The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Weet ik, maar waarom kunnen ze het dan niet gewoon zo maken dat die appels(als ze wel heel erg hard gegooid worden!) ook damage doen?

2. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    zo blijf je natuurlijk bezig met een game, er kan nog wel van alles aangepast worden en dit is waarschijnlijk 1 van de minst belangrijke

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet die appel dan wel met een rotvaart van 200 km/h+ tegen iemand zn neus aansmijten wil je dat het aanzienlijk pijn doet :) Ik denk dat als je een appel met al je kracht gooit dat je er dan hooguit een blauwe plek aan overhoud.

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je een appel naar iemand zn kop gooien als je hem ook gewoon aan hem kunt geven. (een giftige dan.. zie interview op xbox.com)

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Omdat ze dan niet dood gaan ;)

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tuurlijk wel, van een giftige appel kan je toch wel dood of ben ik dom?:D

7. Crooze

Crooze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet van die retorische vragen stellen! :D

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Maar van een appel tegen je hoofd ga je niet dood, dus ja je bent dom :+

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Giftige appel _0/ !

Die appel was maar een voorbeeld, als het goed is kan je ook met meubels en lijken slingeren dus ik vind het wel een beetje zonde dat je niet iemand kan killen met Telekinesis :eek: .

10. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt wel items met de linker trigger vastnemen maar of je ze kan gooien...? Dat grabben is gemaakt puur om het verplaatsen van items makkelijker te maken. Telekinesis is net hetzelfde, alleen mag je ver van het item af staan. Oftewel lijd ik aan demensie...want ik heb gelezen dat items geen damage doen, maar of je ze kan gooien, dat heb ik nog niet gelezen...

11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel ergens gelezen dat je items kunt gooien.
    Volgens mij hier ergens.
    edit: niet helemaal maarre er staat ook andere interessante informatie bij.
    VB wat ik nog niet wist:
    En dit vind ik wel een beetje jammer:
    edit 2 je kunt ook een leeftijd kiezen voor je character op het begin? :eek:
    Koelie, zo ziet ie er dan jammergenoeg wel de rest van de game uit.

Laatst bewerkt: 1 feb 2006
  12. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Mha, ik vind het niet zo heel jammer, want als ik in een epische grote wereld speel vol met gevaren en avonturen en wil ik niet winkelier worden:+ .

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zit er ook zoiets in als een grot waarin je allemaal Gnomes,trollen ofzo ziet? Dat je met een mijn karretje door de grot heen kan?

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel.8)
    Dat heb ik altijd bij RPG's, ik wil dan me niet alleen met de mainquest bezighouden maar ik wil ook gewoon gezellig wat rondkutten.
    BTW hier de creatures in de game:
    Schaapjes!!!

edit: (ik lijk wel zo'n edit hoer:p)
    @da master
    Dit spel is toch een beetje op de historie gebasseerd. Maar wat vroeger voordat het wiel werd uitgevonden. Ik weet niet of ze in die tijd al wisten wat een wiel was. Maar bekijk de faq die ik net poste. Staat een hele hoop nuttige informatie in. Eindelijk een beetje geordend.

edit3: het antwoord op de items gooien vraag.

15. Lt Lemmens

Lt Lemmens A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de game gistere gepreordert bij een winkel in Nijmegen
    en als alles goed verloopt (wat meestal ook is) dan krijg ik m op 24 maart

16. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey, ik heb morrowind nog nooit gespeeld of gezien maar is het niet handiger voor mij om eerst morrowind te spelen en dan pas oblivion. of zijn het 2 aparte spellen

17. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn 2 aparte spellen. En ik weet niet of je al een 360 hebt?
    Maar anders zou ik eerst Oblivion kopen. Als je die gespeeld hebt en m leuk vind denk ik dat je snel op zoek gaat naar Morrowind.

18. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan maar niet in Morrowind komen. Ik speel hem nu op de pc maar ik snap echt niet hoe je moet vechten. Ik pakte per ongeluk iets van de tafel bij iemand in huis en toen werd ik voor dief uitgemaakt en aangevallen maar terugvechten :confused:....het leek wel of ik niets raakte...ik zwiepte alle kanten op m'n bijl.

19. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel investeren in een winkel zodat de verkoper over een groter kapitaal beschikt, waardoor je voorwerpen van grotere waarde er aan kan verkopen.

@Timmeh, de creatures list dat je hiervoor hebt gepost is maar een klein gedeelte hoor...in Morrowind alleen al zaten schat ik meer dan 50 soorten, en het is allang bekend dat in Oblivion er nog verschillen zijn binnen de soorten zelf, zo zijn er mannelijke en vrouwelijke herten, kleine en grotere, etc.

@V-loop, combat, stealth en magic hangt af van je skills, wat heb je als major/minor skills gekozen? Als je gewoon een class hebt genomen ipv een custom te hebben samengesteld, kun je dan even naar je menu gaan en ons vertellen wat je major/minor skills zijn? Lees eerst even de handleiding zodat je tenminste weet wat de verschillende skills inhouden.

20. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las volgens mij op de frontpage dat het totale gebied van Oblivion 24 vierkande km bedekt.

Ik snap niet hoe ik dit moet omrekenen, want ik geloof niet dat het echt 24 vierkante kilometer op schaal bedoelen ??

Hoe moet ik me dit voorstellen ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina