Wow, dude check scan 135 hoe die gast eruit ziet joh. Zo elfs.
Ik maak gelijk een character die ik Legolas noem. Als ik hem heb...
edit: verdorie dat filmpje moet toch ergens te vinden zijn op internet?
edit 2:
The Elder Scrolls 4: Oblivion (Collector's Edition)
Platform: Xbox360
Genre: Role playing
Ontwikkelaar: Take 2
Adviesprijs: € 74,99
GC Shop Prijs: € 60,50
--------------------------------------------------------------------------------
In The Elder Scrolls IV: Oblivion brengt Bethesda de populaire Elder Scrolls franchise naar de volgende generatie consoles. Het werk begon na een succesvolle launch op de Xbox en op de PC van Morrowind. In deze fantasiewereld van 25 vierkante kilometer zul je wederom de held spelen in een groots verhaal. Je zult spelen in de hoofdprovincie van de wereld Tamriel, genaamd Cyrodiil. Je wordt al snel opgezadeld met de taak om de verborgen troonopvolger te zoeken die de lege troon van het land moet opvullen. De vorige Keizer is namelijk vermoord door een onbekende huurmoordenaar en daarmee speelt zich een ramp af in de wereld van Cyrodiil. Op het moment dat de troon onbezet is, gaan de poorten naar Oblivion open. Oblivion is de plaats waar al het slechte en alle demonen die niet thuishoren op Tamriel huizen. Zoals je begrijpt pakken deze demonen de kans om een nieuwe wereld te verpesten en beginnen de vredige dorpjes van Cyrodiil aan te vallen.
Deze Collector's Edition bevat o.a:
Een bonus DVD met de making of.
Eenpocket guide met o.a een kaart en informatie over het gebied.
Replica geld.
Let op, dit is de Collectors Edition; de normale editie vindt u hier!
Verwacht rond: 24/03/2006
Verwachtte levertijd: 1-2 werkdagen (indicatie)
BIJ DE GCSHOP!
Laatst bewerkt: 28 jan 2006