1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the_xbox_men

the_xbox_men xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook vechten op dat paard btw? lijkt me wel vet om allemaal gasies om te hakken terwijl je met je paard erlangs scheert

2. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het paard dient als transportmiddel. Als je vijanden tegenkomt en je wil vechten moet je eerst afstappen, je kan dus niet vanop je paard slaan of magic casten.

Laatst bewerkt: 20 feb 2006
  3. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    opzich wel logisch natuurlijk dat je eerst van je paard moet

t is geen kameo of 1 of andere helden film

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik vind het geen probleem dat het niet mogelijk is hoor.
    Maar toch vind ik dat dat geen goede argumenten zijn, aangezien je in het echt, best wel in staat bent om met je zwaard iemand op de grond neer te meppen vanaf je paard :).

Echter hebben ze er dus voor gekozen om dit niet in het spel te verwerken, waar ik geen bezwaar tegen heb hoor. :)

5. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het zou wel leuk zijn!..:+

6. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    of je zou b.v alleen pijlenboog vanaf je paard kunnen gebruiken dat is meer dan logisch toch:)...maarja het makt niks uit ( het is een transport middel en geen gevechtspaard;) )

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je kan in Oblivion ook vampier worden.
    Dit gebeurd door dat je gebeten word, maar wat zijn de gevolgen van een vampier zijn?

Zie je er anders uit?
    Is er echte vampier kleding, bestaand uit zwarte lange mantels en hoge kragen?
    Kan je als vampier ook nieuwe skills of magie leren?

8. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    een paar pagina's trug daar is er alles over te vinden

Laatst bewerkt: 20 feb 2006
  9. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten geen capes à la Darth Vader in de game, en voor de rest van je vragen moet je even de vorige pagina's lezen.

10. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Zou niet de shadow kiezen. Dat 1 keer per dag zestig seconden onzichtbaar is het niet waard om daar je birthsign aan weg te geven.

Waarom: onzichtbaarheid spells (in Morrowind dan) zijn redelijk makkelijk te verkijgen (op scrolls bijvoorbeeld) en het is dus zonde om dan het hele spel vast te zitten aan zo iets nutteloos omdat je de scrolls toch snel kan kopen. en onzichtbaarheid (als het hetzelfde is als in Morrowind) is bijna compleet nutteloos. In morrowind was je namelijk alleen onzichtbaar als je liep of stilstond. Zodra je iets pakte/sloeg werd je zichtbaar. De spell waar je wel dingen mee kon pakken was chameleon in Morrowind (denk dat in Oblivion het effect hetzelfde is) --> ding is dus compleet nutteloos aangezien je beter een ander sign kan nemen. Heel veel signs lijken fantastisch maar stellen niks voor.

Sign dat ik altijd nam (was altijd warrior of thief, geen mage) was de Atronach:
    Ability: (Wombburn) - Spell Absorption 50 points
    Fortify Maximum Magicka 2.0x I
    Stunted Magicka

Laatste is eigenlijk negatief --> kan mana (magicka) niet terug krijgen door te rusten maar zelf heb ik weinig gerust in Morrowind. Spel absortion zorgt dat de helft van de magische aanvallen op je worden omgezet in eigen mana (dus verwond je ook niet) en middelste zorgt dat je meer mana hebt. Ik vond het altijd een super sign.

11. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die HDD s dat een tv of hardeschijf?

12. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij doet lekker makkelijk! Weet je wel wat een zwaard uit de mideleeuwen weegde? je ziet het veel in films maar vanaf een paard iemand neersteken? Nee dat doe je niet met een zwaar zwaard!!!

13. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb het ook over een licht zwaard :+ .

Zoals ik al aangaf, heb ik er geen problemen mee hoor :). Maar toch kan ik je verzekeren dat het mogelijk is, om op je paard, iemand voor zijn kop te slaan met een zwaard.

