1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik denk ook dat dit niet de echte Oblivion faceplate is. Het is waarschijnlijk door een fan gemaakt. Maar ik vind hem wel mooi!
     
  2. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Over die construction kit.

    Paar weken terug had ik ergens een site gevonden van iemand die met behulp van die construction kit de hele provincie Morrowind aan het namaken was. Dus niet alleen Vvardenfell, maar ook het vaste land. En dus ook steden in bouwstijlen van de 2 houses die niet op Vvardenfell gevestigd zijn.
     
  3. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Summerset Isle is al eens nagemaakt geweest, weliswaar van mindere kwaliteit dan Vvardenfell. Die audioinplugs, bodymods, sparring grounds, nieuwe huisjes, de kleinere mods dus, zijn wel handig vind ik. (ik had vroeger de PC versie). Ook is er een Giant mod waarbij je draken, dinosaurussen op het vaste land kan vinden...
     
  4. Lt Lemmens

    Lt Lemmens A Dutch Ghost

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is echt een game die ik zeker weten wel ga halen als ie een beetje lekker speelt ;)

    maar ik ben wel bang dat ik m ga vergelijken met andere games zoals de nieuwe Fable
     
  5. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je doen, deze is toch beter:)
     
  6. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt er staat niet veel meer op dan dat oblivion......
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Je ziet niet eens, wat erop staat.
    Is het een bebloede hand?

    In elk geval is het geen juweeltje om op je Xbox 360 te plaatsen.
     
  8. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt Fable en TES amper vergelijken. Het zijn twee totaal verschillende games. Fable 2 komt waarschijnlijk ook pas een stuk later uit. Dus je kunt er weinig over zeggen. Als je hem wil vergelijken met Fable 1, dan zul je zien dat je VEEL meer vrijheid hebt.
     
  9. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    met fable ben meer bezig om op te groeien en een kant te kiezen en dat is bij oblivion niet het geval je krieert je eigen hero :+ en dan kan het avontuur begiinen ( als ik dat 20 min weer terug zie dan krijg ik er weer zin in8) )
     
  10. Lt Lemmens

    Lt Lemmens A Dutch Ghost

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    jah dat gedeelt lijkt me idd ook wel vet een eigen hero maken ;)
    ik hoop alleen dat er niet ze veel van die vage beesten en monster in zitten
    ik vindt dat namelijk een beetje een afknapper, verder ik koop m sowieso want hij lijkt me heel vet hij ziet er mooi uit en zow kan ik nog ff doorgaan met goeie dingen zeggen,

    nu is de vraag wanneer komt ie precies uit???
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Da's idd nog altijd een grote vraag, en eigenlijk weet niemand dat.
    Nog altijd afwachten dus.

    Ook ik hoop dat het niet bij teveel wazige monsters en beesten blijft. Gewoon wel vette monsters zoals we al op screenshots zien, zijn gaaf.
    Maar daar moet het ook bij blijven.
    Geen beesten met 5 armen en 3 ogen. Maar dat is nooit geweest en zal ook niet gebeuren lijkt mij als ik logisch na denk.
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Vele creatures komen rechtstreeks uit Morrowind.
    Het is al bevestigd dat in Oblivion ook ratten terug zijn, alleen zijn ze deze keer nog groter. Schapen, vogels (nee, gelukkig niet de cliffracer, maar gewone kleine vogels), vlinders, kippen maar ook een hond (die je overigens een naam kan geven en officieel je huisdier kan zijn) en andere echte dieren zitten er nu ook in. Een beetje jammer allemaal, want Oblivion is nu eenmaal een fantasiewereld, dus als je een kip en een dremora naast elkaar ziet staan...dat gaat nogal in tegen de epische sfeer die er heerst.

    Volgens Bethesda is de release officieel nog altijd 'Early 2006', maar co-uitgever TakeTwo heeft al verschillende keren 24 maart 2006 als releasedate opgegeven...wie weet.

    Mystery, het is inderdaad zo dat Bethesda nogal sober is in de creatie van creatures, maar de land dreugh heeft wel 4 'poten'.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2006
  13. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik hoorde dat er geen cliff racers in het spel zouden komen, was ik enorm opgelucht, man wat waren die beeste irritant. Ik werd echt gek van ze. Nog grotere ratten? Ik vond ze al gigantisch in Morrowind. Over dat er meer normale dieren in komen, vind ik niet zo heel erg, ik zie wel hoe dat uitpakt.
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit toch geen levitation in de game, dus waarom zouden er vliegende beesten moeten zijn.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Jammer? Ik vind het juist sfeer verhogend. Ik stoor mijzelf er altijd aan als alleen jij, human NPC's en monster NPC's in de wereld bestaan. Net of alle andere zaken er niet toe doen?! Het is net of de wereld alleen maar bestaat om jou experience te kunnen verlenen. Wat een onzin, als ik in een bos loop wil ik vlinders en herten zien. En laat op de boerderij aub nog wat kippen en schapen rondwandelen. Dus van mijn part mogen ze nog veel meer van dit soort beesten erin gooien, want dat maakt het spel alleen maar levensechter. Dan voelt het tenminste nog als een echte wereld aan ipv een Diablo II simulatie.

    Zifnap
     
  16. Lt Lemmens

    Lt Lemmens A Dutch Ghost

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    dat lijkt me wel gaaf jah
    allemaal van die beesten, vooral je eigen hond das wel leuk verzonnen,
    jah dat er veel echt bestaande dieren in voorkomen maakt de game een heel stuk leuker ;)
     
  17. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind echt bestaande beesten ook een pluspunt, want dan lijkt het imo meer op een wereld uit een ver verleden, die echt heeft bestaan maar nooit in de geschiedensboeken terecht is gekomen
     
  18. KINKY

    KINKY Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    POST AAN CHILL.....Misschien beetje late vraag, maar hoe kwam je zo snel aan die preview scans....Leer mij a.u.b.:confused: wil het graag weten....*)
     
  19. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    als je een hond je huisdier kan zijn kan je hem dan ook roepen met behulp van een headset? lijkt me wel lache.
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu en dan de ElderScrolls forums bekijken.

    Nee, maar je kan hem wel bevelen dat hij je moet volgen of dat hij moet blijven staan. Radiant AI helpt hierbij ook, als je eten op de grond legt, dan gaat hij automatisch als hij honger heeft het stukje vlees opeten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina