1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    wat is de exacte release date van deze game?

2. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    24 Maart als ik het goed heb.

3. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het officieel nog altijd het tweede kwartaal van 2006..

4. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
  5. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zitten die oude soundtracks er ook weer tussen die waren altijd zo mega relaxt vond ik

6. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    waarom zeg je: "ik hoop dat het waar is.." ?
    het is in deze topic al paar keer voorbij gekomen , in de e3 filmpjes hebben ze het erover enz.

hoe kom je er trouwens bij dat het nietzo zou zijn?

7. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18

Klinkt allemaal heel mooi hoor maar volgens mij is vechten nog steeds hetzelfde (drie aanvallen ligt eraan weleke kant je opdrukt als je op slaan drukt) maar is het alleen mooier gemaakt en kan je nu zelf blokken. Maar wat je zelf ook zegt. de dingen doen in Morrowind naast vechten zijn belangrijker

we gaan toch trouwens niet weer dat gezuer over release date krijgen

8. gebbetje

gebbetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou das niet zo moeilijk, de game is nog niet gereleased dus niemand weet hoe het zit. Lijkt me redelijk logisch. Ik hoop gewoon dat de dingen die gezegd zijn ook zo zullen zijn als de game in de winkels ligt.

9. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    check die interviews word gezeg dat het verbeterd is

--------------------------------------------------------

en gaat Aub niet weer lope bitche over die release date

10. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    zoveel spectaculairder zag het er nou ook niet weer uit. maar dat vechten boeit me weinig. je kan geen duizend combat moves verwachten ofz (al was het wel tof geweest a. la jedi acadamy) mij gaat het om ontdekken en de sfeer

11. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ik zet het even voor de eigenwijze mensen op een rijtje:

vechtsysteem is aangepast.
    Als je slaat is het een hit.
    Je slaat dus niet meer mis terwijl je op iemand richt en vlak voor zen neus staat.
    Je hit kan dus of raak zijn of geblokt worden.
    Je slag is alleen mis als je bijvoorbeeld te ver weg staat ofso

12. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Namens de eigenwijze mensen: tis een hele mooie verbetering dat je nu ook een hit heb als je in de buurt staat maar dan nog is het vechten crappy

13. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    dan is het schieten in call of duty ook crappy vanuit jullie standpunt

waarom? omdat als je op een vijand richt en je haalt de trekker over je dan raak schiet.

of niet sith vegeta want je maakt het er niet echt duidelijker op..

er wordt (terecht) gezeurd op het vechtsysteem uit morrowind en dan wordt verteld dat het verbeterd is en dan zeg je dat het dan nog crappy is...

leg uit waarom...

14. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Het vecht systeem uit Morrowind was om twee redenen crappy. één je had drie slagen en daarmee was het hem dan wel weer (geloof slag, houw en steek) en twee je raakte mensen soms noggeeneens als ze op je zwaard sprongen.

Het tweede is nu gelukkig opgelost met Hit of Block. maar het eerste punt is nog steeds hetzelfde als zien de wapens er iets coolers uit. Je doet slag, houw of steek en de vijand doet precies hetzelfde en de meeste spelers zullebn maar steeds een ding doen (waar hun wapen het sterkst in is. als je nou wat meer mogelijkheden hebt van slagen (verschillende hoogtes waar je op slaat of vanuit welke hoek je slaat enz --> gewoon soort zwaardgevecht ipv steek,steek,steek,steek,) dan pas is het een echte verbetering.

over dat shooter gebeuren --> tja heeft weinig nut om je gun de hele tijd te draaien het -> over het boogschieten heb je me trouwens niet gehoord en daarvergelijk ik schieten mee

15. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat verwacht je dan wel in first person? Alle moves die logisch lijken zitten in de game en in de filmpjes zie je duidelijk dat er een hele verbetering is.
    Je krijgt voor de skill 'blade' om de 10 skilllevels een skill perk waarbij je extra moves zal krijgen zoals een 180, etc...er zitten verdomme 100+ wapens in de game, denk je nou echt dat ze al die wapens + moves combinaties gaan motion capturen. Deze game is uitgebreid...in Jedi Academy staat de lightsaber centraal...jezus.

Laatst bewerkt: 21 feb 2006
  16. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ok duidelijk

thief had wel een mooi vechtsysteem vond ik!
    weleens gespeeld?

17. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    uuhhm wat dacht je van een pijlenboog is meer dan logisch dat dat kan of vind dat van nie:confused: ........

18. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het verhaal en de dingen die je kan doen overdonderen een kleine misstap als het vechtsysteem en in dit spel is dat veel beter en werkt het wel

ik zeg

case closed

next!

19. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Als je een game als diablo speel ofzo, wat volgens mij veel gamers een topgame vonden. Daar heb je met een zwaard/bijl/ander hakwerktuig 1 beweging. De arm van je mannetje ging naar beneden en je raakte misschien je tegenstander. Toch vonden/vinden veel mensen een supergame, misschien niet om het mooie/uitgebreide vechtwerk, maar wel om de gameplay, het verhaal, en alles wat om het vechten heen zit. Daar gaat het toch ook om, het vechten is een beetje verbeterd en de rest is sterk verbeterd, reken maar uit, topgame volgens mij wordt dit.

20. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeker weten

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina