1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt Lemmens

Lt Lemmens A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfe idee als jij ik heb die vorige games namelijk nog nooit gespeeld dus eerst speel ik idd ook ff als mens wie weet bevalt t en wie weet niet nou dan begin ik gewoon overnieuw en speel met een andere caracter ;)

maar we zien wel het lijkt me sowieso echt een gave game ;) :D

2. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan nóóit kiezen bij zulke dingen. Ik heb nooit zin om meerdere chars aan te maken, maar wil wel alles hebben geprobeerd. Het beste is dus idd om een geballanseerd race te pakken. Toch denk ik dan weer dat andere ook erg cool kunnen zijn. Ik ben echt slecht in zulke dingen. Nord lijkt me wel leuk, maar als ik het zo lees zullen ze wat minde magic skills hebben? Gelukkig heb ik nog een tijdje om erover na te denken.|:-

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat probleem ik heb ook vaak! Daarom vind ik Fable juist zo leuk, je begint altijd hetzelfde maar vervolgens kan je toch nog alle kanten uit. Bij Jade Empire kon je gewoon kiezen, wat niet zo moeilijk is maar bij bijvoorbeeld KOTOR wist ik het nooit zo goed. En nu hier ook nog verschillende rassen zijn!_O_

4. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je zelf een klasse samensteld dan kun je eender welke skill aan eender welk character toekennen. Skill progression hangt af van een attribute. Bv. Light Armor hangt vast aan de attribute Agility (behendigheid). Een Nord heeft standaard een lage Agility attribute, maar heeft standaard wel een hoge Strenght attribute, waardoor hij in het begin van de game erg goed zal kunnen omspringen met een zwaard (de skills 'long blade' en 'short blade' van in Morrowind zijn in Oblivion samengesmolten naar de skill 'blade').
    De attributes kun je niet veranderen in het begin van de game, want ieder character heeft dezelfde, maar natuurlijk verschillen de niveau's. (een bosmer heeft bv hogere agility dan een imperial)
    Het is niet onmogelijk, maar het zal in het begin moeilijk zijn om met een Nord, Orc, Bosmer, Imperial en Khajit degelijk magic te gebruiken.

Laatst bewerkt: 4 feb 2006
  5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hoe heet de wereld nou eigenlijk waarin dit deel van The Elder Scrolls zich afspeelt. Het is in ieder geval niet Oblivion, want je gaat een werelddeel niet naar het einde van de wereld en de komst van hel noemen! :+

6. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik ga sowieso voor de dark elf, ziet er vet uit en hij is goed in magic en in combat. In morrowind had ik ook een dark elf en echt super relaxt goed in magic en hele hoge strenght en longblade skill.

7. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cyrodiil

Lore: The Imperial Library

De thuishaven van de Imperials (ras), met in het midden van de provincie de imperial city.

Oblivion is de hel van Tamriel (werelddeel), een andere dimensie dus.

8. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    sommige armor is ECHT te gruwelijk.

ECHT.

zelfs mithril.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ga beginnen als Human en later maak ik er nog een paar, ik zie wel!;)

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Klas op de TES fora dat er ook een eenhoorn (unicorn) in oblivion zit en dat dan ook gelijk de enige in heel het spel is. Kan iemand hier meer over vertellen?

11. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die eenhoorn hoort bij een side quest en je zal haar niet kunnen berijden, en er zit inderdaad maar 1 eenhoorn in de game.

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Kan je zelf bepalen wat je ermee doet?

13. Berseker

Berseker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zag ergens in een magazine dat je de unicorn wel kon berijden, ik weet aleen niet meer welk magazine ( volgens mij game informer)

14. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Het speelt zich af in de imperiel city betekent dat dat er voornamelijk Imperials zullen rondrenne? want in Morrowind waren het voornamelijk Dark Elfs en alle armors stonden hun toch wel het beste. en wat ik op de screenshots zien zien de armors er dit maal het coolst uit op mensen (vind vooral dat grijze armor (een van de eerste mensen met armor screenshots) cool

15. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet nog niet wat ik neem ik heb nog nooit elder scrolls gespeeld dus gaat eerst ff kijke. maar het word cker niet zo'n vreemd beest, ziet er egt niet uit.
    en ff vraagje, ik las op xbox.com dat je het gezicht van je character zelf kan vormen, weet iemand hoe uitgebreid dit is?

16. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vvardenfell is de thuishaven van de dunmer (dark elves), maar daar stond het niet vol van dunmer, dus ik naam aan dat in Cyrodiil er niet overdreven veel Imperials rondlopen. Ieder ras zal goed vertegenwoordigd worden.

KLIK

Download de facegen software. Dat is een demo van de software dat Bethesda gebruikt.

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik denk dat ik een imperial maak met blade en alchemy zeker en dan doe ik er waarschijnlijk er ook nog block en een paar magic skills. Maar ik twijfel welke armot skill ik moet nemen! Als je twijfelt, dan is medium toch het beste? Ik raad alchemy aan iedereen aan want je kan er veel geld mee verdienen en je kan er potions mee maken waardoor je bijna onverslaanbaar wordt!

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik maak een thief, light armor zodat hij behendig en snel wordt + goede boogschutting skill :cool:

19. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    heeft iemand messchien die link nog waarin alles staat wat er definitief wel en niet in zit?

edit: en zullen lijken verteren/opgegeten worden door wilde dieren enzo? want in morrowind bleven ze gewoon liggen het maakte niet uit hoelang ze er lagen. het lijkt mij wel vet als je een lijk steeds verder verteerd ziet worden tot uiteindelijk alleen maar botten.

Laatst bewerkt: 5 feb 2006
  20. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naar beneden scrollen tot je aan 'Yes list' komt

Nee.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina