The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    In Fable viel dat stelen me nogal tegen, om 1 of andere reden kwamen de guards of de bewoners er altijd achter en dan kon ik weer gaan rennen voor mn leven :+ Dus khoop dat dat met oblivion wat beter is.

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Er zitten geen banks in de game. Waar moet je dan al je zwaarden,armor,kleding en potions laten die je hebt gevonden? Kan je die hoop in je broekzak meenemen? 8):+

Ook lijkt mij het vet dat je eerst op avontuur gaat en later in de avond je stealth pak aantrekt en eens wat gaat inbreken..:)

3. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eum, overal waar je je items achterlaat zullen ze blijven liggen, of dit nu binnen of buiten is. Er zijn manden, houten kisten, kratten, verschillende soorten kasten, kleerkasten, noem maar op...dat geldt echt voor alles in Elder Scrolls werelden, alles wat logisch lijkt zit erin...glazen, bekers, bestek, lampen...als je een item ergens wil neerleggen, leg het dan gewoon neer...het is niet zoals in Fable waar je geen interactieve omgeving hebt en de wereld ook nog eens is afgebakent. Doe gewoon wat je wilt.
    En hoe hoger je strenght attribute hoe meer kg je kan meedragen..

4. Lt Lemmens

Lt Lemmens A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    maar kan je ook net als in (raar voorbeeld) Star Wars Kotor 2 iedereen die je dood hebt gemaakt ook alles van hem stelen???

bijv: je maakt iemand dood en die heeft een super mooi zwaard en harnas kan je die dan ook stelen???

5. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als je op 'A' drukt zal je in een venster komen waarbij je alle items/kleren ziet dat hij in zijn bezit heeft en je kan ze meenemen. Nu met Havok zal je de lijken kunnen verplaatsen. Je kan het lijk ook verwijderen of het lijk reanimeren met een nieuwe spell. De nu weer levende NPC is een ghost en dus doorschijnend. Hij is volledig onder je controle en zal je overal volgen en je verdedigen. Of je hem daarna nog eens kan reanimeren is nog niet bekend...maar het lijkt me logisch dat dat mogelijk zal zijn.

Laatst bewerkt: 2 feb 2006
  6. Lt Lemmens

Lt Lemmens A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Meen je dat nou serieus??? dus je maakt m af en dan tover je m gewoon weer levend en dan vecht de vrolijke vriend gewoon mee aan jouw zijde??
    das wel cool heb je dadelijk zow zwaar groot leger aan je reet hangen ;) :D

maar die zwaarden en harnassen kan je gewoon jatten van iedereen die je dood??? of bij sommige mensen???

hej maar hoe weet je al die info???

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Jep, je kan de harnassen van iedereen jatten :cool: . En C H I L komt aan al die info door regelmatig TES forum te bezoeken.

www.theelderscrolls.com

8. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat dit systeem volledig is overgenomen uit Morrowind, alleen is alles verbetert/uitgebreider. Alles wat over Oblivion bekend is, werd al eerder behandeld in thread 1 en 2...de game is nogal uitgebreid en alles is al zoveel keren uitgelegd geweest...lees de threads door of klik hier.

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een vraagje, is het waar dat dit spel grafisch op xbox 360 er bijna identiek gaat uitzien als op pc? Dat zou ik toch echt heeel spijtig en heeel raar vinden. Xbox 360 moet nu gewoon veel mooiere beelden kunnen tonen, en er werkt voor de xbox 360 versie een ander team aan(of ben ik mis?), dus waarom zou het er identiek uitzien???

10. Lt Lemmens

Lt Lemmens A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    @ Chil: bedankt voor de info, ik zal de andere threads s ff lezen ;) :D

@ Avhaha: bedankt ik ga zow s ff op de officiele site kijken ;)

11. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bethesda raadt de 360 versie aan omdat die iets vlotter loopt. Ik heb er alleszins heel weinig over gelezen maar ik herinner me dat ze in een interview zeiden dat als je kon kiezen tussen de PC en 360 versie, je de 360 versie moet halen. Onlangs heeft Bethesda nog soft shadowing eruit gehaald, maar dat is voor beide versies.
    KLIK hier voor de PC requirements. Als je een goede PC hebt dan zou ik alleen al voor die CS direct de PC versie kopen.

12. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    In het fan interview 3
    stond toch duidelijk dat dat er niet is uitgehaald.
    En dat soft shadowing nog gewoon is ingebleven.
    (of ben ik nou gek ;))

Verder heb ik ook gelezen dat de 360 versie er net
    zo mooi uit ziet als de pc versie met alle graphics volop.
    Maar om alles volop te zetten heb je wel een hele zware PC
    nodig. Dus voor degenen die dat niet hebben. Neem de 360 versie.
    Heb je wel een zware pc en ook een 360, maar dan niet met een hdtv.
    Ga voor de PC versie.

13. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Niet alle mensen met een pc hebben ook een xbox 360... of andersom....
    On topic: Ik ben benieuwd of mijn vrienden ( die hem voor de pc gaan kopen) het wel fatsoenlijk kunnen spelen, want je hebt er idd een zware pc voor nodig.

14. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    softshadowing is er echt uit,(ook pas een week geledem bekend gemaakt).maar het gaat alleen over de schaduw van objecten en niet over de schaduws van de personages die zitten er gewoon nog in.

15. KINKY

KINKY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dat is klote ja, als je kijkt naar de e3 film, en een paar plaatjes uit de deutsche film, dan zie je gelijk het verschil, en ik moet zeggen dat het drastisch is in een negatieve vorm dan. Echt zonde, je zou toch zegge dat de xbox 360 meer dan genoeg kracht daarvoor zou moeten hebbben:'-(

16. Ceastro13

Ceastro13 Momochi ZaBuZa

Leuk Bevonden:
    0
    wat gaat iedereen eigenlijk worden ik weet al wat ik word een WOOD ELF:D de beste bowman in het hele spel

Laatst bewerkt: 4 feb 2006
  17. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde als mijn Morrowind character:

Breton, Spellsword...met als 7 major skills: Conjuration, Long Blade, Medium Armor, Blunt Weapon, Destruction, Alteration en Acrobatics.
    Veel magic skills, omdat die het snelste stijgen en een breton omdat hij het meest gebalanceerd is, weinig zwaktes.

18. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet nog niet wat ik ga doen. Ik heb nl verschillende characters uitgebreid gespeeld, dus ik zie nog wel. De eerste paar dagen kijk ik toch even rond hoe alles gaat in TES4 en daarna maak ik pas een 'definitief' character.

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja. Ik heb er ook zin in. Maar ik denk dat ik voor een mens ga. Die ziet er gewoon het vetst uit. Van Elfen en die zooi zoals Argonians moet ik niet zoveel hebben.
    En ik ga natuurlijk eerst ook een beetje rond kijken, en dan merk ik misschien dat ik een mens helemaal niet zo leuk vindt.

Voor alle geinterreseerden, hier is een pagina van IGN waarin alle informatie staat die vrijgegeven is.

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb vanochtend wat filmjes bekeken en ben erg onder de indruk van het spel.
    Ziet er echt heel goed uit.
    Ook de NPC's werken perfect zo te zien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina