws over release date....waarschijnlijk in Nederland ergens eind april....ik hoop 20 maart net zoals in de VS....maar dat zal wel niet:'-(
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2006
  13. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7


    Ik vind uhm zeker niet slechter. Omdat somige games gewoon niet online hoefen. (GTA) Vanwege de meesterlijke single player game. En als ze nu ineens wel op multiplayer zou gaan richten zou waarschijnlijk de single player ook minder uitgebreid.
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Final Fantasy online zuigt zwaar op de consoles..alleen op de PC valt hij nog mee, maarja, dan speel je gewoon World of Warcraft.
    En de 2 games zijn niet te vergelijken...turn-based tegenover real-time, open-ended gameplay tegenover afgesloten omgevingen. FF fanboys zullen zeggen dat het verhaal van FF altijd al beter is geweest, alleen vergeten ze dat de delen telkens aparte verhalen zijn en dat de sfeer alleen maar gecreëerd wordt door de FMV filmpjes, voor de rest is FF het niet waard om vergeleken te worden met Elder Scrolls...
     
  15. Nielsje_8

    Nielsje_8 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat we het hebben over FFXI (aangezien er over online werd gesproken) maar deze heb ik niet gespeeld... Ben inderdaad voor WoW gegaan, en nu moet ik zeggen dat dat totaal niet Morrowind te vergelijken is. Alhoewel ik WoW leuker vond dan Morrowind (srry... don't flame me, I can't help it...;))
    En als je het over de "oude" Final Fantasies hebt... Tja, dan ga ik ook weer voor de oude final fantasy's...

    Note 1: Ik vind dit soort vergelijkingen overigens echt heel onbenullig, aangezien elk spel dat genoemd is totaal anders is en dus totaal niet te vergelijken valt... Zelfde als GTA en Forza vergelijken omdat je in beide spellen in auto's kunt rijden... beetje onzinnig toch?
    Note 2: Ook vind ik dit soort vergelijkingen dom, omdat alle genoemde spellen me erg hebben vermaakt, en daar gaat het toch uiteindelijk om?
     
  16. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt ik ben het helemaal met je eens ...veel mensen roepen dat ff veel beter is maar het is niet zo:cool: ( je legde het goed uit c h i l )
     
  17. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad goed uitgelegd Chil, ben het ook met je eens. Ik hou persoonlijk heel veel van spellen waar je na het 'uitspelen' van een spel, gewoon nog verder kan spelen en veel nieuwe dingen doen. Drm ben ik ook zo lang bezig geweest met Morrowind, zelfs toen ik dacht dat ik bijna alles had gedaan, was er nog genoeg wat ik kon doen.
     
  18. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    precies dat had ik nou bij pirates of the carribean op de xbox ;) _0/
     
  19. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Die heb ik nooit kunnen uitspelen. Op een gegeven moment moest ik zo'n vent ergens ophalen. Nergens te vinden. Bleek dat hij door een bug niet was verschenen.
     
  20. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooit gespeeld, was dat dan een rpg als The Elder Scrolls? Pff nog vier maanden wachten...ondertussen ben ik aan het proberen om Morrowind net zo snel uitspelen als die kerels op het internet...voor in 10 minuten is me nog niet gelukt...:{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina