1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Klinkt weer erg goed.. vooral dat ze die npc's dommer hebben gemaakt.. haha... kunnen ze t niet winnen ofzo ;) is natuurlijk wel beter.. anders leg je ff wat van je spullen neer en het is weg ook :p

Laatst bewerkt: 29 jan 2006
  2. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=226118

In de nieuwe PC Gameplay (Belgisch) staat een preview van Oblivion met de info dat iedereen al wist, maar er staat toch iets raars in. Tijdens de underground training krijg je van de emperor de 'amulet of kings' en die moet je geven aan de grandmaster van de Blades in Cyrodiil, Jauffre. Dat wisten we al, maar de threadstarter zegt dat Jauffre je doorverwijst naar een zeker 'Martin' in Kvatch. Kvatch is helemaal vernield door de Deadra en volgens mij is Martin ontvoert. Deze Martin is dus een kanshebber voor de titel 'heir' (opvolger van Uriel Septim). Als je het mij vraagt, rare naam voor een prins...

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Zow heb ook de Limited Edition besteld bij GCShop! Nu nog ff afwachten en dan kan de echte next gen beginnen :D

4. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even julie hulp nodig!

Ik zoek namelijk de nieuwste 2 previews van de xbox360magazine hier de link naar die magazine: http://xboxworldmagazine.blogspot.com/

En de scans van de nieuwe duitse PC-gamer. Ik hoop dat julie me hierbij kunnen helpen!

5. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Duitse PC gamer? Ik vind niet eens een duitse PC gamer via google...als je de scans en de video van het PC games TV programma wil, kijk dan op de vorige pagina.
    En het zou me verwonderen als een klein magazine als xbox360world exclusieve info zou krijgen hoor...laat staan exlusieve screenshots. Op de cover staat "played, rated, blown away"...hoezo rated? Ze hebben een build gespeeld die een paar maanden oud is.

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik kijk morgen wel of de nieuwe xbox360world magazine al in de winkels ligt. Als dat zo is, moet ik dan een paar scans posten?

7. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Dat zou wel fijn zijn :) zeker als er iets interessants in staat

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal ook heel aardig zijn.

9. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp me niet verkeerd want er was gezegd dat er 4 nieuwe screens in dat magazine stonden!

En wat betreft de pc-gamer (duitse versie) word pc games! Met een S genoemd, wat dus mijn fout is. Maar samen zijn er wel 7 nieuwe screens.

En de video? DIe heb ik al op dvd staan. O ja Als iemand die scans heeft of als iemand ze wil opzoeken? Graag! Want ik kan ze nergens vinden.|:-

10. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een klein vraagje ( meshien slaat het nergens op maarja )

KUN JE WAPENS ZELF MAKEN :) ik weet niet of dat kan of moet je ze allemaal kopen in een shop

11. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weapons craften heeft Bethesda eruit gehaald, vraag me niet waarom, maar het zit niet meer in Oblivion...misschien omdat het niet zo'n succes had in de modcommunity van Morrowind.
    Wapens zul je dus moeten stelen, zoeken of gewoon kopen.
    Overigens heb ik op de officiële fora gelezen dat soft shadowing eveneens eruit gehaald is door Bethesda...hopelijk heeft dit niet zo'n grote impact op de graphics.

12. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    En waarom dat?
    Is dit officieel bevestigt? Is dit niet misschien alleen bij de PC versie zo?
    Beetje vreemd dat ze dat op het laatste moment weghalen. Hopen dat het idd geen sporen achterlaat.

13. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff een vraagje. Tijdens het kijken van die 6 Chapters, die te downloaden zijn op de site van The Elder Scrolls, hoorde ik die gast van Bethesda vaak wat zeggen over NPC's dat die een totaal eigen leven hebben en dat je ze overal kunt vinden in Tamriel.

Noem me dom, n00b, onwetend maar ik weet echt niet wat NPC's zijn ! :confused:

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Non Player Characters.
    Oftewel, computer gestuurde personages. :)

15. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Aha ok dan thanks. Die NPC's moeten heel intelligent worden dan als ik het zo allemaal zie.

16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    EDIT: Laat maar, ik leer lezen moet

17. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Doet dat Pimmy:+

Hier een van de langste interviews over oblivion.
    Met heel veel sappige interessante info. Die we deels al wisten maar ja.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Heb hem al wel eens gelezen maar ik begrijp 1 ding niet! Als je een object tegen iemand aan gooit krijgt die geen damage. Maar ze hebben er wel vallen ingestopt zoals boomstammen die je op een vijand kan laten vallen, maar dat heeft dan toch helemaal geen nut?

Edit:
    Of waren het rotsblokken?

Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  19. Berseker

Berseker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die doen wel damage maar "gewone" objecten zoals appels niet

20. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    In het volgende nummer van de PU komt ook een stuk in over oblivion, dat wordt weer smullen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina