1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. KINKY

KINKY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk nergens tot nu toe....

3. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    I know maar dit is wat in t topic stond en had geen zin eigenwijs te doen:+

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je in Oblivion eigenlijk eten?
    Zoals in fable?
    En kun je op een paard rijden en een hond meenemen tegelijk?
    En is het ook mogelijk om manschappen mee te nemen?
    Ook zoals in fable of slaven zoals in Morrowind?
    @ChilL ik kan nergens die video vinden helaas. Ik wil hem graag zien.

5. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, in Oblivion hoef je niet te eten, en volgens mij in Fable toch ook niet? Je kunt trouwens ook geen hond bezitten. Verder zijn er wel een aantal gevechten met meerdere NPC, maar volgens mij kun je niemand inhuren ofso..

6. KINKY

KINKY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel een hond bezitte;)

7. Stealthforce

Stealthforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja kan wel eten, ja kan rendier slachten en eten( en je kan eventuel gerecht maken met paddestoelen, zie filmpje demo demonstratie 2 op gametrailers.com

8. Ceastro13

Ceastro13 Momochi ZaBuZa

Leuk Bevonden:
    0
    miss is dese vraag al gesteld maar toch ga ik em vragen:p kan je hond aanvallen en moet hij ook eten?

9. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alle ingrediënten die je in het spel kan vinden kun je met behulp van de skill Alchemy met 4 instrumenten mixen zodat je een eigen potion bekomt. Ieder ingrediënt bezit 1-4 effecten, en het aantal effecten dat getoond worden bij de beschrijving van het ingrediënt hangt af van je Alchemy skill. Je hoeft niet te eten om te overleven, maar als de effecten van het ingrediënt in je voordeel spelen, eet je het gewoon op of mix je het om potions te bekomen.

Je kan inderdaad een hond hebben als huisdier hebben en hem een naam geven.

In de vele quests zul je soms samen met collega's van je guild vechten, en ik ben ervan overtuigd dat je mercenaries zal kunnen inhuren als protection.

Een rat of een ander dier zal je misschien als pack rat kunnen gebruiken om het gewicht te delen...zo kan de pack rat in Tribunal tot 100 kg (denk ik) dragen.

@Ceastro: Je hond kan eten. Als de radiant AI van de hond ingrediënten die op de grond liggen detecteert, dan zal hij er naartoe rennen en het opeten. (download 'chapter 5' van de E3 demo op IGN)

Laatst bewerkt: 27 jan 2006
  10. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Vetjes Chil. Maar weet je al wat je met de hond allemaal kan?
    En hetzelfde met het paard. Kan je hond bijv. je helpen om een creature of mens af te leiden?

11. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hond: We weten niet eens of een huisdier overal met je mee kan reizen of niet. Maar ik neem aan, dat als hij kan meereizen dan zal hij voorwerpen voor je dragen en zal hij vijanden kunnen aanvallen of je tenminste kunnen beschermen.

Paard: Er zitten 5 rassen in het spel en ze dienen uitsluitend als vervoermiddel. Je kan er niet mee in de steden, de paarden gaan automatisch naar een stal en je kunt ze komen ophalen nadat je de stad hebt verlaten. Vechten vanop je paard kan niet, als vijanden aanvallen moet je eerst afstappen of je kan gewoon vluchten.

12. KINKY

KINKY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat hij het filmpje niet gewoon op camera heeft gezet en geupload.

Check scan 33, ik had nooit gedacht dat de drawdistance zo groot was. Stel je dat panorama voor met een zonsondergang.
    Het water in scan 38 ziet er erg indrukwekkend uit.
    Scans 42-46 zijn van de stad Cheydinhal, let vooral op de bergen op de achtergrond.
    De land Dreugh en Minotaur zien er ook goed uit.

Laatst bewerkt: 27 jan 2006
  14. KINKY

KINKY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de scans niet helemaal afgekekn alleen de eerste 10 omdat ik ze te veel onthullend vond....straks heb ik de game en weet ik alles al....dat was waar ze op andere forums ook voor waarschuwde maar ze zagen er zeker indrukwekkend uit....en dat oblivion mooi word staat al vast:D :9

15. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Wow wat een toffe screens. Ik kan geen genoeg krijgen van die mooie natuur. Ongelofelijk, wat duurt wachten toch soms zo lang...

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, dude check scan 135 hoe die gast eruit ziet joh. Zo elfs.
    Ik maak gelijk een character die ik Legolas noem. Als ik hem heb...

edit: verdorie dat filmpje moet toch ergens te vinden zijn op internet?

edit 2:
    [​IMG]The Elder Scrolls 4: Oblivion (Collector's Edition)

Platform: Xbox360
    Genre: Role playing
    Ontwikkelaar: Take 2
    Adviesprijs: € 74,99
    GC Shop Prijs: € 60,50

--------------------------------------------------------------------------------
    In The Elder Scrolls IV: Oblivion brengt Bethesda de populaire Elder Scrolls franchise naar de volgende generatie consoles. Het werk begon na een succesvolle launch op de Xbox en op de PC van Morrowind. In deze fantasiewereld van 25 vierkante kilometer zul je wederom de held spelen in een groots verhaal. Je zult spelen in de hoofdprovincie van de wereld Tamriel, genaamd Cyrodiil. Je wordt al snel opgezadeld met de taak om de verborgen troonopvolger te zoeken die de lege troon van het land moet opvullen. De vorige Keizer is namelijk vermoord door een onbekende huurmoordenaar en daarmee speelt zich een ramp af in de wereld van Cyrodiil. Op het moment dat de troon onbezet is, gaan de poorten naar Oblivion open. Oblivion is de plaats waar al het slechte en alle demonen die niet thuishoren op Tamriel huizen. Zoals je begrijpt pakken deze demonen de kans om een nieuwe wereld te verpesten en beginnen de vredige dorpjes van Cyrodiil aan te vallen.

Deze Collector's Edition bevat o.a:

Een bonus DVD met de making of.

Eenpocket guide met o.a een kaart en informatie over het gebied.

Replica geld.

Let op, dit is de Collectors Edition; de normale editie vindt u hier!

Verwacht rond: 24/03/2006
    Verwachtte levertijd: 1-2 werkdagen (indicatie)

BIJ DE GCSHOP!

Laatst bewerkt: 28 jan 2006
  17. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga de collectors edition zeker kopen, zo'n fan ben ik wel. Die bonus DVD lijkt me egt heel tof.

18. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Idd en replica geld? sounds nice...
    En zo duur is ie niet via GCshop.

19. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet niet zo ver zoeken...

'replica geld' = Septim

Heb de duitse video gevonden.

Lage videokwaliteit, maargoed...de combat animaties zijn wel 10x vloeiender en de geluidseffecten zijn veel beter dan in Morrowind, wow.

/Mod posts ff samengevoegd

Laatst bewerkt: 28 jan 2006
  20. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    De poppetjes lopen een beetje onecht niet dat dat wat uitmaakt maar zie je ook geen levensbalk van je tegenstander? Verder erg mooi filmpje. Eindelijk weer eens een filmpje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina