Allemaal reacties op filmpje gepost door chil hierboven:
egt mazzel als je voor zo'n bedrijf werkt, mag je de game eerder spelen en daar moet je dan een mooi boek van maken. Sommige banen zijn gewoon te relaxed
Ik citeer ff die gast van dit filmpje:
You've got a billion different kind of characters you can create
We're in the final stages of tweening, testing and tuning, you know, playing the game, balacing it, polishing it up...
We're looking at launch, simultanius (hoe schrijf je dat?) as possible, worldwide
Wat me nog opviel is dat je cursor veranderd en niet hetzelfde blijft, zoals in deeltje 3.
Bij dit filmpje zag je hele vette lichteffecten toen hij vuurballen door een dungeon heen schoot. Je kan nu ook als je je magic activeert gewoon met je blote vuisten slaan, tenminste dat ging erg snel achter elkaar. De dungeon zag er hier ook erg vet uit en je ziet dat er ook verschillende 'stijlen' dungeons zijn. Deze was namelijk met zand en had veel oranje accenten terwijl een dungeon bij een eerder gepost filmpje voornamelijk van steen was gemaakt en veel groene accenten had.
Bij dit filmpje was ook erg veel interessanten info:
- Er zit een stats-scherm in waarop je kunt zien wat je bounty is, hoe hoog je fame is, level of infomy (?), hoeveel dagen je in de bak hebt gezeten, hoeveel dingen je hebt gejat, hoeveel dagen gespeeld.
- Je kunt alle 4 guilds( thieves, mages, darkbrother, fighters ) joinen en aan het einde komen maar soms komen ze in conflict.
- Niet aangepast aan casual gamer, want er werden veel xbox-games van deeltje 3 verkocht
- Je weet wat je moet doen in de main-quest, indicator bij een map
- Lijst met quests
- Wereld is groter en je kan nog steeds de wildernis in
- Als je ergens geweest bent, kan je fast travel gebruiken, zodat je niet steeds hetzelfde hoeft te lopen.
- Geen Mark en Recall spells, amuletten
- 40 monstergroepen
- als je beter wordt, kom je sterkere tegenstanders tegen
- winkels gaan dicht, guards patroeileren op paarden
- meer consequenties als je iemand dood
- elke stad heeft een huis om te kopen
- je kan ergens heen gaan om decoraties te kopen voor je huis
- NPC vechten en denken, monsters vechten alleen (stormen op je af)
- Er zijn glass, mithril, steel, iron (onder andere) wapens + honderden speciale wapens + eindeloos veel mogelijkheden dmv enchanting
- je kunt gif maken met alchemy waarmee je je zwaard kunt vergiftigen en dat effect komt dan op de gast die je met je zwaard slaat
- eerst maak je je gezicht, met honderden verschillende sliders, dan speel je 40 min en probeer je verschillende soorten wapens, magic, armor , pas op het laatst customize je skills en als je het gebouw wilt verlaten wordt er nog aan je gevraagd of je dit alles echt wilt.
- veel gameplay elementen bij vampieren en het is makkelijker het geheim te houden.
- sommige dingen worden unlocked als je een bep. skill op een bep. level hebt
- duurt lang voordat al je skills 100% zijn
- je kunt wedden in de arena
- je kunt investeren in winkels
- zodra je merchantile skill hoger wordt, kun je van meer mensen iets kopen
- NPC zullen jouw ervaring niet te erg te beïnvloeden dat ze je zak bijvoorbeeld rollen, omdat dit tot veel irritatie zou lijden en er veel zou moeten worden uitgelegd. Bijv. uw zwaart is gestolen!!!
- 6-8 vijanden in 1x op je scherm, er zijn wel grotere gevechten, maar dan kan er bijvoorbeeld 50 meter verderop een andere gast met 4 vijanden aan het vechten zijn
- grote battles aan het einde van de main-quest (ook op andere momenten)
- soms metgezellen (ook in mainquest) maar vooral gefocust op jijzelf
- framerate is 30 (fps) overal
- een paar keer per maand downloadable content, zoals horse armor en holidays.
- daedric armor is er
- geen plannen voor personal created downloadable content
verder vond die gast de nieuwe xbox erg krachtig en was M$ erg behulpzaam en had goede service
Laatst bewerkt: 22 okt 2005