1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook nog nooit gespeeld ik weet ook verder niet wat ik ga worden ik denk dat ik ze allemaal wel ga proberen. En heeft iemand een plaatje van een ork, lijkt me ook wel vet om me te spelen.

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Orks zijn lelijk en groot (grote ongeveer 2 meter?) en minder lelijk dan orcs bijvoorbeeld uit Lord of the Rings. Lijken wel beetje op Uruk-Hai

Maar Chil, je moet toegeven dat het meeste armor he stoerst stond op dark elfs (behalve nordic dan en ebony) en dat zij toch wel het meest waren vertegenwoordigd (niet meer dan alle andere rassen bij elkaar maar wel meer dan elk ras apart)

is er btw weer Glass armor? (iemand al screenshot van?)

3. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik nooit echt op gelet, misschien omdat ik nooit met een Dark Elf heb gespeeld.

Glass armor zit in de game, maar er is geen screenshot van.
    Op de volgende scan staat wel een kleine screen met daarop een glass claymore en een land dreugh.

Laatst bewerkt: 5 feb 2006
  4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Cool, Je kan je Paard armor geven en er zijn Hoods/Hooded Robes,Je kan paarden stelen maar als je ze niet meer gebruikt komen ze weer bij de eigenaar terecht.

Misschien:
    Breaking Down Doors (Using your sword to open a door)
    Chains, Flails and Whips
    Clocks (In-game item clocks that indicate what time it is in the game world)
    Dragons (LOL, I don’t ‘think’ so, but it has been hinted at)
    Levitation
    Mercenaries (NPC’s you can hire for assistance in combat)
    Naming of Pets
    Realistic clothing movement*
    Sinking in Water (Of objects and/or yourself when overweight)

Ziet er wel cool uit die lijst. ;) Natuurlijk is er meer, klik maar op de link die C H i L ergens hierboven heeft gegeven.

5. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er vergeten bij te zeggen dat die lijst niet up2date is.
    Levitation zit er niet meer in.

Wat je onder draken mag verstaan is dat 1 van de Deadra Princes op een draak gelijkt. Hij is een afstammeling van het slangenvolk Tsaesci uit Akaviri.

En 'Whips' heb ik nog niets over gelezen, het lijkt me onwaarschijnlijk dat dat er inzit. Het past gewoon niet in de Elder Scrolls wereld.

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Whips lijken me wel cool maar weet jij misschien wat Levitation betekent? :)

7. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een spell om te kunnen vliegen/zweven.

8. Ceastro13

Ceastro13 Momochi ZaBuZa

Leuk Bevonden:
    0
    dan raad ik je aan om een wood elf te worden hun zijn de beste boogschutters uit het spel;)

9. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Wat zijn "Whips" dan eigenlijk ?

10. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In het begin wel ja, maar als je een ander character neemt zal je gewoon iets langer moeten trainen totdat je zo goed bent als de wood elf. Het verschil zit er hem in dat de Wood Elf standaard bij character creation voor de skill die vasthangen aan zijn goed vaardigheiden (agility, speed, etc.) extra hoge skillpunten heeft (bv. khajit => boogschieten: 15 , wood elf => boogschieten: 30).
    Als je dus extra hard traint met je khajit kun je beter worden in boogschieten dan de wood elf.

@Dragonmaster: whip = zweep.

Laatst bewerkt: 6 feb 2006
  11. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe gaat dat trainen in zn werk? Klas al dat je skills omhoog gaan tijdens battles maar kan je ook gewoon een boompje pakken of gaan jagen oid? :)

12. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je magic wilt trainen, bv de skill Alteration en je hebt een spell 'cast on self' (dat effect heeft op je character) dan kun je gewoon die spell blijven casten en zal je skill omhoog gaan.
    Maar om de skill 'blade' omhoog te krijgen moet je werkelijk iets of iemand raken met je zwaard, dus je kan niet zomaar in het rond liggen slaan zodat je skill omhoog gaat. Als je deze skill wilt trainen maar toch geen damage wil oplopen, roep dan met de skill 'conjuration' creatures op en hak erop los. Ze zullen niet direct terugslaan, omdat ze normaal gezien aan je zijde vechten.
    Dit is natuurlijk voor de stathoertjes onder ons...als je gewoon op jacht gaat gaan je skills ook omhoog, maar het is pas als je op 1 skill concentreert dat hij echt snel omhoog zal gaan. Geen nood, je kan dus gewoon overal trainen.

13. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    kun je ook potions of wapens en andere dingen zelf maken ....of is het dat je alle moe stelen 8)... en is daar ook een level voor crafting lvl ofsow :)

14. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met de 4 Alchemy tools en de nodige ingrediënten kun je zelf je potions maken, het is redelijk uitgebreid.

Crafting zit er jammergenoeg niet meer in, dus je zal je wapens zelf niet meer kunnen repareren.

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Potions wel, wapens was eruit gehaald volgens mij. C H I L zal het wel uitgebreider kunnen vertellen.:cool:

16. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    @ chil ...weet je ook toevallig de reden wrom het eruit is gehaald( crafting ):confused: want ik vind dat dat bij z'n er wel bij hoort...... maarja is niet anders|:- ( meschien duwen ze wel iets anders leuks voor in de plaats:cool:

17. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    als er in Oblivion weer trainers zijn, kan je daar je skills ook omhoog krijgen tegen een kleine vergoeding (wordt hoger naarmate je skill hoger wordt)

18. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje: ik zag in een filmpje dat je ook 3rd person kan spele is dit mogelijk tijdens heel het spel of alleen (bv) tijdens het vechten
    danku

19. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan altijd van perspectief veranderen, behalve tijdens een gesprek.

20. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    das mooi 1st person lijk me bij een rpg nie zo fijn

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina