1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    5 major skills. En 5 minor skills.
    (of heb je het over Oblivion en is dat hierin veranderd?)
     
  2. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik had het over Oblivion..7 major skills en de rest is minor. Met de minor kun je niet levelen zoals in Morrowind.
     
  3. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    weird... maar is wel leuk zo´n nieuw skillsysteem...
     
  4. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de vorige morrowind nooit gespeeld maar het lijkt me echt geweldig zo'n uitgebreid systeem, gewoon onbeperkt zelf kiezen :)
     
  5. Victor

    Victor Guest

    Ah, dat is goed nieuws. Ik zat altijd mijn skills in te voeren en had er soms wel 4 over. :{ Mooi dus dat het zo zal gaan, gaat veel makkelijker. ;)
     
  6. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Zo veel anders is het niet. Bij Morrowind had je 5 major en 5 minor skills. Die 10 skills tezamen bepaalden het levellen.
    De rest waren de zogenaamde misc. skills.

    Nu heb je dus in plaats van 10 skills om te levellen, 7 skills. Maar daar staat tegenover dat een aantal van de oude skills bij elkaar zijn gepakt in 1.
     
  7. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hier nog lol aan beleven.. ik heb nog maar 1x morrowind gespeeld; dat was een kleine 10 minuten. Als ik een xbox 360 haal én deze game, dan gaat dat nog grappig worden in 't begin want ik snap er dan echt geen hol van:p Maarja van wat ik nu hoor lkkr uitgebreid enzo en k volg vooral niet al te veel de games, anders worden mijn verwachtingen te hoog.
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik herken mezelf hier ook in ;). Maar ik ben wel erg benieuwd geworden door al die positieve reacties. Toch wacht ik nog ff op een uitgebreide review denk ik O-)
     
  9. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Let wel. Al die positieve reacties komen van mensen die ook positief waren over Morrowind. En de meningen over Morrowind zijn op z'n zachts gezegt 'nogal verdeeld'.
    Er is niemand die gemiddeld over Morrowind dacht. Er zijn daarin maar 3 groepen.

    1. Personen die Morrowind geweldig vonden (hier hoor ik bij)
    2. Personen die Morrowind uitermate slecht vonden.
    3. Personen die Morrowind niet gespeeld hebben.

    Kans is denk ik zeer aanwezig dat het bij Oblivion uiteindelijk niet veel anders zal zijn als dat het bij Morrowind was.
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    I see. Maar wat ik er nu van gelezen heb lijkt me heel boeiend in elk geval. Ik denk dat ik em wel ga halen. Mocht ik uiteindelijk toch bij de 2e groep horen die je beschrijft, dan is er altijd nog de X-bazar. :+
     
  11. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik hoor bij groep 2, maar ik heb het spel geen eerlijke kans gegeven. Ik heb het tien minuten gespeeld en toen had ik 3 mensen vermoord en was ik verdwaald. Fuck off met die grote gebieden 8)

    Ik weet zeker dat als ik er na een paar uur echt in zat dat ik het gaaf had gevonden.
     
  12. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    1 = de mensen met veel vrije tijd en doorzettingsvermogen
    2 = de mensen met een druk leven en geen doorzettingsvermogen
    3 = de mensen die niet goed hebben opgelet bij de release en hierdoor een geweldige game hebben gemist.
     
  13. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Die redenering komt bij dan weer zo over alsof mensen die Morrowind hebben gespeeld dagen achter elkaar het spel gespeeld hebben. Ik zat note bene in m'n eindexamen jaar toen ik het spel van de Sint kreeg.

    Hoewel het dat over doorzettingsvermogen wel klopt.
     
  14. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je heb er toch veel tijd vrij voor moeten maken.
    Een dag heeft 24 uren weet je.
     
  15. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    wow, als je dan nog geslaagd bent vind ik dat erg knap van je ;)
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Haha, examenjaar hoeft niet per se moeilijk te zijn, dus dan kunnen wat dagen wel aan Morrowind besteed worden.
    Morrowind is volgens mij niet zo erg als World Of Warcraft, waarbij het geen dagen maar maanden zijn, dan wordt het examenjaar wat lastiger. :+
    Weet nog steeds niet of ik de Xbox360 bij launch koop.
    Heb de laatste tijd niet veel tijd om te gamen en heb nog wat games voor PS2 en Xbox liggen die ik eigenlijk eerst nog eens wil uitspelen.
    En als ik de 360 heb en verslonden ben aan Oblivion, dan gaat dat niet lang goed, aangezien mn nachtrust er dan onder gaat lijden en die heb ik hard nodig. :D
    Maarja, kijk nog wel even.
     
  17. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    haha.. wie heeft er nou slaap nodig..
    ik denk zelf dat veel mensen die morrowind niet zo leuk vonden afknapten op de graphics en de bugs.. voor de rest zat het spel al goed in elkaar.. sommige mensen houden gewoon niet van lang wandelen en dingen bekijken maar meer van instant action..
     
  18. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet van mezelf dat ik geen doorzettingsvermogen echt heb. maar morrowind speelde ik toen tot me kist;).
     
  19. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    die gek in jouw sig is echt n mafkees
    ot: k heb morrowind nooit gespeeld maar zijn die spellen van elder scrolls echt zo goed dan?
     
  20. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Zoals ik zal zei: Die meningen verschillen zeer.

    De spellen uit de elder scrolls serie zijn uniek in z'n soort.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina