De health bar van je tegenstander is de kleine groene curve net naast je reticule. Als je naar de E3 demo kijkt in hoge kwaliteit zie je die bar van groen naar rood veranderen en verkleinen.
Érg cool filmpje. Die arena in het begin lijkt me ook leuk om in te vechten enzo. Eindelijk ook het gevecht met die gast in dat gouden armor fatsoenlijk gezien. Ziet er vloeiend en mooi uit. Ik kan ook al niet meer wachten.
echt vet! vooral als hij daar op die heuvel/berg staat en verteld dat je naar alles wat je ziet toe kan lopen, en dat je echt ontzettend ver kan kijken. laatst zag ik ook een filmpje met veel pop-up erin..(vooral bomen) is dit gefixt in de uiteindelijke versie?
Dat is de demo van november...pop-up en level of detail zijn 1 van de redenen waarom Bethesda de game had uitgesteld. We mogen al blij zijn dat in deze game geen goedkope fog of war gaat zitten zoals in Morrowind.
Gewoon een verheerlijkende term dat gebruikt wordt voor de mist dat je tegenkomt in grote games...ipv dat de game de complete omgeving in 1 keer inlaadt, gebeurt het geleidelijk...in Morrowind kon je in de PC versie de draw distance omhoog schroeven zodat je tot honderden meters ver kon zien, maar op de xbox kon je maar 20-30 meter ver zien.
Tof filmpje.. ziet er steeds maar leuker en aantrekkelijker uit.. Kan niet wachten op deze game.. maar het lopen van de poppetjes zag er wel af en toe wat raar uit, zoals eerder gezegd..
Hmm...en oblivion = een soort hel? Lijkt me niet echt, maar het is wel een grappig plaatje. Goed voorbeeld van Fog of war zijn bijna alle RTS games. In Advanced wars heb je ook nog een hele tutorial over fog of war.
Chil bedoelde eigenlijk iets anders met Fog Of War. En ja Oblivion is de hel van Cyrodil, en na de mq zullen de poorten sluiten en kun je er niet meer inkomen.
Dat van Oblivion weet ik wel. Maar in het echt is het ook gewoon een woord voor hel ofzow. En omdat het bij een kerk staat is dat misschien een beetje apart. Vaak denken extreem katholieke mensen zo door. Zo mocht doom 3 eerst ook niet uitkomen of zoiets. Marja, doet er niet echt toe. Oh...en ik snap dat Chil met fog of war waarschijnlijk de kleine drawdistance bedoeld. [toch? ] Maar door die spellen krijg je wel een goed beeld van de term "fog of war". Hmm. Zo volg je 2 delen zonder één post te maken en zo heb je er in één dag 3.
De betekenis van het woord 'Oblivion' heeft helemaal niks met de hel te maken. Oblivion is engels voor 'de vergetelheid' of 'de oneindigheid'.
Vandaar de "ofzo" in de vorige post en de "?" in de post daarvoor. Ik wist niet precies wat het was. Het is een foute vergelijking [hel en de vergetelheid], maar toch geen héle rare? Nouja, vergeet dat verhaal van die kerk e.d. dan maar.
Ik weet niet wat ik van het spel moet denke kben aant w8 voor reviews, ma de afbeeldingen zijn als sjiek
*kleine spoiler* Was aan het zoeken naar de backwards compatibility list van de 360 en kwam de Oblivion achievements tegen. Zo zal je bij 'major plot points' een achievement unlocken, er zijn al 2 situaties in de main quest gekent waarop je een achievement unlockt: - Speel de underground training uit. (cel => vrijlating) - Sluit de eerste poort naar Oblivion. Ook wanneer je gepromoveerd wordt naar een hogere rank in 1 van de vele side factions zul je achievements unlocken. Je kunt niet elke faction uitspelen met 1 karakter, dus je zal verschillende keren moeten het spel uitspelen om alle achievements te unlocken.
Ja, intussen hebben alle grote sites de game getest, en in al hun previews schrijven ze over de training, de vrijlating, etc.