Maar ze hebben ervoor gekozen om het niet te doen, dus oké :). Ook best.
    Als je over zwaarden van vanuit de middeleeuwen gaat praten, die ook onderhand 2 meter groot waren.

Dan......
    Heb je idd gelijk.

14. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok,,, wat jij wil maar is een HDD nou de HD tv of de hardeschijf?

15. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Harde schijf...

16. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mooi,,, die heb ik dus wel,,, PREMIUM!!!! HAHAAAAA!! maar Oblivion is nu over een week 3 weken van ons verwijderd! IK kan bijna niet meer wachten op die game.

17. gebbetje

gebbetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ik was al niet blij met de manier van vechten in Morrowind en nu blijkt dat dat vrijwel onverandert is. Ik weet niet of anderen dat ook irritant vonden? Je weet wel dat rare houterige gedoe. Oftewel het superspel (want dat zou het kunnen zijn) wordt daardoor (alweer) om zeep geholpen. Ik las dat de AI een stuk verbetert moet zijn waardoor je bijvoorbeeld een heel dorp achter je aan kan krijgen. Kijk dat lijkt zooo cool, maja dan kan je weer je vechtkunsten niet fatsoenlijk uitoefenen grrrrrrrrrr. Dit is mijn mening hoor, dus........ Maar het lijkt me verstandig om eerst een demo te spelen of ff bij je spellenboer het uitproberen. Ik heb een aantal filmpjes bekeken (volgens mij ign) waarin iemand uitlegt wat er allemaal in de game zit enzow. Dan zie je hem ook vechten en dan zie je echt duidelijk dat het vechten weer hetzelfde houterige gedoe is. Volgens mij kun je maar drie bewegingen maken, hakken met je zwaard, blocken met je zwaard en blocken met een schild. De enige hoop die ik nog heb is dat ze het nog gaan aanpassen (of al hebben aangepast, ik weet namelijk niet hoe oud die filmpjes zijn). Ik koop hem iig pas als ik 'm ergens goed heb gespeeldt.

18. KINKY

KINKY Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Vechten is juist wel verandert. HEt slaan met je zwaard gaat altijd raak als je maar goed mikt, tevens ook zo met magick. Het vechten ziet er dit keer veel indrukwekkender uit als je het mij vraagt. En dat er meer combo's moeten hoeft niet van mij, want volgens mij is het vechten al gecompliceerd genoeg met het afwisselen van blocken en slaan (timen), bovendien zijn er al wel genoeg combo's want slaan kan op verschillende manieren, laag, hoog, zijwaarts etc. En afwisselend met het gebruik van magick en pijl en boog is SUPAH Vet......maar ja dat is dan weer mijn mening;)

19. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben het wel met Kinky eens. het ziet er dit keer veel actievoller uit, je hebt niet het id dat je wat in de lucht staat te steken maar krijgt echt het gevoel dat je wat raakt.
    Het vechten word nu een beetje zoals bij condemned: kwestie van timen wanneer je moet blokken en wanneer je kan toeslaan. Daar komen nog eens de vette geluiden van klinkende zwaarden en rammelend harnas en de goede animaties bij. Dus volgens mij is het stukke beter.

moet je maar eens dit filmpje kijken, daar zie je wel goed hoe een gevecht verloopt. zowel met magic als met zwaarden.

en dan nog, dit spel draait niet alleen om vechten ;)

20. gebbetje

gebbetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ kinky
    @urty

Ik hoop dat het waar is wat jullie zeggen....Vooral dat je het gevoel krijgt om echt iets te raken zoals Urty zegt zou cool zijn. Het zou het iig verbeteren. En inderdaad is vechten natuurlijk niet alles in die game, alleen het rondlopen zou ik al te gek vinden. Het is ook niet zo dat ik het bij voorbaat al niks vind hoor, het is alleen dat gedeelte van het vechten wat ik er hetzelfde uit vond zien op die filmpjes. Maar je kunt ook in third person spelen toch? Dan zal het er ook wel ander uit zien als in first person, denk ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina